Kaksikymmenystä

JOFA SETÄ MAITOJUNA

Niin se on hiidossa pitkä aika, siinä ei juuri selittelyjä jää. Sanon sen urheilu termen iivo otti pataan niin että tukka pölisi.Taas kerran ollaan ulkona mitaleilta, se tuntuu uskomattomalta siihen nähden miten valtava määrä kisoissa hiihtomatkoja käydään. Luulisi että kyllä nyt jokainen hiihtäjä kisoista jonkun mitalin saa. Nii-in olen sanaton. kaksi ruotsalaista jälleen kerran oli parempia. Ei kait kun nostaa hattua ruotsille. Siellä asiat tehdään paremmin, se kait on fakta. Muista suomalaisista tuskin kannattaa mainita. En voi kun todeta heidän paikkansa olisi ollut kotona tvn äärellä, ei nuissa kisoissa.

8

50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ikioma mitali

      Mitaleja on paljon tyrkyllä monessakin lajissa.

      Voin esim. kertoa sinulle, että olympiakisojen jälkeen pelataan lätkän mm-kisat.

      Koska potentiaalisia mitalimaita on kuusi, on kai tarkoituksena, että jokainen lätkämaa saa oman mitalin tänäkin vuonna. Miksi muuten keväällä olisi jääkiekon mm-kilpailut?

    • Gandalf

      Pitääkö nitä mitalleja sokeana töllöttää? Niskasen paras sija maailamncupissa kahdeksas ennen tätä. Eli järki käteen. Oli hyvä onnistuminen vaikka ei tullut metallia kotiin. Minä olen tyytyväinen sääli jos sinä maitosetä et ole. Ei se Iivo olis sulle antanu sitä pronssia vaikka olis tullu.

    • JofaWnbExpert

      No tä Maitjofa ei ole realisti, se on jo moneen kertaan huomattu. Valittaa joka matkalla kun suomi ei sa mitalia. Miten se voisi olla niin varmaa kun kukaan miesten hiihtäjistä paitsi Jylhä ei ole ollut top 3 tänä vuonna. Me jotka tiedämme jotain hiihdosta voimme arvostaa myös muita hyviä suorituksia.

    • 66-78

      Jofa,,, Helppo sieltä sohvalta on vittuilla kun suomalaiset ei saa mitallia, toivottavasti saat hyvän mielen.

    • Niinon

      Onneksi joukossamme on tämän minä-sedän kaltainen suuri urheilun asiantuntija.

    • Heissan

      Jofa Setä voin tarjota sinulle junan täynnä maitoa jos et kirjoita täällä enään.

      • JOFA SETÄ MAITOJUNA

        Voinkertoa sinulle että olympialaiset on kilpailu jonne tullaan taistelemaan kullasta, vähintään mitalista. Vain mitalistit ovat niitä jotka kisojen jälkeen muistetaan aina ja heitä muistellaan. Muilla sijoituksilla yksinkertaisesti ei ole merkitystä. Kukaan ei heitä muista eikä muistele kisojen jälkeen. Minä kuitenkin pidän suomea talviurheilu maana. Meillä löytyy hyppyrimäki jokaisen hyppääjän ja yhdistetyn urheilijan kotikylästä, meillä voi hiihtää läpi vuoden. Olosuhteet harjoittelulle ovat niin mahtavat suomen kaltaisessa talvisessa maassa että yksinkertaisesti kaikkia muita sijoituksia talvikisoissa kun mitali sijoja pidän surkeina suorituksina ja ne pelkästään kertovat minulle urheilijan heikkoudesta ja laiskuudesta harjoittelua kohtaan.Tämä koskee myös jääkiekkoa.Olen samaa mieltä nimimerkin ikioma mitali kanssa.


    • JofaSuomenHuonoin

      Voit kertoa, no toki saat kertoa. Mutta me joiden pää ei ole yhtä syvällä maan alla voimme myös nauttia hyvistä muista suorituksista. 80 kilpailijaa oli mukana miesten 15km:llä, Iivo neljäs, me kunnon kannustajat muistamme hänet ja osaamme arvostaa häntä, ole sinä saatanan huono kannattaja ja kutsu häntä surkeaksi jos siitä tule hyvä mieli, mutta olet tyhmä jos luulet että mitali olis helppo saada suomalaiselle joka lajissa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      93
      6738
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      29
      2676
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      33
      2263
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      80
      1931
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1681
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      6
      1477
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1377
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      14
      1351
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      8
      1294
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1243
    Aihe