Kenelle palstalaiselle

eIisakettu

Annamme viikon sexy beast-tittelin?

23

149

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kiskisu

      Ei ainakaan montulle eikä persu-lehtiselle.

      • persu-beast:.!1#%?+

        .

        "Persu-beast????????????"

        har!1

        .


      • persu-beast:.!1#%?+ kirjoitti:

        .

        "Persu-beast????????????"

        har!1

        .

        en ole äänestänyt 20 vuoteen, mut seuraavissa vaaleissa äänestän persuja.


      • eIisakettu
        monte24 kirjoitti:

        en ole äänestänyt 20 vuoteen, mut seuraavissa vaaleissa äänestän persuja.

        Sopii hyvin loisen elämääsi äänestää Suomen hörhöintä puoluetta.


      • eIisakettu kirjoitti:

        Sopii hyvin loisen elämääsi äänestää Suomen hörhöintä puoluetta.

        kiitos :)


    • meinasin vastata miulle, mut kysymys ei ollutkaan seksittömyys titteli

    • Ikisinkku M

      Minusta sen voisi antaa Kiskisulle kunnianosoituksena siitä että olen huomannut olevani pelottavan samaa mieltä joissakin asioissa :D

      • murriperkeIe

        varma merkki seksittömyydestä

        mur


      • Ikisinkku M
        murriperkeIe kirjoitti:

        varma merkki seksittömyydestä

        mur

        On se yleensä myös sen verran änkyrä että voi olla aika seksikäskin vaikkei täällä palstoilla myönnäkään sheivaavansa miehen vuoksi.


      • Kiskisu
        Ikisinkku M kirjoitti:

        On se yleensä myös sen verran änkyrä että voi olla aika seksikäskin vaikkei täällä palstoilla myönnäkään sheivaavansa miehen vuoksi.

        Tuo ylempi Kiskisu ei ole muuten minä, Montehan on äijä. Niin änkyrä en sentään ole että alkaisin nimeltä ketään sohia. Myös buddya oli aiheetta tölväisty, huomasin.

        Kiitos kunniakirjasta ;)


      • Ikisinkku M
        Kiskisu kirjoitti:

        Tuo ylempi Kiskisu ei ole muuten minä, Montehan on äijä. Niin änkyrä en sentään ole että alkaisin nimeltä ketään sohia. Myös buddya oli aiheetta tölväisty, huomasin.

        Kiitos kunniakirjasta ;)

        juu, sen oikeastaan arvasinkin, sama trolli joka minuakin joskus lainaa muttei kykene kunnolla kokonaista lausetta muodostamaan. Joo eipä mitään, kyllä minä sinusta tavallaan tykkään ja huom. ihan sen henkisen puolen vuoksi kun pinnallisesti ulkomuodon perusteella ei voi tietämättömyyttään arvostella :)


      • Kiskisu
        Ikisinkku M kirjoitti:

        juu, sen oikeastaan arvasinkin, sama trolli joka minuakin joskus lainaa muttei kykene kunnolla kokonaista lausetta muodostamaan. Joo eipä mitään, kyllä minä sinusta tavallaan tykkään ja huom. ihan sen henkisen puolen vuoksi kun pinnallisesti ulkomuodon perusteella ei voi tietämättömyyttään arvostella :)

        Kyllä se on aika naseva trolli toisinaan. Arvostan minäkin sinua, kun sulla on jonkinlainen itsekunnioitus tallella. Ei ole itsestäänselvyys enää sekään nykyään.


      • Ikisinkku M
        Kiskisu kirjoitti:

        Kyllä se on aika naseva trolli toisinaan. Arvostan minäkin sinua, kun sulla on jonkinlainen itsekunnioitus tallella. Ei ole itsestäänselvyys enää sekään nykyään.

        Mulla on ollut tuolla sinkut -palstalla naseva trolli toisinaan mutta se mikä on täällä miesten logiiikassa mellastanut on pettymys, pelkästään tyhmä pösilö. Joo, sulla myös tuntuu olevan sekä ihan hyviäkin ajatuksia, minulla on mielikuva että vaikka et ole varmaan ihan helpoin ihminen yleisesti ottaen niin silti palstakirjoittelujen perusteella sinun kanssa tulisin ehkä parhaiten toimeen jos joutuisin pariksi viikoksi samaan suljettuun tilaan jonkun pakon ohjaamana.


    • Villiruusu/rentukka

      Albatrossille

      • japsis papsis

        Spuge-vanhus se siellä satuilee. :)


    • Tietysti minulle!

    • aIbatrossi

      Ginger on vuoden sexypeto hetekalla

    • rosestar

      sexy peto hmmmm.. jos jonkun ilmaisen katsotaan kuintenkin kiintymyksenä. vaikka kiintymystä en tunne

      • rosestar

        ilman kiintymystä iso karvainen mies


      • rosestar
        rosestar kirjoitti:

        ilman kiintymystä iso karvainen mies

        höpö höpö ilman kiintymystä ja tunteita.
        rossi vie voiton, oli sitten feikki tai ei, toiseksi tulee modelli, kolmas ukkosi ja viimeisenä "kusi kintuille jatkuvasti ", sori nimieä en muista.
        mutta sellaista pelkoa nämähän herättää.


      • määmy
        rosestar kirjoitti:

        höpö höpö ilman kiintymystä ja tunteita.
        rossi vie voiton, oli sitten feikki tai ei, toiseksi tulee modelli, kolmas ukkosi ja viimeisenä "kusi kintuille jatkuvasti ", sori nimieä en muista.
        mutta sellaista pelkoa nämähän herättää.

        Kekä o rossi?


      • rosestar
        määmy kirjoitti:

        Kekä o rossi?

        albatrossi


    • tässä olee hyvä

      http://www.suomi24.fi/yhteisö/murhaaja

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1064
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      804
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      262
      586
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      15
      563
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      92
      499
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      492
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      427
    10. Haluatko vain sitä

      Kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      30
      416
    Aihe