Kenelle palstalaiselle

eIisakettu

Annamme viikon sexy beast-tittelin?

23

139

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kiskisu

Ei ainakaan montulle eikä persu-lehtiselle.

• persu-beast:.!1#%?+

.

"Persu-beast????????????"

har!1

.

• persu-beast:.!1#%?+ kirjoitti:

.

"Persu-beast????????????"

har!1

.

en ole äänestänyt 20 vuoteen, mut seuraavissa vaaleissa äänestän persuja.

• eIisakettu
        monte24 kirjoitti:

en ole äänestänyt 20 vuoteen, mut seuraavissa vaaleissa äänestän persuja.

Sopii hyvin loisen elämääsi äänestää Suomen hörhöintä puoluetta.

• eIisakettu kirjoitti:

Sopii hyvin loisen elämääsi äänestää Suomen hörhöintä puoluetta.

kiitos :)

• meinasin vastata miulle, mut kysymys ei ollutkaan seksittömyys titteli

• Ikisinkku M

Minusta sen voisi antaa Kiskisulle kunnianosoituksena siitä että olen huomannut olevani pelottavan samaa mieltä joissakin asioissa :D

• murriperkeIe

varma merkki seksittömyydestä

mur

• Ikisinkku M
        murriperkeIe kirjoitti:

varma merkki seksittömyydestä

mur

On se yleensä myös sen verran änkyrä että voi olla aika seksikäskin vaikkei täällä palstoilla myönnäkään sheivaavansa miehen vuoksi.

• Kiskisu
        Ikisinkku M kirjoitti:

On se yleensä myös sen verran änkyrä että voi olla aika seksikäskin vaikkei täällä palstoilla myönnäkään sheivaavansa miehen vuoksi.

Tuo ylempi Kiskisu ei ole muuten minä, Montehan on äijä. Niin änkyrä en sentään ole että alkaisin nimeltä ketään sohia. Myös buddya oli aiheetta tölväisty, huomasin.

Kiitos kunniakirjasta ;)

• Ikisinkku M
        Kiskisu kirjoitti:

Tuo ylempi Kiskisu ei ole muuten minä, Montehan on äijä. Niin änkyrä en sentään ole että alkaisin nimeltä ketään sohia. Myös buddya oli aiheetta tölväisty, huomasin.

Kiitos kunniakirjasta ;)

juu, sen oikeastaan arvasinkin, sama trolli joka minuakin joskus lainaa muttei kykene kunnolla kokonaista lausetta muodostamaan. Joo eipä mitään, kyllä minä sinusta tavallaan tykkään ja huom. ihan sen henkisen puolen vuoksi kun pinnallisesti ulkomuodon perusteella ei voi tietämättömyyttään arvostella :)

• Kiskisu
        Ikisinkku M kirjoitti:

juu, sen oikeastaan arvasinkin, sama trolli joka minuakin joskus lainaa muttei kykene kunnolla kokonaista lausetta muodostamaan. Joo eipä mitään, kyllä minä sinusta tavallaan tykkään ja huom. ihan sen henkisen puolen vuoksi kun pinnallisesti ulkomuodon perusteella ei voi tietämättömyyttään arvostella :)

Kyllä se on aika naseva trolli toisinaan. Arvostan minäkin sinua, kun sulla on jonkinlainen itsekunnioitus tallella. Ei ole itsestäänselvyys enää sekään nykyään.

• Ikisinkku M
        Kiskisu kirjoitti:

Kyllä se on aika naseva trolli toisinaan. Arvostan minäkin sinua, kun sulla on jonkinlainen itsekunnioitus tallella. Ei ole itsestäänselvyys enää sekään nykyään.

Mulla on ollut tuolla sinkut -palstalla naseva trolli toisinaan mutta se mikä on täällä miesten logiiikassa mellastanut on pettymys, pelkästään tyhmä pösilö. Joo, sulla myös tuntuu olevan sekä ihan hyviäkin ajatuksia, minulla on mielikuva että vaikka et ole varmaan ihan helpoin ihminen yleisesti ottaen niin silti palstakirjoittelujen perusteella sinun kanssa tulisin ehkä parhaiten toimeen jos joutuisin pariksi viikoksi samaan suljettuun tilaan jonkun pakon ohjaamana.

• Villiruusu/rentukka

Albatrossille

• japsis papsis

Spuge-vanhus se siellä satuilee. :)

• Tietysti minulle!

• aIbatrossi

Ginger on vuoden sexypeto hetekalla

• rosestar

sexy peto hmmmm.. jos jonkun ilmaisen katsotaan kuintenkin kiintymyksenä. vaikka kiintymystä en tunne

• rosestar

ilman kiintymystä iso karvainen mies

• rosestar
        rosestar kirjoitti:

ilman kiintymystä iso karvainen mies

höpö höpö ilman kiintymystä ja tunteita.
        rossi vie voiton, oli sitten feikki tai ei, toiseksi tulee modelli, kolmas ukkosi ja viimeisenä "kusi kintuille jatkuvasti ", sori nimieä en muista.
        mutta sellaista pelkoa nämähän herättää.

• määmy
        rosestar kirjoitti:

höpö höpö ilman kiintymystä ja tunteita.
        rossi vie voiton, oli sitten feikki tai ei, toiseksi tulee modelli, kolmas ukkosi ja viimeisenä "kusi kintuille jatkuvasti ", sori nimieä en muista.
        mutta sellaista pelkoa nämähän herättää.

Kekä o rossi?

• rosestar
        määmy kirjoitti:

Kekä o rossi?

albatrossi

• tässä olee hyvä

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Duunarit hylkäsivät vasemmistoliiton, siitä tuli feministinaisten puolue

Pääluottamusmies Jari Myllykoski liittyi vasemmistoliittoon, koska se oli duunarien puolue. Sitä samaa puoluetta ei enää
      Maailman menoa
      215
      5216
    2. Olen väsynyt tähän

En osaa lopettaa ja koen huonoa omaatuntoa tästä. Kaikki on muutenkin turhaa ja tekemisesi sattuvat. Tunteita on vain hy
      Ikävä
      46
      4990
    3. Oppiiko vasemmistolaiset valehtelun jo kotonaan?

Sillä vasemmistolaiset/äärivasemmistolaiset valehtelee ja keksii asioita omasta päästään todella paljon. Esim. joku vas
      Maailman menoa
      204
      2781
    4. Seuraava hallituspohja - Kokoomus, kepu, persut + KD

Kokoomus saa ainakin 20% kannatuksen ensi vaaleissa, keskusta sanoisin noin 15%, persut todennäköisesti enemmän, ehkä 17
      Maailman menoa
      135
      2368
    5. Olenko mies sinun mielestä outo?

Saat vastata rehellisesti.
      Ikävä
      65
      2002
    6. Millasia unelmia sulla on?

onko unelmia...?
      Ikävä
      67
      1804
    7. Miten usein toivot

Tai olet toivonut että olisimme lähekkäin vai toivotko ollenkaan?
      Ikävä
      208
      1694
    8. Miksi et voi tutustua minuun irl?

Vastaa yleisellä tasolla/ympäripyöreästi, jos pelkäät tunnistamisia.
      Ikävä
      184
      1333
    9. Martina tienaa itse rahansa

Ei tarvitse anella elättäjältään rahaa, ruokaa ja laukkuja.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      301
      1117
    10. Talokauppoja

Mikä tuo huutokaupassa Ahventiellä olevan talon historia on kun ei näytä tarjouksia tulevan ? Jo toisen kerran tarjollaj
      Suomussalmi
      8
      926
    Aihe