Eli sellaiset, joiden työpäivä koostuu 70% tauoista ja 30% työnteosta. Eikä kukaan tee mitään, johto paijaa vaan päähän tätä yhtä pientä ryhmää. Ovat kato niin lutusia! Jos me oikeasti työtä tekevät menisimme jotain sanomaan, niin vähintään moitteet tulisi, ihan varmana tulisi. Koska nämä lusmupaskat ovat jostain syystä suosiossa. MIKSI?? Eiväthän he tuo tuottoa yritykselle!
AAAAHHHHRRGGGGGHHH... Ja maanantaina taas seuraamaan sivusta sitä paskaa kun itse hikisenä hoitaa hommat kuuliaisesti.
Ja kyseessä on ihan palkatut lusmut, ei mitkään työharjoittelijat. Ymmärrän lusmuja vain, jos eivät saisi latin latia käteensä ankeasta fyysisestä työstä.
Saatanan lusmupaskat vituttaa
8
337
Vastaukset
- gygy
Eiköhän huolehdita jokainen omasta työstä eikä takerruta toisten töihin. Jokainen hoitaa työnsä tavallaan ja oletko varma että he lusmuilevat, ehkä et vain näe heidän työpanostaan omilta töiltäsi. Vai onko sinulla aikaa kytätä toisten tekemisiä noin tarkasti???
- Lusmupatska
Tässä yksi lusmupaska vasten tahtoaan. Mulla menee päivät internetissä, koska mulle ei anneta duunia. Olen kyllä sen eräänkin kerran sanonut että tuokaa mulle töitä vaan eipä kuulu ei. Tauot on kyllä tasan, ellei alle, sen 12 min. ja 30 min.
Tulisin mielelläni sulle työkaveriksi =) - pakkolusmu-0rja
Ei ole mullakaan mitään tekemistä työpaikalla, mutta ei siellä kaikilla muillakaan aina ole, jaksavat vain paremmin vitkutella ja tehdä hitaammin hommansa, että näyttäisi siltä kuin olisivat työnteossa. Sairasta kitkuttelua ja kärsimistä, kun mulla ei ole edes omaa konetta siellä, että voisi netissäkään aikansa viettää. Työt ovat tappavan tylsiä, mutta olen aina heti ne kaikki suorittanut, niin nopeasti kuin vain pystyn. En saisi niihin aikaa kulumaan, vaikka vasemmalla kädellä tekisin, kolmea päivää enempää. Pakkolusmuilusta olen saanut tarpeekseni ja ehdottanutkin YT-neuvotteluja, että minut voitaisiin vihdoin ja viimein irtisanoa. Tuskin lusmupomot viitsivät edes viedä asiaa eteenpäin, kun joutuisivat kai sitten itsekin tekemään edes jotain, kahvitaukojen pituuden mittaamisen ja kyttäämisen sijaan.
- tyhmä orja?
no jätä tekemättä! Tee vain minimisuoritus.
- pakkolusmuorja
Kuuleppas kun mä mitenkään erityisesti rakasta työpaikkaani tai työtäni, puhumattakaan siitä, että viihtyisin siellä ihan huvin vuoksi aikaani tuhlaamassa ja yritän vain saada siellä tunnit täyteen minuutteja laskemalla. Ajan saa paremmin kulumaan, kun on jotain tekemistä. Mulle mun aika on rahaakin rakkaampaa. Jos haluavat minun jäävän sinne nuohoamaan, niin maksavat lisää mulle mun AJASTA. Olen todellakin niin yksinkertaisen tyhmä, että haluan tehdä työtä ansaitakseni RAHAA! Se on ainoa asia mikä minua siihen motivoi. Ja tyhmänä haluan tehdä mahdollisimman paljon sellaista työtä mistä maksetaan sitä enemmän, mitä enemmän tekee. Turha ja tarpeeton ajanviettäminen työpaikalla ei motivoi ja tekeekin aivokuolleeksi.
- samasdfs
pakkolusmuorja kirjoitti:
Kuuleppas kun mä mitenkään erityisesti rakasta työpaikkaani tai työtäni, puhumattakaan siitä, että viihtyisin siellä ihan huvin vuoksi aikaani tuhlaamassa ja yritän vain saada siellä tunnit täyteen minuutteja laskemalla. Ajan saa paremmin kulumaan, kun on jotain tekemistä. Mulle mun aika on rahaakin rakkaampaa. Jos haluavat minun jäävän sinne nuohoamaan, niin maksavat lisää mulle mun AJASTA. Olen todellakin niin yksinkertaisen tyhmä, että haluan tehdä työtä ansaitakseni RAHAA! Se on ainoa asia mikä minua siihen motivoi. Ja tyhmänä haluan tehdä mahdollisimman paljon sellaista työtä mistä maksetaan sitä enemmän, mitä enemmän tekee. Turha ja tarpeeton ajanviettäminen työpaikalla ei motivoi ja tekeekin aivokuolleeksi.
Se oli tarkoitettu nimimerkille "VäsynytLusmuihin", ei sinulle.
- Mekawa
Joka päivä vituttaa istua toimistolla. Teen 2 tunnissa viikon työt. Ei siksi ettei niitä olisi, vaan siksi että ei kiinnosta. Tästä maksetaan kohtuullista palkkaa, muuten en istuisi töissä päivääkään.
- nuikih
No pidä itse kans samanlaiset tauot. Ei tuu börnouttia, katsos :-)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1631483Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä261328Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on701298Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2151164- 1271096
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3201031Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️2261023- 42959
Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että280938IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel303926