Juu tarkoituksena ois tilata sieltä veskarin kamoja mutta mistään ei tunnu löytyvän tietoa kyseisestä kaupasta. Jtn palio toimitus ja kauan toimituksessa menee?!? Kiitos avusta jo etukäteen! :)
teamstore.fi kokemuksia?
pieni säbä saveri
3
2635
Vastaukset
- arska223
Lujakunto on tosi hyvä kauppa. Ite en veskari mut oon tilanu sielt paljon kamaa.
- Todellahuonoa
Todella surkea asiakaspalvelu ja tilattavan tuotteen vaihto yms hankalaa. Laskulla jos tilaat niin se erääntyy ennenku saat asiat hoidettua ja oikeankokoisrn tuotteen. En suosittele / meidän sali tilaa tuotteet muualta.
- Voinsuositella
Tampereella kun asutaan niin ollaan tehty tuolla paljonkin ostoksia perheen junnulle. Hyvä valikoima ja paljon tarjouksia. Palvelu ollut ihan hyvää myös.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.663062Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91801- 1111694
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2241229- 123977
- 93943
- 60924
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil67916Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik6835- 84819