Anteeksi Kaisa M

JOFA SETÄ MAITOJUNA

Pyydän anteeksi että haukuin sinua tuossa aiemmissa viestiisä.
Olet hieno urheilija. Olen myös hiintourheilun suuri kannattaja.

5

138

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jofa4

Gay..

• Aukino

Jep, neuvoisin sinua seuraavissa kisoissa pitämään suutasi vähän pienemmällä, koska totta helkutissa uhreilijat tekevät parhaansa, pakon alla kukaan ei menesty, (ellei ole oikeasti tarpeeksi ylivoimainen), ja nythän Kaisalla on vielä kai yksi kisa jäljellä(vai menikö sekin jo?), eli toivotaan vielä siinä menestystä.... Vaikka vain väärät maailmassa menestyvät, Raamatun mukaan(Danielin kirjan), eli ei se loputlakaan ole mikään "kunnia".

Mutta se on totta, että ei sinun pieni pilkkasi ollut niin paha, (HÄPEÄ KAISA), että se olisi Kaisan suoritusta pahemmin huonontanutkaan, välttämättä...
      (Vaikka olisi sen kuullut ja lukenut)

Ei meidän teoillamme ja sanoillamme täällä, ole suurta merkitystä siihen, miten urheilijat onnistuvat, mutta jos joku lupaa KUOLLA; että Suomi voittaisi, niin sillä olisi merkitystä....Ketään ei silti saa ruveta murhaamaan, edes itsaria, vaikka olisi kuinka Kullaton urheilu meillä nyt, Kulta-urheilu on aina vain KUOLEMAN KAUHU.... Koska joka kerta, kun on kultaa MM-urheiluissa tullut, on kuuluisia henkilöitä Suomessakin kuollut, ja usein valitettavasti liian lapsina tai nuorina, soisi heidänkin kypsään ikään vähintään pääseävän, ennenkuin murhataan ja lääkärit sen murhan aina täällä tekevät ja saavat siitäkin vain lisää rahaa....

Suomessa on niin vähän väkeekin, että mieluummin vähän vähemmän menestystä urheilussa ja käyhempiä ulkomaanyrityksiä, ja vähän suurempi luuserin maine joskus(jota Suomella ei todellakaan ole).... Eli sen takia ei ketään saa ruveta tappamaan, että haluaa voittaa.... Valitettavasti suuret voitot silti vaativat aina kuoleman....

• Aukino

Mutta lupaan, että kun itte kuolen, toitottavasti ei alle 50-vuoden päästä, niin Suomi voittaa taas silloin kultaa.... Koska en tietenkään kuole, vaan lupaan, jonkun ulkomaalaisen silloin voittaa olemalla hieman isompi kipu tai tuska, ei kipu ole kuin tunne... Mutta tuska on hieman vaikeampi, koska se on kuin seinä estää ruveta tekemään mitään järkevää, ja tuska ei ole vaikea tunne, mutta sitä on vaikea ruveta voittamaan, koska siihen on niin mukava jäädä ja jättää tekemättä vain työnsä, liian laiskan tunteen vuoksi...

Mutta silloin jos olet kuolemasi ja kultamme hetkellä kovakin kipu, et saa katkerasti ruveta kiroamaan Jumaliasi, ja haluamaan paholaistesi luokse, tai sillä ei todellisuudessa voita....

Vanhan ihmisen kuolema on yhtä arvokas kuin nuoremman....

• JOFA SETÄ MAITOJUNA2
        Aukino kirjoitti:

Mutta lupaan, että kun itte kuolen, toitottavasti ei alle 50-vuoden päästä, niin Suomi voittaa taas silloin kultaa.... Koska en tietenkään kuole, vaan lupaan, jonkun ulkomaalaisen silloin voittaa olemalla hieman isompi kipu tai tuska, ei kipu ole kuin tunne... Mutta tuska on hieman vaikeampi, koska se on kuin seinä estää ruveta tekemään mitään järkevää, ja tuska ei ole vaikea tunne, mutta sitä on vaikea ruveta voittamaan, koska siihen on niin mukava jäädä ja jättää tekemättä vain työnsä, liian laiskan tunteen vuoksi...

Mutta silloin jos olet kuolemasi ja kultamme hetkellä kovakin kipu, et saa katkerasti ruveta kiroamaan Jumaliasi, ja haluamaan paholaistesi luokse, tai sillä ei todellisuudessa voita....

Vanhan ihmisen kuolema on yhtä arvokas kuin nuoremman....

No tuo aloitus ei ollu alkup. "Jofa sedän.". Mutta kun ei oo rekisteröityny, saa samaakin nimim. käyttää.
        Yritin puolustaa vaan Kaisaa , kun sitä on haukuttu tällä palstalla aika pahasti..

• JOFA SETÄ MAITOJUNA
        JOFA SETÄ MAITOJUNA2 kirjoitti:

No tuo aloitus ei ollu alkup. "Jofa sedän.". Mutta kun ei oo rekisteröityny, saa samaakin nimim. käyttää.
        Yritin puolustaa vaan Kaisaa , kun sitä on haukuttu tällä palstalla aika pahasti..

No ei se aivan alkuperäisen kirjoitus ehkä ollut. Jofa setä ei koskaan pyydä anteeksi, ei hänen tarvitse. Niin en taaskaan ymmärrä mitä vouhotat haukkumisesta. Kukaan ei ole haukkunut ketään suomalais urheilijaa. Urheilun tulosten kommentointi ei ole kenenkään haukkumista. Urheilijan työnkuvaan kuuluu että ihmiset arvostelevat heitä. Minä olen suomalais urheilijoiden kannattaja ja olen pelkästään heitä kehunut. Näiden tulosten valossa sana umpisurkea on pelkästään kehumista. Jos suomalais urheilijoista heidän olympiamenestyksestään tänne rehellisen mielipiteen kirjoittaisi, en usko että sitä julkaistaisiin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ymmärrän paremmin kuin koskaan

Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän
      Tunteet
      47
      5146
    2. Pyhäinpäivän aamua

Oikein hyvää huomenta ja rauhallista päivää. ❄️😊🥱☕❤️
      Ikävä
      326
      1918
    3. Nainen, se auttaisi jo paljon minua

tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin
      Ikävä
      113
      1838
    4. Anja ja Janne

Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut
      Tuusniemi
      70
      1517
    5. Tässä epämiellyttävä totuus

Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät
      Ikävä
      68
      1467
    6. Miksi olet niin ehdoton mies?

Yksi virhe ja heti pihalle?
      Ikävä
      81
      1214
    7. Elämäni rakkaus

Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh
      Ikävä
      32
      1213
    8. Entä jos sinäkin?

Ehkä sinäkin ajattelet minua?
      Ikävä
      36
      1056
    9. On vaikea uskoa

Että hän olisi niin syvästi rakastunut
      Ikävä
      42
      1035
    10. Mikä sinussa on parasta

Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä
      Ikävä
      21
      984
    Aihe