Niin mikä sen tekee liikunnan totaalinen inhoaminen ja valtava rasvalla mässäily joka kertyy vaarallisena viskeraalirasvana mahaan. Esimerkkejä löytyy kuvina Antti Heikkilästä lähtien. Ei ollenkaan hartioita eikä lihaksia vain pullottava vatsa.
Miksi kaikilla VHH-papoilla päärynä vartalo?
16
165
Vastaukset
Puska näytti myös viimeisessä Tv haastattelussa aika mahakkaaltä, että sitä ryllykkää kyllä oli
Mutta en kuitenkaan ole nähnyt häntä luonnossa, kuten sinä olet nähnytHeikkilän, joten en voi arvostella.
Ei sen puoleen kun ottaa Puskan iän huomioon, niin ihan sutjakka mies. Että en moiti.
Se on eri asia, kun tuntee ihmisen niin ehkä voi arvostella asiallisesti ei häiriköidä, mikä on sinun tehtäväsi- VP?
Sinunkin Hawaiin kuvassa näkyy valitettavasti päärynävartaloinen VHH-pappa
Missä sellainen kuva on?
Ja missä on sinun kuva? Hah, et edes uskalla näyttää kuvaasi, mutta haukkua osaat.
Ilta Sanomissa oli kirjoitus netti häiriköistä.
Tällaiset henkilöt nauttiva voidessaan häiriköidä toisten kustannuksella.
Ilmeisesti sinä sijoitut tähän kategoriaan- VP?
peltokenkku kirjoitti:
Missä sellainen kuva on?
Ja missä on sinun kuva? Hah, et edes uskalla näyttää kuvaasi, mutta haukkua osaat.
Ilta Sanomissa oli kirjoitus netti häiriköistä.
Tällaiset henkilöt nauttiva voidessaan häiriköidä toisten kustannuksella.
Ilmeisesti sinä sijoitut tähän kategoriaanSinun sivullasi oli se kuva ennenkuin poistit sen.
VP? kirjoitti:
Sinun sivullasi oli se kuva ennenkuin poistit sen.
En ole poistanut ensinmäistäkään kuvaa.
Siihen minulla ei ole ollut syytä.- VP?
peltokenkku kirjoitti:
En ole poistanut ensinmäistäkään kuvaa.
Siihen minulla ei ole ollut syytä.On ollut syy: PÖMPPÖMAHA
VP? kirjoitti:
On ollut syy: PÖMPPÖMAHA
Pömppömaha on syynä, koska et uskalla liittää omaa kuvaasi.
Taitaa sinun mielenterveydessä olla myös korjaamisen varaa.
Mitä sinä minun kuvalla teet. Oletko rakastunut minuun. En minä ole sellainen, että etsi muualta
- Kosse Mattila
Minulla on piimäleili-pullavartalo ja olen siitä ylpeä-
- Linköpingin Veke
Päärynävartalo yhdistettynä piimäleiliin on hengen vaarallinen yhdistelmä.
- ....\m/....
Miksi kaikilla VHH-papoilla = päärynä vartalo?
http://glambistro.com/wp-content/uploads/2012/10/Pear-Shape-Body-Woman.jpg - VP?
Kerran kosketin kielellä pyllyäni ja se oli viimeinen kerta!
- wew
Erittäin hyvin taipuva on Veijo, Fleksiibel äs hell, vennäinmaan voimistelujoukkueessa oli nuorena.
Sitten muutti ruottiin, hurahti pekoniin ja painaa nykyään 140kg
- Nimi - erkki
"Kerran kosketin kielellä pyllyäni ...."
Eli sivujen ylläpito kirjoitti tai tarkoitti, että Veijo ottaa poskeen itseltään..??? - VP?
KIPINÄKERHOLAISET YLLÄTTÄVÄT AIKA-AJOIN MYÖS ITSENSÄ,,,,,,
- enliity
Pari-kolme vuotta vanha kuva, mutta siis eihän tuossa ole päärynä vaan omenavartalo, keskivartalolihavuus, se kaikkein vaarallisin lihavuuden laatu siis. En sit tiedä että obnko nykyään tällainenkin kohta heikkiläläisten uskonnossa, että heeei ei se mitään haittaa, jos on keskivartalolihava, virallisterveellistä puppua sekin!
http://www.aamulehti.fi/Kotimaa/1194708191506/artikkeli/keskustelu karppauksesta riistaytymassa kasista laakari nosti nyt esiin natsi-kortin.html - VP?
yhä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle
Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle142029Oletko nainen alkanut kammoamaan minua
Sinua ei näy eikä kuulu, ja ilmeisesti kiertelet tilanteita. Oletko huomannut, että olet vieläkin ajatuksissani luvattom631415Saako 60 v vielä töitä? Arto Nyberg puhuu suoraan elämästä ilman töitä
Arto Nyberg täyttää tänään 60 v. Onnea! Nyberg totuttiin näkemään suoran haastatteluohjelman kapteenina vuodesta toise1061389Toivoisitko Rakas vielä?
Haluaisitko vielä? Uskoisin osaavani näyttää sinulle, kuinka ainutlaatuinen nainen olet.681235Tiesitkö tätä ex-miehistä? Noriko Salo jysäytti yllätyspaljastuksen
Noriko Salo ja ex-F1 kuski Mika Salo olivat naimisissa v. 1999-2022. Kirsi Salon ex-mies puolestaan on muusikko Sammy A51151Ihan pieni näkeminen vaan
👋 ja minä olisin valmis jo vaikka mihin sun kanssa. Nämä on näitä.. 🤫🫣😘💥31997En haluaisi kaiken kuihtuvan pois
ilman, että olemme voineet jutella rauhassa kasvotusten... Mutta mistä ihmeestä löydän sinut?52996- 47981
Keskustelua kasteesta
You tubessa kaksi pappia keskustelivat kasteesta ja kritisoivat raamatullista uskovien kastetta. Toinen heistä yritti334960Huh, huh! Sofia Belorf ei ole itse pessyt hiuksiaan kolmeen vuoteen
Sofia Belorf elää ökyelämää Dubaissa. Sofian arjessa kulta, raha ja luksus ovat vahvasti läsnä. Luksuselämään tottuneell42927