Käyttääkö kukaan kondoomia yhden yön suhteissa?
Entä naisille tarkoitettuja suuseksin ajaksi?
kondoomi
5
424
Vastaukset
- Herrasmies 81
Nuoret käyttää kortsuja mutta aikuiset eivät nykyään käytä kun lähes kaikki naiset käyttävät pillereitä tai kierukkaa. Käytin kaksivitoseksi asti mutta, sen jälkeen naiset ovat monesti sanoneet ettei tartte koska ilman tuntuu paremmalta tai nykyään painostan niitä jos ei muuten anna paljaalla. Yhden yön jutuilla haetaan kiihkeää seksiä ja niin kuin yksi nainen sanoi, että haluaa minun tulevan häneen eikä mihinkään muovipussiin.
- Häpeä
Sä oletkin varmaan tuttu asiakas sukupuolitautien pkl:lla. Edesvastuutonta!
- Herrasmies 81
Heti aletaan syytellä tietämättä asioista mitään, en pane mitään alemman sosiaaliluokan naisia jotka käy räkälöissä ja valikoi naiset tarkkaan. Jos pillu ei ole siisti niin en pane ollenkaan. Olen käynnyt sukupuolitauti testissä, eikä mitään ole ollut ikinä.
- Nhtjkl
Kyllä se tauti voi iskeä myös ylempään sosiaaliluokkaan.
Olipa aloittajalta omituinen perustelu paljaalta panemiseen.
- ukko42vee,.
En oo koskaan pannut kortsun kans, kun silloin ei seiso. Em. syystä en oo kyllä kovin paljon pannut muutenkaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oulaisen vaalitulos: Vahva alku, mutta lisää toimia tarvitaan
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus166313- 1972490
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan971894En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.761497Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k1911049- 41980
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va46929- 77843
- 45719
Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."
Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka7708