okei eli oon siis 15 vuotias tyttö.Ollaan lähössä viikonpäästä etelän lämpöön ja ajattelin sheivata bikinirajat.Eilen vähän vaan ajelin tolla jalkakarvojen ajeluun tarkoitetulla venuksen jutulla.Nyt alapäässä punaisia näppylöitä ja kutittaa kokoajan. Onks tää normaalia?Helppii nopeesti!! ps.voinko laittaa jotain rasvaa tonne mikä auttais?
Vastaukset 3
- dontyeworry
ihan on normaalia, sulla on vaan iho ärtyny siitä sheivaamisesta ja se menee nopeesti ohi. kantsii käyttää jotain aloe vera geelii sheivauksen jälkeen koska se rauhottaa ihoa. vielä parempia on ihan ne geelit mitkä on vartavasten tarkotettu käyttäväksi sheivauksen jälkeen ja niitä saa ihan prismoista sun muista ''normi'' kaupoista
- käly
Bepanthen lotion tai salva on hyvä.
- Kokemusta
Auttaa kans asiaan että ei kutuse niin paljoo on se että EI sheivaa vasta karvaan, vaan vähä sivuttain.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1811475
- 831306
- 1041048
- 48869
Suhde sinuun on ollut yhtä draamaa
ilman draamaa ja suhdetta. 😅 Oikeasti ei naurata. Nainen, olet pitänyt minut pihdeissäsi. Tunne on välillä vahva ja su40763Leski ja Volvomies
Mitä se Volvomies kulkee sen nuoren lesken luona.. joko leski surunsa surrut ja uusi jo katottu..7676Haluatko, että kierrän sinut kauempaa
Kun näyttää, ettet minusta innostu. Voisit edes täällä kertoa selvät sävelet.83636Joko seuraava hallitus uskaltaa puuttua 7,5 viikon vuosilomiin
Onhan se törkeää eriarvoisuutta ja verovarojen törkeää tuhlausta.99586Yritit nainen sammuttaa kiinnostukseni
mutta se tehtävä epäonnistui. Se oli sitä bitch -mode vaihetta silloin. Lopputulos on nyt se, että rakastan sinua tällä30576Kyllä mä tiedän et me kuulutaan yhteen ja se on tähtiin kirjoitettu!!
En vain halua satuttaa sua. Olen aivan perseestä epävakaan ja ADHD oireiluin vuoksi. Ja kun olisi aika "vapauttaa" ne su45557