Onko Kemijärvellä lumenpudotuspalveluja omakotitalon katolta??
lumenpudotus
9
415
Vastaukset
- white cobra
Eukonpudottajia löytyy mutta, että oikein lumenpudottajia? Lumethan tulee alas ihan itsestäänkin.
- komee ja retee
Mitä saa palkaksi? ;)
- nuku rauhass
ookona pölijä,eihän täällä ole lunta,kuin nimeksi,mitä siitä pudottelemaan.
- suivauttaa
Mistä nuita vittuilijoita sikiää.
Vaikka esitettäis kuinka asiallinen kysylys, niin nämä kerkiää tuppaamaan typeryyksiään.- nysä
miksi esittää noin tyhmiä kysymysiä.
- TomppaHeiJuu
Kysymyksessä ei ole mitään tyhmää. Varmasti joku halukas löytyy kun työttömiä on pilvin pimein mutta työtön kun ei saa tehdä mitään ettei valtio (kela) rankaisisi.
- talkoohenki
No esimerkiksi, KeKi on ainakin pudotellut lumia useampana keväänä, isoiltakin katoilta.
- ☻☻☻☻☻☻☻☻☻☻☻☻☻☻☻☻☻☻☻☻
Jos sinä maksaa 50 euro neliö niin minä ja humppa Tomppa tulla. Ei saa olla korkea ja ei uskaltaa alas niin tulla hakema.
- mustabarbaari1
vieläkö on lumet katolla?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!1442480Näetkö feminismin uhkana
Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?1971173Tykkäätkö halaamisesta?
Minä en. Tänään tuttava, jolle olen maininnut että en pidä halaamisesta, yritti halata minua ja olen vieläkin ihan raivo1131081Hinduilu on suurta eksytystä
tekosyvällinen tarina uppoaa moneen. Harhautusta todellisen Jumalan yhteydestä. Kuka haluaisi nähdä sielunvaelluksessa389940Malmin tapaus on järkyttävä
Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi298901- 66868
- 53851
- 90850
- 46839
- 55789