Mooi!
Pakko kertoo kaikille laihduttajille yks tärkee juttu. Nimittäin jos laihtuu liian nopeaa voi tulla mm. Sappikiviä.
Omasta kokemuksesta voin kertoo et laihdutin aika väärin. Söin liian vähän vitamiineja ja tärkeitä ravinteita. Syökää säännöllisesti ja vähän. Koska jos syö paljon ja pitkällä aikavälillä niin sekin voi aiheuttaa sappikiviä tai niiden kipua.
Viimeiset puolivuotta on ollut pahoja oireita ja olen käynyt lääkärillä. Laihdutus ei onnistunut lainkaan. Nyt kävin ja sain hoitoa sekä laihdutus taas toimii. Syön terveellisemmin ja liikun enempi. En ole dieetillä. Olen tehnyt elämäntspamuutoksen ja silti paino tippuu. Muistakaa vitamiinit, varsinki rauta on tärkee. Kurkku, purkka, banaani, kaali kuuluu niihin joita kannattaa välttää jos ei halua kaugeita ylävatsa kipuja.
laihduttajille tietoa laihduttamisesta!
kokoko
1
182
Vastaukset
- 19 vuotias tyttö
Hyvä tietää:D...Musta tuntuu että en saa riittävästi ravintoaineita,vaikka oon yrittänyt lisätä mun ruokavalioon kaikkee mahdollista..Tai Sitte vaa stressaan liikaa,tarttisin varmaa jonku Personal trainerin,joka laatis mulle ruokasuunnitelman...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 521957
- 621882
SDP:n lyhyt selviytymisopas
1. Komitea on vastaus, oli kysymys mikä tahansa Jos maailma on muuttumassa tai jossain palaa, demari ei hätiköi. Ensin p121425- 611231
- 491184
Mitä se olisi
Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?41845Nanna Karalahti :Paljastus bisneksistä Jere Karalahden kanssa!
Ottanut yhteyttä seiskalehden toimittajaan ja kertonut totuuden yhteisestä Herotreeni-nimisestä verkkovalmenuksesta.118707Toivoisitko
Toivoisitko, että kaivattusi olisi introvertimpi tai extrovertimpi? Itsenäinen tai tarvitsisi enemmän apua/sinua? Osoit87700Sotekeskus
Aloite on hyvä, kiitokset siitä. Mutta jos olette yhtään seuranneet hyvinvointialueen kokouksia niin sehän on jo nuijit33678- 40643