Mies tyytymätön meidän seksielämään

Anonyymi12

Tervehdys!

Meillä on sellainen ongelma, että mieheni ei ole tyytyväinen seksielämäämme. Kuulostaa varmasti tutulta ja tiedän, että onkin yleinen ongelma mutta mielestäni tämä tilanne on jo outo. Haluaisin kuulla muiden kokemuksia/mielipiteitä, sillä olisi kiva kuulla ulkopuolisen ajatuksia kun tuntuu, että itse ei osaa enää ajatella järkevästi.

Elikkäs, olemme olleet yhessä pian 2 vuotta ja harrastamme (hyvää) seksiä päivittäin tai ainakin 5 kertaa viikossa. Seksi on laadukasta, monipuolista ja molemmin puolin tyydyttävää. Pisin aika ilman panoa on tasan 2 päivää. Joskus kuitenkin tulee hetkiä kun seksi ei vain tee mieli ja tätä ei tapahdu usein. Tuolloin mieheni joko suuttuu tai aloittaa kommentoinnin: " pitäiskö etsiä nainen, joka haluaa seksiä ja sulle mies, jota ei kiinnosta paneminen", " sä et halua mua" " no kyllä sä exilles annoit" " mä en kiihota sua" , sun muuta vastaavaa. Sitten minua alkaa vituttamaan tuollainen lapsellinen suhtautuminen ja riita on valmis. Me ei oikeastaan muusta riidelläkään. Ja tähän väliin tulee vakiopuolustelu siitä, että mieheni on muuten aivan ihana ja olemme muissa asioissa samalla aaltopituudella.

Muutenkin tuntuu, ettei häntä viime ole muu kiinnostanut kuin seksi eikä hän muusta puhukaan. Onko hän seksiaddikti vai minä kenties pihtari kuten hänen mielestään? Joten miehet ja naiset kertokaapas ajatuksianne. Kiitos! :)

15

2510

Vastaukset 15

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kokemustaelamastaon

ulkopuolisena, täysin kirjoittamaasi pohjautuvana fiiliksenä sanoisin että tuo on henkistä väkivaltaa, toisen kaltoinkohtelua aiheessa joka on ihmiselle tavallista herkempi. kuulostaa hieman luonnehäiriöiseltä käytökseltä. toivottavasti ei ala levitä muihinkin elämänalueisiin suhteen keston jatkuessa. Neuvoisin tekemään hyvin selväksi ettet hyväksy tuollaista kohtelua ja sanoja jo ihan oman itsesi vuoksi. Jos annat pikkusormen, se vie koko käden, etkä huomaakaan kuin ehkä vuosien jälkeen mihin tilanteeseen oot jäänyt huomaamattas.

• Liibadaaba

Tuttua kauraa. Mielenterveys ei kestä tuommoista pidemmän päälle. Itse kärsin, koska libidoni on viimeisen vuoden aikana kadonnut ja joudun lähes aina pakottautumaan aktiin. On miehellä oikeus haluta - suhteen ylläpito vaatii kompromisseja. Tuntijan tuo pahalta, koska toinen sivuuttaa siitä koituvat vaivat. Muutoin vallitseva hellyys ja yhdessäolo, elämän merkityksellisyyden, on itselleni syy jatkaa.

• anonyymi12

Kiitos kommenteista! Raastavaa se todellakin on kun muuten kaikki sujuu hyvin. Ja luulisi, että parin päivän "libidon katoaminen" olisi normaaliakin varsinkin naisella, mitä olen yrittänyt miehelleni selittää. EI auta.

En todellakaan halua, että tästä tulee pakkopullaa, mutta tuntuu, että mieliksikö tässä pitäisi seksiä harrastaa ettei herra vain suutu.

• 1120

Olisiko mahdollista, että tyydyttäisit pelkästään miehesi välillä, vaikka itseäsi ei huvittaisi? Siis kädellä tai suulla. Jos tämä siis miehelle kelpaa seksin sijaan.
      Se on ihan normaalia, ettei joka päivä tee mieli. Useimpien miesten kuitenkin tekee, joten jos hän ei pysty tai muuten vaan halua purkaa itse paineitaan, niin voisithan sinä välillä avittaa. Kenties joskus tulee päiväkin kun miestä ei huvita, mutta sua huvittaisi, niin ehkä mies silloin auttaa sua? :)

"Sitten minua alkaa vituttamaan tuollainen lapsellinen suhtautuminen ja riita on valmis." Ja yritä olla lähtemättä miehen riitoihin mukaan. Kerrot vain rauhallisesti niinkuin asiat ovat ja yrität olla provosoitumatta.

• 17+19

No jaa, jos "pakolla" ja velvollisuudentunnosta rupeaa hoitelemaan kumppania aina silloin kun ei itseään huvita, niin siitä kyllä tulee sellaista pakkopullaa, ettei se seksi sitten sitten muutenkaan enää itseään kiinnosta.

• minä.

Tuo mies on sun kanssa vain seksin takia. En minä antais tuollaiselle miehelle lainkaan jos alkaa haukkuu ja puhumaan että etsii uuden naisen. Lapsellinen kakara se on. Teettekö muuta kuin panette kotona? Testaa sitä ja pyydä se vaikka jonnekkin tylsiin tapahtumiin sun kanssa, varmaan ei lähde vaan ons un kanss avain seksin takia. Onko edes kertonut että rakastaa sinua, halailetteko päivisin muuten vaan vai menettekö suoraan panemaan.

• anonyymi12

Kiitos vinkeistä 1120, oot ihan oikeassa tuon provosoitumisen suhteen. Hoitelen mieheni useasti ja juuri silloin kun itselläni ei tee mieli. Kuulostaa varmasti oudolta, mutta lukuun ottamatta yllä mainittua ongelmaa suhteemme toimii erinomaisesti. Rakastamme toisiamme ja sanomme ja näytämme sen päivittäin. Halailua, pussailua ja muuta läheisyyttä on päivittäin. ( ystäviemme mielestä jopa liian paljon) Teemme myös paljon asioita yhdessä, mutta tämä mainitsemani ongelma mättää.

• 1120

Ymmärrän sua hyvin anonyymi12. Mulla on mieheni kanssa vähän samanlainen ongelma, tosin mun mies ei ala haukkumaan tai puhumaan, että etsii uuden naisen, mutta saattaa kuitenkin vähän syyllistää ja murjottaa. Mä yritän sitten miehen mieliksi tyydyttää hänet jos en itse seksiä halua. Niin ettei ainakaan kovin usein jäisi ilman mitään seksiä päivän aikana (ellen siis ole poissa jossain esim. viikonloppua).

Mutta teidän pitää nyt keskustella. Kerrot miehellesi, että hän ei saa sua loukata!

• kenkää urpolle!

Miehesi siis syyllistäen painostaa sinua seksiin. Tuo on jo henkistä ja seksuaalista väkivaltaa!

"pitäiskö etsiä nainen, joka haluaa seksiä"

Jos mies sanoisi minulle kerrankin noin, vastaisin muitta mutkitta, että "mene ihmeessä heti etsimään halukas nainen, eikä tarvitse takaisin tulla". Minulta ei ainakaan irtoasi enää tuollaisen ääliömäisen lausahduksen jälkeen enää ikinä mitään noin keskenkasvuiselle juipille.

• ehdotus987

Minusta tuo kuulostaa itsetunto-ongelmalta. Ihan kuin käyttäisi ainoastaan seksiä todisteena siitä, että rakastat. Tätä puoltaa myös välipäivien kiukuttelu. Hän alkaa heti epäilemään tunteitasi kun et käykään kuumana. Noin tekee juurikin huonoitsetuntoinen. Sitä onkin sitten hankalampi saada itsellen eikä kukaan muu pysty sitä toisen puolesta rakentamaan.

• 1 + 5

Miehesi käyttäytyy kuin kolmevuotias, joka saa raivarin kaupassa, kun pitää odottaa, että karkkipussi on mennyt kassasta läpi. Jos hän on muuten niin ihana, niin sitten vain kestät ne mielenilmaukset. Oma asiasi.

Mutta muuten me paremmin käyttäytyvät miehetkin olemme kyllä järjestään seksiaddikteja. Mikä tärkeämpää, miehellä on kivaa naisen kanssa melkeinpä vain seksin aikana. Muuta tehdään naisen kanssa tämän mieliksi.

• 1120

"Jos mies sanoisi minulle kerrankin noin, vastaisin muitta mutkitta, että "mene ihmeessä heti etsimään halukas nainen, eikä tarvitse takaisin tulla". Minulta ei ainakaan irtoasi enää tuollaisen ääliömäisen lausahduksen jälkeen enää ikinä mitään noin keskenkasvuiselle juipille. "

Ei ole kuule niin helposti tehty kuin sanottu. Jos parisuhde muilta osin toimii ja miestä rakastaa, niin ei sitä vastoinkäymisten tullessa vaan kaivoon heitetä.

Edelleen toitotan: keskustelkaa, keskustelkaa, keskustelkaa! Teidän pitää puhua asiasta muulloinkin kuin riidellessä. Rauhallisesti ja aikuismaisesti. Vaikka seksin jälkeen, silloin ei ainakaan ole seksin takia mökötystä.

• "Onko hän seksiaddikti vai minä kenties pihtari kuten hänen mielestään? "

-Ei ja ei.

Miehesi on vain itsekeskeinen ja asettaa omat halunsa kaiken muun edelle.

• 7+3

Kyseessä taitaa olla mies, jolla on lyhyt pinna ja tulinen luonne yhdistettynä todella aktiiviseen libidoon. Oma mieheni on hieman samanlainen. Hän sanoo että paineet kertyy todella helposti ja jos niitä ei pura on ärtynyt olo. Ja sitten kun on tulinen luonne tulee suusta päästettyä ärtyneenä kaikenlaista. Siinä ei kuulemma edes ehdi tajuamaan mitä on sanonut kun se on jo karannut suusta. Jospa sinunkin miehelläsi on sama juttu?

Mielestäni teidän pitäisi keskustella. Tuo miehellesi ilmi että keskiarvoon suhteutettuna teillä on runsaasti hyvää seksiä ja miehen tulisi olla siihen tyytyväinen. Pari päivää taukoa ei oikeuta haukkumaan toista, varsinkaan jos kyseessä ei ole mitää tietoista "kostopihtausta" vaan ihan aitoa halun puutetta siinä lyhyessa ajassa. Sano miehelle että tuolla tyylillä hän vain ajaa sinut kauemmas ja ajan myötä muutut haluttomammaksi. Tuollainen käytös voi aiheuttaa mörköjä alitajuntaan...

• keksiviikko

Ole onnellinen hyvästä seksisuhteestasi. Sen sijaan että murehdit haluaako miehesi sinulta vain seksiä kannattaa miettiä onko sinulla muuta tarjottavaa kuin seksi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei käy sääliksi sitä miestä

Sitä saa mitä tilaa.
      Ikävä
      177
      1600
    2. Muistakaa pojat tämä.

Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.
      Ikävä
      105
      807
    3. En ehkä onnistu siinä

Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.
      Ikävä
      58
      735
    4. Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin

Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset
      Ikävä
      203
      608
    5. Mies,oletko koskaan...

Käyttänyt maksullista naista?
      Ikävä
      128
      561
    6. Oletko päättänyt

Että luovutat minun suhteeni
      Ikävä
      48
      546
    7. Pahoin pelkään nainen

että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus
      Ikävä
      50
      528
    8. Kirjoita kolme sanaa

mistä kaivattusi voisi sinut tunnistaa.
      Suhteet
      37
      526
    9. Viesti jonka haluaisit lähettää...

hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä
      Ikävä
      15
      510
    10. toivottavasti kohta jo kohdataan

😍😍😍😍😍 sinua olen odottanut varmasti koko elämäni
      Ikävä
      25
      493
    Aihe