Mistään ei varmistusta eikä sivuja jatkaako kukaan Isskelmäätulia. Huonoa tieedottamista.
Iskelmätulet
11
428
Vastaukset
- haluaa tieto
Vaikka edelllissellä meni talous päin persettä tiedotti kuitenkin asioista. Heinoa Aki Karjalainen. Tulee mieleen mikä oli Väänäsen provisio tai palkkio pyyntö edellisille järjestäjille että saavat tapaahtumaan hänen hyväksymisensä. Olen kkuullut että näin on.
- Westway
Joopajoo älkäähän hätäilkö.Kateen kakkara on tuo aliottaja, onkohan itte Akijari
- Tietoa
Jatkaa jos Väänänen saa ns. suojelurahan. Onko kukaan kysynyt paljonko joutui edelliset maksamaan. Pitäisi selvittää. Sikäli harmillista että nyt kukaan ei tiedä mitää. vaika Jarilta ja Akilta meni tallous perselleen niin kuitenkin tiedettiin missä mennään. Tulee vielä ikävä, nyt tulee vain rahastajat. Toivotaan hyvä, älä Väänänen ole ahne.
- Miettikää
Jäikö Väänäselle liikaa aikaa kun TV 2 lopetti sarjan. Ollen kuullut että samalla viikollla Kajaanissa mahtavva tapahtuma.. Olisiko takana Kemijärven tapahtuman kaksikko. Toivat kuitenkiin Kemppaan tapaahtuman siitä hyvä amatöörien jatkaa. Muistakaa ja ajatelkaa; kuinka aalljon Kaipiainen toi kaupungillle ja yrittäjille rahaa.
Paljonko toi Väänänen. paljonko kaupunki maksoi että kuvaukset tehtiin. Ainakin Väännänen kaupungin palkkallistoilla. - kautta maan
Miettikää kirjoitti:
Jäikö Väänäselle liikaa aikaa kun TV 2 lopetti sarjan. Ollen kuullut että samalla viikollla Kajaanissa mahtavva tapahtuma.. Olisiko takana Kemijärven tapahtuman kaksikko. Toivat kuitenkiin Kemppaan tapaahtuman siitä hyvä amatöörien jatkaa. Muistakaa ja ajatelkaa; kuinka aalljon Kaipiainen toi kaupungillle ja yrittäjille rahaa.
Paljonko toi Väänänen. paljonko kaupunki maksoi että kuvaukset tehtiin. Ainakin Väännänen kaupungin palkkallistoilla.Mitenkähänse oikein meni?
Kävikö liivimiehet kylässä?
rahat lähti ja alkoi maksuvaikeudet.
- mietin vain
No nii taas viisaita. Todella Jari teki tapahtuman tunnetuksi. Voisi tulla esiin ja krtoa mistä vaikeudet? Ymmärrän että hän pettynyt joku toinen hoitaa rahaastuksen, oon tosi asia että taapaahtumien järjestäjänä tiedän että kaksi vuotta huonoa ja sitten tulosta. Nyt vain ajetetiin mies ulos joka kaiken teki. Toki avoimuus häneltä olisi olllut paikallaaan. Jostain olin lukeviani ettää kaipassi tuke alueen yrityksiltä, olisiko ollut tarpeen, lliikevaiht kavoi kaikilla varsinkin konkurssikypsältä hotellilta.
- Anonyymi
Järjestäjä Jari Kaipiainen veti rahat välistä, asustelee nyt Espanjan Aurinkorannikolla velkojilta karkuteillä.
- järveilyä
Eiköhän se Vänä aikoinaan tullut johonkin järvimatkailuprojektiin? Näin muistelen kuulleeni. Myöhemmin taivaantulet, muistanko väärin?
- kumpa tietäisi
Olin joskus kuulevinani Väänäsen halunneen kkomission itsellleen jos tapahtuma tulee kaupunkiin. Jos joku tietää kertokoon totuuden.
- kapinenkoppavakettu
Eihän tällä Jari Kaipiaisella ole ennenkään mikään onnistunu! Näin kävi salkkareissaki kun, yritti huijata rahat pois shamaanina Taalasmaan Sepolta!
http://www.youtube.com/watch?v=RQUoSs-jz1Q#t=218 - voi raukkoja
Siinäpä taas joku elää telkkarisarjaa totena elämänä. Voi hyvä luoja noita tyyppejä. kun ei ole omaa elämää, niin sitten toljotetaan kaikkia sarjoja, ja niiden tapahtumat muuttavat tyyppien päässä oikeaksi elämäksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!1442470Näetkö feminismin uhkana
Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?1961157Tykkäätkö halaamisesta?
Minä en. Tänään tuttava, jolle olen maininnut että en pidä halaamisesta, yritti halata minua ja olen vieläkin ihan raivo1131071Hinduilu on suurta eksytystä
tekosyvällinen tarina uppoaa moneen. Harhautusta todellisen Jumalan yhteydestä. Kuka haluaisi nähdä sielunvaelluksessa389930Malmin tapaus on järkyttävä
Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi296888- 66858
- 53841
- 89837
- 46829
- 51743