Iskelmätulet

halluaa titoa

Mistään ei varmistusta eikä sivuja jatkaako kukaan Isskelmäätulia. Huonoa tieedottamista.

11

428

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • haluaa tieto

Vaikka edelllissellä meni talous päin persettä tiedotti kuitenkin asioista. Heinoa Aki Karjalainen. Tulee mieleen mikä oli Väänäsen provisio tai palkkio pyyntö edellisille järjestäjille että saavat tapaahtumaan hänen hyväksymisensä. Olen kkuullut että näin on.

• Westway

Joopajoo älkäähän hätäilkö.Kateen kakkara on tuo aliottaja, onkohan itte Akijari

• Tietoa

Jatkaa jos Väänänen saa ns. suojelurahan. Onko kukaan kysynyt paljonko joutui edelliset maksamaan. Pitäisi selvittää. Sikäli harmillista että nyt kukaan ei tiedä mitää. vaika Jarilta ja Akilta meni tallous perselleen niin kuitenkin tiedettiin missä mennään. Tulee vielä ikävä, nyt tulee vain rahastajat. Toivotaan hyvä, älä Väänänen ole ahne.

• Miettikää

Jäikö Väänäselle liikaa aikaa kun TV 2 lopetti sarjan. Ollen kuullut että samalla viikollla Kajaanissa mahtavva tapahtuma.. Olisiko takana Kemijärven tapahtuman kaksikko. Toivat kuitenkiin Kemppaan tapaahtuman siitä hyvä amatöörien jatkaa. Muistakaa ja ajatelkaa; kuinka aalljon Kaipiainen toi kaupungillle ja yrittäjille rahaa.
        Paljonko toi Väänänen. paljonko kaupunki maksoi että kuvaukset tehtiin. Ainakin Väännänen kaupungin palkkallistoilla.

• kautta maan
        Miettikää kirjoitti:

Jäikö Väänäselle liikaa aikaa kun TV 2 lopetti sarjan. Ollen kuullut että samalla viikollla Kajaanissa mahtavva tapahtuma.. Olisiko takana Kemijärven tapahtuman kaksikko. Toivat kuitenkiin Kemppaan tapaahtuman siitä hyvä amatöörien jatkaa. Muistakaa ja ajatelkaa; kuinka aalljon Kaipiainen toi kaupungillle ja yrittäjille rahaa.
        Paljonko toi Väänänen. paljonko kaupunki maksoi että kuvaukset tehtiin. Ainakin Väännänen kaupungin palkkallistoilla.

Mitenkähänse oikein meni?
        Kävikö liivimiehet kylässä?
        rahat lähti ja alkoi maksuvaikeudet.

• mietin vain

No nii taas viisaita. Todella Jari teki tapahtuman tunnetuksi. Voisi tulla esiin ja krtoa mistä vaikeudet? Ymmärrän että hän pettynyt joku toinen hoitaa rahaastuksen, oon tosi asia että taapaahtumien järjestäjänä tiedän että kaksi vuotta huonoa ja sitten tulosta. Nyt vain ajetetiin mies ulos joka kaiken teki. Toki avoimuus häneltä olisi olllut paikallaaan. Jostain olin lukeviani ettää kaipassi tuke alueen yrityksiltä, olisiko ollut tarpeen, lliikevaiht kavoi kaikilla varsinkin konkurssikypsältä hotellilta.

• Anonyymi

Järjestäjä Jari Kaipiainen veti rahat välistä, asustelee nyt Espanjan Aurinkorannikolla velkojilta karkuteillä.

• järveilyä

Eiköhän se Vänä aikoinaan tullut johonkin järvimatkailuprojektiin? Näin muistelen kuulleeni. Myöhemmin taivaantulet, muistanko väärin?

• kumpa tietäisi

Olin joskus kuulevinani Väänäsen halunneen kkomission itsellleen jos tapahtuma tulee kaupunkiin. Jos joku tietää kertokoon totuuden.

• kapinenkoppavakettu
    • voi raukkoja

Siinäpä taas joku elää telkkarisarjaa totena elämänä. Voi hyvä luoja noita tyyppejä. kun ei ole omaa elämää, niin sitten toljotetaan kaikkia sarjoja, ja niiden tapahtumat muuttavat tyyppien päässä oikeaksi elämäksi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Immu otti pataan

Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!
      Kotimaiset julkkisjuorut
      144
      2470
    2. Näetkö feminismin uhkana

Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?
      Ikävä
      196
      1157
    3. Tykkäätkö halaamisesta?

Minä en. Tänään tuttava, jolle olen maininnut että en pidä halaamisesta, yritti halata minua ja olen vieläkin ihan raivo
      Maailman menoa
      113
      1071
    4. Hinduilu on suurta eksytystä

tekosyvällinen tarina uppoaa moneen. Harhautusta todellisen Jumalan yhteydestä. Kuka haluaisi nähdä sielunvaelluksessa
      Hindulaisuus
      389
      930
    5. Malmin tapaus on järkyttävä

Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi
      Maahanmuutto
      296
      888
    6. Mitkä asiat teidän elämässänne on

Tällä hetkellä parasta?
      Ikävä
      66
      858
    7. Kyllä me vaan

Tykätään toisistamme ❤️ siinä ei ole mitään väärää kenellekään
      Ikävä
      53