Bostonissa Tuukkaa Pidetään jopa puolijumalana. Voin kuitenkin kertoa että siellä hänen edessään pelaa maailman paras puolustus. Suomessa monet pitävät häntä maailman parhaana maalivahtina. Voin kertoa että olen asiasta erimieltä, voin myös kertoa että meillä suomessa häntä ei jumalana pidetä. Ainakaan vielä.Tuukka Raskin torjunta osaaminen joutuu vasta todelliseen testiin tänään. Uskon vakaasti että puheet maailman parhaasta maalivahdista voidaan unohtaa heti Venäjä pelin päätyttyä. Toki toivon että olen väärässä,ikävä kyllä harvemmin urheilun suhteen.
IT`TUUKKA TIME
JOFA SETÄ MAITOJUNA
6
249
Vastaukset
- Allah akbar
Jumalia... uskonto... jääkiekko Suomessa.
- Bamsamsamdasgf
OLIT VÄÄRÄSSÄ!
- Kimmo Timonen
It's Tuukka time!
- Teemu Selänne
It's Tuukka time!
- Antti Pihlström
It's Tuukka time today against Sweden!
- Kurt Lindström
Jofa setä oli väärässä jälleen,todellista asiantuntemusta.
Toivottavasti,et ole sama hemmo kun radiossa kommentoi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkkeet ovat pois työntekijän palkasta
Jokainen työeläkkeen nimissä maksettu euro on otettu pois työtä tekevältä palkansaajalta. Mitä korkeampi työeläketaso o1181588- 771268
Etkö sä muru mussakaiseni ymmärrä
Että me päästään lähenemään vain kaveruuden kautta? Vain siten mä voin lähettää sulle kuvia ja viestejä 😌 Tänäänkin o351257- 501056
- 61802
Martina Aitolehdeltä kova tilitys podcastilla: "Kyllä mä turpaan vetäisin"!
Martina Aitolehti tilittää brutaalin rehellisesti Eskolle podcastilla syitä, miksi hän ei ole lähtenyt mukaan julkkisten199780Siinäpä jäät
Punapää kaipaamaan, kun päätän maallisen vaellukseni. Oma oli valintasi. Sillä minä en jaksa enää kovin pitkää tätä. Ole78752- 29724
Sosiaalinen lainalaisuus.
Tulipa mieleen tässä useammasta aloituksesta ja kirjoituksesta, että minusta ihmisilläkin (laumaeläimilläkin) on luonnol138686Hei, huomenta
Joskus tarvitaan kipua, että löytää itsestään voimaa ja vahvuutta! Aurinkoista päivää ja muutenkin mukavaa lauantaita ❤️65620