Bostonissa Tuukkaa Pidetään jopa puolijumalana. Voin kuitenkin kertoa että siellä hänen edessään pelaa maailman paras puolustus. Suomessa monet pitävät häntä maailman parhaana maalivahtina. Voin kertoa että olen asiasta erimieltä, voin myös kertoa että meillä suomessa häntä ei jumalana pidetä. Ainakaan vielä.Tuukka Raskin torjunta osaaminen joutuu vasta todelliseen testiin tänään. Uskon vakaasti että puheet maailman parhaasta maalivahdista voidaan unohtaa heti Venäjä pelin päätyttyä. Toki toivon että olen väärässä,ikävä kyllä harvemmin urheilun suhteen.
IT`TUUKKA TIME
JOFA SETÄ MAITOJUNA
6
138
Vastaukset
- Allah akbar
Jumalia... uskonto... jääkiekko Suomessa.
- Bamsamsamdasgf
OLIT VÄÄRÄSSÄ!
- Kimmo Timonen
It's Tuukka time!
- Teemu Selänne
It's Tuukka time!
- Antti Pihlström
It's Tuukka time today against Sweden!
- Kurt Lindström
Jofa setä oli väärässä jälleen,todellista asiantuntemusta.
Toivottavasti,et ole sama hemmo kun radiossa kommentoi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e993075- 1041941
Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä331889- 1211763
- 1461736
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla161679- 851597
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n2871423- 1231341
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o241210