Bostonissa Tuukkaa Pidetään jopa puolijumalana. Voin kuitenkin kertoa että siellä hänen edessään pelaa maailman paras puolustus. Suomessa monet pitävät häntä maailman parhaana maalivahtina. Voin kertoa että olen asiasta erimieltä, voin myös kertoa että meillä suomessa häntä ei jumalana pidetä. Ainakaan vielä.Tuukka Raskin torjunta osaaminen joutuu vasta todelliseen testiin tänään. Uskon vakaasti että puheet maailman parhaasta maalivahdista voidaan unohtaa heti Venäjä pelin päätyttyä. Toki toivon että olen väärässä,ikävä kyllä harvemmin urheilun suhteen.
Vastaukset 6
- Allah akbar
Jumalia... uskonto... jääkiekko Suomessa.
- Bamsamsamdasgf
OLIT VÄÄRÄSSÄ!
- Kimmo Timonen
It's Tuukka time!
- Teemu Selänne
It's Tuukka time!
- Antti Pihlström
It's Tuukka time today against Sweden!
- Kurt Lindström
Jofa setä oli väärässä jälleen,todellista asiantuntemusta.
Toivottavasti,et ole sama hemmo kun radiossa kommentoi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 118963
- 109957
Rakastamisesi tarkoitus
Mikä oli kaiken tarkoitus? En sitä tiedä, en ymmärrä. Olet mielessäni, alati. Olen miettinyt. Ei sillä taida olla merki52671Tämä meidän välinen tilanne
Se on tosi raskas mulle. Ihminen, jota haluan eniten elämääni, ihanin olento, enkä koskaan pääse näkemään häntä. Sydämen34659- 49562
Mitä Kärnässä tapahtui?
Sinnen meni ambulanssi, paloauto, poliisiauto ja poliisimoottoripyörä.5541- 59508
En ole hetkeen sinulle kirjoittanut nainen
Vieläkin ajattelen sinua, jos voit uskoa. Tunteet minussa huutavat toivoa ja rakkautta, kun kylmä loogisuus taas pistää43495Hoikkana olet pysynyt, ja nättinä
Iloa silmille vähän liikaakin. Ei uskalla aina edes katsoa. Tulee liikaa kaipausta. Yhdelle ihanalle19486- 47479