Mieheni on tyhmä

mikä älynväläys

Olen seurustellut yli puoli vuotta miehen kanssa, joka on hyvin kultainen, rakastava ja hyväsydäminen. Hän vain sattuu olemaan vähän tyhmä ja tylsä. En osannut aiemmin ajatella ettei pelkkä elokuvien katselu ja perusruokien kokkailu tyydytä elämänpaloani, mutta tässä ollaan.MItä teen?

26

842

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Säynätsalo

      Jätä ihmeessä tuo mies.
      Liian kunnollinen sinulle.

    • oppeliini1

      Laske mies etsimään itselleen vaimo joka tyytyy tv.een ja kokkailuun. Sellaisiakin kun on.

      Teet todella väärin jos annat miehen uskoa että sinä voisit olla mahdollinen aviovaimo hänelle. Varsinkin kun nyt jo tiedät että et halua sitä.

      Juuri tuon takia tutustumis- ja seurusteluaika on niin äärettomän tärkeää, ennenkuin hyokätään asumaan saman katon alle. Teistä ei tietenkään tarvitse tulla vihamiehiä. Te vain tarvitsette omanlaiset avioliittopuolisot.

      • huvittavaa kyllä

        aina palstoilla tuomitsemassa ja eroon kannustamasta
        taidat olla sinkku


      • oppeliini1
        huvittavaa kyllä kirjoitti:

        aina palstoilla tuomitsemassa ja eroon kannustamasta
        taidat olla sinkku

        Ainoa mista tuomitsen on ihmisten ajattelemattomuus:

        hyokätään saman katon alle leikkimään kotia lähes tuntemattoman ihmisen kanssa, usein otetaan yhteistä velkaa tuon tuntemattoman kanssa, aletaan lisääntymään ihmisen kanssa jota ei edes pidä, saatikka sitten luottaa yhteiseen pitkäjaksoiseen tulevaisuuteen....
        Siis ei yhtään viitsitä nähdä vaivaa minkään eteen (tutustua puolisoehdokkaaseen, valita ystäviä, kohottaa omaa arvoa, kohottaa omaa henkistä tasoa. Eletään vain kuin yksisoluiset ameebat _minä haluan nyt just eilen jo tätä- viis muista on väliä- minä olen sellainen kuin olen- kyllä yhteiskunta minut elättää jne jne jne...)

        Sanotaan että täytyy oppia kantapään kautta. OK, jos siinä ei vahingoita muita. Kolhi itseäsi niin paljon kuin sielu sietää. Mutta älä vedä muita siihen!


      • rauhotus nyt
        oppeliini1 kirjoitti:

        Ainoa mista tuomitsen on ihmisten ajattelemattomuus:

        hyokätään saman katon alle leikkimään kotia lähes tuntemattoman ihmisen kanssa, usein otetaan yhteistä velkaa tuon tuntemattoman kanssa, aletaan lisääntymään ihmisen kanssa jota ei edes pidä, saatikka sitten luottaa yhteiseen pitkäjaksoiseen tulevaisuuteen....
        Siis ei yhtään viitsitä nähdä vaivaa minkään eteen (tutustua puolisoehdokkaaseen, valita ystäviä, kohottaa omaa arvoa, kohottaa omaa henkistä tasoa. Eletään vain kuin yksisoluiset ameebat _minä haluan nyt just eilen jo tätä- viis muista on väliä- minä olen sellainen kuin olen- kyllä yhteiskunta minut elättää jne jne jne...)

        Sanotaan että täytyy oppia kantapään kautta. OK, jos siinä ei vahingoita muita. Kolhi itseäsi niin paljon kuin sielu sietää. Mutta älä vedä muita siihen!

        Mistä sinä tiedät mitä muut leikkii, no etpä taida tietää mistään mitään. Haluat vain päästä sanomaan että siinäs näit oma vikasi, oikeesti hankkkisit oman elämän et voi katsos tietää miten nää jutut menee muilla ;)


      • näin on

        Oppeliinin kanssa samaa mieltä. Seurusteluaika on juuri sitä varten, että tutkaillaan, tuleeko yhteiselämästä jotakin. Aloittajan tapauksessa ei ilmeisesti tule.


    • Mistä niitä sikiää

      Aloittajalle: Tiedän tunteen. En ole koskaan voinut sietää tyhmiä ihmisiä. Liian tylsää ja verenpainetta nostavaa. Kannattaa etsiä muuta. Mut ootteko jo nopeesti muutanu samankaton alle ku avoero-palsta?

    • hkl

      Ei kannata jatkaa yhdessäoloa. Tietenkin kannattaa ottaa huomioon sellainen vaihtoehto, että mies voi osoittautua myös väkivaltaiseksi persoonallisuushäiriöiseksi, peliriippuvaiseksi, pettäjäksi, alkoholistiksi, hänellä voi olla piinaavat ilkeät sukulaiset, jotka puuttuvat aina elämäänne ja määräilevät miestäsi, liikunta-addikti, joka ei ole koskaan kotona jne. tai sitten vain kauhea itserakas hölösuu. Tyhmyys on kyllä kauheaa ja on kauheaa jos ei voi arvostaa toista Tuhoon tuomittu juttu. Vaihtoehtoisesti voit pyrkiä löytämän elämääsi muutakin sisältöä ja saada sitä älykästä keskusteluseuraa esim. opintojen tai harrastusten parista ja nauttia turvallisesta, ennakoitavasta miehestäsi kaikkien vapaa-ajan seikkeilujesi jälkeen. Kiva tulla kotiin, kun tietää mitä siellä on vastassa. Onhan kaikessa puolensa. Jos olisi pakko valita tylsä vaiko väkivaltainen alkoholisti, niin kyllä tietenkin ottaisi sen turvallisen tylsän. Eikä kai kukaan voi olla totaalisen tylsä? Oletko itse säkenöivä persoona? Aina? Kotoankin verkkarit päällä työpäivän päätteeksi? Itse en ainakaan ole.

    • Järjen Jättiläinen

      Sinäkö se olet, Rakkaani?

      Minäkin olen surustellut yli puoli vutta naisen kanssa, joka kaunis ja mukava.
      Hän on myös viisas ja sikailullinen.

      Minä olen hyvin onnellinen kun saamme toisteme kainalossa katsella elokuivia ja keitellä hernerokkaa.

      Olen ajetellut koisia häntä pääsiäisenä 3 karaatin tiamangisormuksen kera.

    • se luonne tärkein

      vaikka kuinka komea, mutta jos on tyhmä, ei sellaista vaan jaksa...

    • igjaogfg

      se esittää että pääsis susta eroon, kaiken kieltäminen on myös yksi kikka, ja muutenkin toisen psyyken rikkominen on hyvin miehistä

    • pakoon mars

      LÄHDE NYT!

      Olen sinä 10 vuoden päässä, ja vasta nyt tajusin, että olen tähän tylsyyteen syönnyt itseni 25 kiloa isommaksi. Ennen olin iloinen ja menevä, tätä likkakaveritkin aina toitottaa, nyt löysä, saamaton pas.. Olen muuttunut mieheni kaltaiseksi, tylsäksi ja varmaksi -enkä enää tunne itseäni. Kaikki halut ja ilot on kadonnut.

      Mene! Ennekuin suhde imee täysin susta elämän ilon. Ja voin sanoa, jos noin lyhyen suhteen jälkeen tuntuu tuolta, niin mieti mitä se on kun oot katsellut tuota tylsää naamaa hiukan pidempään.

      • lihavalle

        mikset käy lenkillä onko miehen tehtävä sinun kanssasi kaikki, auttaisko oma elämä ja omat harrastukset ellei mies jouda?


      • pakoon...
        lihavalle kirjoitti:

        mikset käy lenkillä onko miehen tehtävä sinun kanssasi kaikki, auttaisko oma elämä ja omat harrastukset ellei mies jouda?

        Ei mun lenkkeily ole tässä pointti, vaan se että olen onneton ja syön siihen. Minusta ainakin hyvä asia että tiedostan tämän vihdoin. Joten en käy haukkumaan itseäni ja tekemään oloani vielä kurjemmaksi kuin se jo on -sori vaan. Tiedän että ihan ensimmäisenä minun on päästävä eroon huonosta, toimimattomasta suhteesta tai ottaa toinen ehompi viereen -en vielä ole päättänyt kumman teen..

        Ja kiitos vaan, mulla on ihan se oma elämä. Ystävät vaan asuu pitkin Suomea ja Eurooppaa. Joten monet illat chattailen heidän kanssaan koneella. Tietysti ulkopuolisesta se saattaa vaikuttaa siltä että istun kotona yksin -kuka nyt ylipäätään ehtii toisen elämästä noin kiinnostumaan. Niin...Oisko se toinen joka istuu siellä kotonaan yksin ;)

        Mutta tervetuloa käymään, jos noin kovasti kiinnostaa -voinhan kertoa sulle tätä nyyhkytarinaa isää, ja voit vaikka alkaa mun omaksi personal traineriksi, jos mun läskit sua rasittaa. Mutta voin kertoa, että pelkkä läskien lähteminen ei vie pahaa oloa pois ennen kuin sen amputoi itsestään muuten. Huonot ihmissuhteet saattaa viedä vaikka hengen.


      • etsi uusi äijä
        pakoon... kirjoitti:

        Ei mun lenkkeily ole tässä pointti, vaan se että olen onneton ja syön siihen. Minusta ainakin hyvä asia että tiedostan tämän vihdoin. Joten en käy haukkumaan itseäni ja tekemään oloani vielä kurjemmaksi kuin se jo on -sori vaan. Tiedän että ihan ensimmäisenä minun on päästävä eroon huonosta, toimimattomasta suhteesta tai ottaa toinen ehompi viereen -en vielä ole päättänyt kumman teen..

        Ja kiitos vaan, mulla on ihan se oma elämä. Ystävät vaan asuu pitkin Suomea ja Eurooppaa. Joten monet illat chattailen heidän kanssaan koneella. Tietysti ulkopuolisesta se saattaa vaikuttaa siltä että istun kotona yksin -kuka nyt ylipäätään ehtii toisen elämästä noin kiinnostumaan. Niin...Oisko se toinen joka istuu siellä kotonaan yksin ;)

        Mutta tervetuloa käymään, jos noin kovasti kiinnostaa -voinhan kertoa sulle tätä nyyhkytarinaa isää, ja voit vaikka alkaa mun omaksi personal traineriksi, jos mun läskit sua rasittaa. Mutta voin kertoa, että pelkkä läskien lähteminen ei vie pahaa oloa pois ennen kuin sen amputoi itsestään muuten. Huonot ihmissuhteet saattaa viedä vaikka hengen.

        sä olet läski koska tunnet ettei sua rakasteta, miksi et vaadi läheisyyttä? tai eroa?


    • sopii sulle.

      Mee kakolan portille odottaa niin joku jännä mies tulee ja ottaa sut elämäänsä.

    • paska valinta

      mun mies on kateellinen mun koulutukselle ja huonoitsetuntoinen, riidoissa pikku kakara, tähän menee vuosia ehkä turhaan. harmi.

    • ikävää mutta

      Kannattaa puhua nyt ja erota. Et sinä häntä rakasta ja älä peittele ettei homma toimi. En tiedä onko sulla oikea käsitys ja kuva hänestä, mutta ehkä sitten itse tiedät. Omaan asuntoon.

      • Finxi

        Entä jos toista ei saa edes puhumaan. Onko se merkki siitä, että on aika erota?


    • avoero

      Minäkin haluaisin erota :( Mies on hellä ja huolehtiaainen mutta mielenkiinnonkohteet ei ole samat. Inhoan telkkaria ja elokuvia. Joka ilta pitää katsoa jotain tylsää ohjelmaa.Jos ehdotan että katsoo itekseen, niin ei suostu katsomaan. Käydään yhessä lenkillä joka on kivaa. Siinä se sitten onkin. Minä olen suurimman osan ajasta netissä ja tiedän että voin osaltani olla tylsä. Tahtoisin joskus käydä katsomassa livemusaa tai jotain, mutta äijä ei halua ja jos se juo, se on ärsyttävä.
      Ongelma on että minulla ei ole varaa erota. Pitäisi muuttaa melkeen toiselle puolelle Suomea. Omat vanhemmat on jo kuolleita eikä minulla ole kavereita. En tiedä mitä tehdä.

    • känniä odottellen

      Onko ehkä alkoholiongelmainen, selvinpäin heistä tulee juuri tuollaisia.

    • nyt en ymmärrä

      Miten tyhmyys ja tylsyys liittyy siihen, että tykkää katsella elokuvia ja kokkailla perusruokia? Et säkään mikään järjenjättiläinen taida kuitenkaan olla, jos nuo asiat tekevät sun mielestä ihmisestä tyhmän. Fiksu ihminen tajuaa, ettei jokainen elä samalla tavalla kuin itse elää. Fiksu myös kunnioittaa toisen tapaa elää.

      Eiköhän sun olisi paras etsiä itsellesi omantasoisesi mies ja päästää tuo kultainen, rakastava ja hyväsydäminen elämään naisen kanssa, joka arvostaa noita piirteitä.

    • saa olla tyhmä

      Voi!! Mun mieheni oli juuri samanlainen, ei töitten jälkeen muu kiinnostanut kuin löhöily. Juttelusta ei tullut mitään. Mut mä olisin silti ollut hänen kanssaan kun osaan yksinkin tehdä ja harrastaa. Mutta meillä miehellä oli ongelma jonka kanssa en pärjännyt, hän oli patologinen valehtelija. Se vaan loukkasi minua kertaakerran jälkeen. En voinut ymmärtää yhtään tuota ongelmaa vaikka kuinka yritin. Ajattelin että totun vaan en tottunut.

    • tylä mies.

      Eroa ja etsi joku jännä mies joka ryyppää joka viikonloppu ja haukkuu sinua kännipäissään

    • yx-mies

      Miksi sitä onnea etsitään siitä toisesta?

      Mielestäni niin kauvan kun ihminen odotaa että toinen tekisi hänet onneliseksi tämä ihminen ei ole oikeasti valmis parisuhteeseen.

      Tyhmä ja tylsä joopa joo , toisten arvostus on kohilaan

    • runontaja off

      Tuon tyhmyyden määritelmä jäi kyllä puuttumaan, jonkun toisen mielestä saattaa olla fiksu.

      Kannattaisi ensin keskustella mitä sinä haluat ja mitä hän haluaa?
      Kokkailussa voi ehdottaa kokeilua. Itse aikanaan en tiennyt kuinka hyvää kalasta voi saadakkaan kun siihen laittaa muutakin kuin suolaa.

      Jokainen ei voi olla hauska ja yritys olla hauska menee usein puihin. Toki huumoriakin voi harrastaa. Aikanaan Simo Frangen piti Oriveden opistolla huumorikurssia tai jotain

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 126
      3269
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      91
      3001
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      17
      2278
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      25
      1796
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1678
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1539
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      18
      1504
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      28
      1447
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1407
    10. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      81
      1345
    Aihe