Kumpi oli tehokkaampi taisteluväline?
Wehrmacht / Puna-Armeija
Vastaukset 17
Wehrmacht, mutta sen ongelma oli liian monta rintamaa yhtä aikaa ja puutteellinen varustautuminen itärintamalla.
- adolf kitler
Voittaja on aina tehokkaampi.
Puna-Armeijalla oli keskinkertaiset johtajat, mutta yksittäinen sotilas oli urhea ja heitä riitti.
Saksalainen sotilas oli myös ensiluokkainen, mutta...
Itäinen kansa on voimakkaampi kuten sanoin Berliinissä vuonna 1945.- kaarne.
Kun lukee historiaa niin huomaa mikä valtava ero oli vuoden 1939 ja vuoden 1944 puna-armeijalla.
Neuvostoliitto tuli läpi Kannaksella kuin höyryjyrä. - adolf hitler
kaarne. kirjoitti:
Kun lukee historiaa niin huomaa mikä valtava ero oli vuoden 1939 ja vuoden 1944 puna-armeijalla.
Neuvostoliitto tuli läpi Kannaksella kuin höyryjyrä.Suomen armeija antautui, mutta Wehrmacht taisteli viimeiseen metriin saakka.
Itsekin olin etulinjassa tosin bunkkerissa, mutta kuitenkin rintamalla ja annoin käskyjä. - Suomen armeija
adolf hitler kirjoitti:
Suomen armeija antautui, mutta Wehrmacht taisteli viimeiseen metriin saakka.
Itsekin olin etulinjassa tosin bunkkerissa, mutta kuitenkin rintamalla ja annoin käskyjä.ei antautunut. Saksan armeija kyllä.
- adolf hitler
Suomen armeija kirjoitti:
ei antautunut. Saksan armeija kyllä.
Vain ylipäälikkö voi antaa määräyksen, että armeija lopettaa taistelun.
Mannerheim antoi sellaisen käskyn, minä en. - Dönitz oli
adolf hitler kirjoitti:
Vain ylipäälikkö voi antaa määräyksen, että armeija lopettaa taistelun.
Mannerheim antoi sellaisen käskyn, minä en.ylipäällikkö silloin, et sinä, ja Dönitz määräsi antautumisen. Saksan armeija antautui - riisuttiin aseista. Suomen armeija ei antautunut, sehän kävi vielä Lapin sodan sen jälkeen.
- Nasdaq
Ei armeija ole väline. Nuija on väline.
(reps)- kaarne.
On se väline kuten politiikkakin.
- Nasdaq
kaarne. kirjoitti:
On se väline kuten politiikkakin.
No purnaako sinun nuijasi huonoissa olosuhteissa?
(reps) - kaarne.
Nasdaq kirjoitti:
No purnaako sinun nuijasi huonoissa olosuhteissa?
(reps)Armeijaa käytetään välineenä kuin poliittiset toimet eivät tuota tulosta.
- Nasdaq
kaarne. kirjoitti:
Armeijaa käytetään välineenä kuin poliittiset toimet eivät tuota tulosta.
Kyllä minä sen ymmärrän, mutta sitä en ymmärrä että et näe armeijan koostuvan ihmisistä, vaan pidät sitä nuijana.
(reps) - kaarne.
Nasdaq kirjoitti:
Kyllä minä sen ymmärrän, mutta sitä en ymmärrä että et näe armeijan koostuvan ihmisistä, vaan pidät sitä nuijana.
(reps)Armeija koostuu miehistä, mutta sitä voidaan käyttää välineen omaisesti.
Har! - Nasdaq
kaarne. kirjoitti:
Armeija koostuu miehistä, mutta sitä voidaan käyttää välineen omaisesti.
Har!Varsin omituinen "väline".
- välinettä nukuttaa
- välinettä vituttaa
- välinettä nälättää
- väline kiukuttelee
- väline karkailee
- väline ei tottele
- väline hajoaa
- välinettä pelottaa
- väline ei osaa tai ei uskalla
- välineen kanssa voi jutella niitä noita.
(reps) - Sit down
Nasdaq kirjoitti:
Varsin omituinen "väline".
- välinettä nukuttaa
- välinettä vituttaa
- välinettä nälättää
- väline kiukuttelee
- väline karkailee
- väline ei tottele
- väline hajoaa
- välinettä pelottaa
- väline ei osaa tai ei uskalla
- välineen kanssa voi jutella niitä noita.
(reps)Voiko väline seisoa?
- Nasdaq
Sit down kirjoitti:
Voiko väline seisoa?
Tuota en ottanut huomioon. Kyseisen asian tai ilmiön intensiteetti ei niin kosketa minua.
(reps) - Flaccid
Nasdaq kirjoitti:
Tuota en ottanut huomioon. Kyseisen asian tai ilmiön intensiteetti ei niin kosketa minua.
(reps)No, kosketuspinnan ollessa noinkin elastinen, voimme stondiksen jättää huomioimatta tassä yhteydessä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 561169
Uskallanko laittaa sulle viestiä?
Se viesti on tossa valmiina ja lähettämistä vaille valmis. Kun ei kauhee sti tunneta niin eipä sillä olisi niin väliä. S671141- 109899
Mies joka on oikeasti kiinnostunut
Ja näkee sut pitkäaikaisena kumppanina, siirtää vaikka vuoria selvittääkseen asiat eikä ota pienintäkään riskiä menettää125886Tässä ovat Elämäni biisi vieraat lauantai 19.9. - Yksi vieras on kohuttu TTK-juontajaehdokas
Elämäni biisi vieraslista on harvinaisen mielenkiintoinen lauantaina. Mukana myös kohuttu TTK-juontajaehdokas, josta ei7851- 38763
- 45718
Kunnanhallitus
Miten käy täällä vuosia tuomioita jakaneelle valittajalle, hovioikeus hylännyt kaikki syytteet.38705Rauha, sopiiko
Ei häiritä enää toisiamme. Annetaan molemmille rauha unohtaa, pyydän tätä todella. Kiitos. Miehelle.77692- 51666
Ei siitä pääse yli, eikä ympäri!
Pakko se on myöntää ja tunnustaa. Olisin halunnut p*nna sinua sydämeni kyllyydestä. Itseäni vanhemmalle naiselle66661Miesten (epä)viehättävyydestä kysymys
Mieltä askarruttava asia, liki dilemma. Palstallahan jotkut miesoletetut usein toteavat, että kaikki naiset tavoittelev129613Nyt kaatuu Kuisla
Reima Kuisla hakee saneeraukseen – Joitakin velkoja on jo ulosotossa https://www.ilkkapohjalainen.fi/reima-kuisla-hakee29604- 54576
- 52561
- 95521
- 55520
- 60494
Sastamalassa epäillään tappoa, kaksi otettu kiinni
Kuulemma Aarnontiellä tapahtunut Tietääkö joku enemmän?18475- 35447