Terve
Olen yrittänyt etsiä vahvistinta, jolla saan samanlaisen äänen kitarasta kuin trubaduurit keikoillaan, onko mahdollista pelkällä vahvistimella vai tarvitseeko oheislaitteita?
En ääntä jota olen hakemassa, osaa sen kummemmin selittää, mutta esimerkkinä ekana tulee mieleen sir elwoodin älä mee biisin alussa soiva akustinen kitara, sellaista ääntä olen hakemassa vahvistimelta. Osaisiko joku neuvoa, tarvitseeko tuollaisen äänen luomiseen kitaralta enemmän kuin pelkän vahvistimen?
Ja hintaluokka olisi sen 300 euroa, en tiedä riittääkö millään muotoa
Akustiselle kitaralle vahvistin???
2
670
Vastaukset
- vm 41
Hanki Yamahan THR 10 tai muu versio siitä. Painaa 2,5 kg ja toimii myös paristoilla tarvittaessä jonkun tunnin.
Tutustu ainakin vaikka "Thomanilla" tai lähimmässä musiikkiliikkeessä.
Itselläni on Yamahan teräskielinen akustinen FG - 340 sekä THR 10
Hieno yhdistelmä. - oppirahat maksettu..
Onhan noilla vahvareilla suuri merkitys. Lähtisin siitä, että ensinnäkin kielet ovat kunnossa, eivätkä ole kovin vanhat. Kuten kaikki tietää uusista kielistä lähtee parempi saundi. Toiseksi. Hyvä äänentoistolaite ei välttämättä löydy Thomannilta. Behringerit voit unohtaa samantien. Hanki kunnolliset kaapit ja vahvistin. Itselläni on 500 w yamahan kaapit ja yamahan 10 kanavainen 500w mikerivahvistin. Saundit ovat eriluokkaa kuin behringeristä otettuna. Ja onhan sitten kitaroillakin eroja kuin yöllä ja päivällä. Akustisten vahvareissa on suuria eroja, raha ja hyvä saundi kulkevat useimmiten käsi kädessä.
Yksi asia minkä olen itse huomannut on se, että mitä enemmän soittaa sitä huonommalta äänentoisto alkaa tuntua ja taas pitää saada parempaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1302265
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu261978Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin
Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti121529Yritys Kannus
Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett121377Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis701231- 951076
- 17997
- 88913
Kuin sonnilauma
Taas on Virkatiellä kova meteli keskellä päivää. Ei siinä kyllä toisia asukkaita yhtään ajatella. Tullaan yhden asuntoon17800Syrjintäskandaali Lieksan kaupungin johdossa
Ylen valpas toimittaja kirjoittaa: Lieksan kaupunki kieltäytyi hyväksymästä Vihreiden venäläistaustaista ehdokasta Lieks116759