Terve
Olen yrittänyt etsiä vahvistinta, jolla saan samanlaisen äänen kitarasta kuin trubaduurit keikoillaan, onko mahdollista pelkällä vahvistimella vai tarvitseeko oheislaitteita?
En ääntä jota olen hakemassa, osaa sen kummemmin selittää, mutta esimerkkinä ekana tulee mieleen sir elwoodin älä mee biisin alussa soiva akustinen kitara, sellaista ääntä olen hakemassa vahvistimelta. Osaisiko joku neuvoa, tarvitseeko tuollaisen äänen luomiseen kitaralta enemmän kuin pelkän vahvistimen?
Ja hintaluokka olisi sen 300 euroa, en tiedä riittääkö millään muotoa
Akustiselle kitaralle vahvistin???
2
632
Vastaukset
- vm 41
Hanki Yamahan THR 10 tai muu versio siitä. Painaa 2,5 kg ja toimii myös paristoilla tarvittaessä jonkun tunnin.
Tutustu ainakin vaikka "Thomanilla" tai lähimmässä musiikkiliikkeessä.
Itselläni on Yamahan teräskielinen akustinen FG - 340 sekä THR 10
Hieno yhdistelmä. - oppirahat maksettu..
Onhan noilla vahvareilla suuri merkitys. Lähtisin siitä, että ensinnäkin kielet ovat kunnossa, eivätkä ole kovin vanhat. Kuten kaikki tietää uusista kielistä lähtee parempi saundi. Toiseksi. Hyvä äänentoistolaite ei välttämättä löydy Thomannilta. Behringerit voit unohtaa samantien. Hanki kunnolliset kaapit ja vahvistin. Itselläni on 500 w yamahan kaapit ja yamahan 10 kanavainen 500w mikerivahvistin. Saundit ovat eriluokkaa kuin behringeristä otettuna. Ja onhan sitten kitaroillakin eroja kuin yöllä ja päivällä. Akustisten vahvareissa on suuria eroja, raha ja hyvä saundi kulkevat useimmiten käsi kädessä.
Yksi asia minkä olen itse huomannut on se, että mitä enemmän soittaa sitä huonommalta äänentoisto alkaa tuntua ja taas pitää saada parempaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1341708- 401638
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa631390- 681305
Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei2091134Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?
Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi2761091- 701083
- 74955
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää19948Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta
Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps106888