TOTUUDEN HETKI

JOFA SETÄ MAITOJUNA

Johda sinä meitä...Vanha lastenlaulu on lempi biisejäni mutta ei puhuta nyt siitä. Se on nimittäin totuudenhetki tänään muillakin kuin leijonilla. Jofa setä maitojunalla myös. Olen nimittäin aina sanonut että silloin kun jääkiekkoturnauksessa parhaat ovat mukana Suomi ei pärjää. Suomen turnauksia ovat karjala turnaukset ja muut vastaavat mm-kisat joissa parhaat eivät mukana ole. Olen edelleenkin tätä mieltä vaikka minut täällä takinkääntäjäksi onkin jo keritty haukkua. Täytyy muistaa että suomi ei ole vielä mitään voittanut,pääsy kahdeksan joukosta jatkoon ei ole mikään saavutus, venäjä pelasi koko turnauksen todella huonosti, niin kuin joku täällä väittikin että lukkokin sen olisi voittanut pitää täysin paikkansa. Ensimmäinen todellinen tasomittari on vastassa vasta tänään. Ruotsi on voitettava vasta sitten olemme jotain voittanut ja vasta sitten minä jofa setä myönnän kerrankin olleeni väärässä. Toki myönnän olleeni väärässä jos edes mitali tulee, oli väri mikä hyvänsä. En sitä ennen! Elkääkä nimitelkö minua sitä ennen takinkääntäjäksi.

7

72

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hmmm....

      Älä ota niin vakavasti.

      Se on vain urheilua, kevyttä viihdettä kansalle.

      • JOFA SETÄ MAITOJUNA

        Ei kait sielä ole gandalf? On aika vouhottaa, tuumi nimimerkki Gandalf kun päätti jofan asiallista kirjoitusta häiriköidä. Hän on katsonut liikaa taru sormustenherroja, kenties hobitti oli se viimeinen pisara. Emme kuitenkaan voi häntä auttaa, ihmiset siihen ovat erikseen. Annetaan hänen höpistä, keskitytään me täyspäiset vaan kannattamaan suomen leijona voittoon!


      • Lumikki ja 7 kääpiöt
        JOFA SETÄ MAITOJUNA kirjoitti:

        Ei kait sielä ole gandalf? On aika vouhottaa, tuumi nimimerkki Gandalf kun päätti jofan asiallista kirjoitusta häiriköidä. Hän on katsonut liikaa taru sormustenherroja, kenties hobitti oli se viimeinen pisara. Emme kuitenkaan voi häntä auttaa, ihmiset siihen ovat erikseen. Annetaan hänen höpistä, keskitytään me täyspäiset vaan kannattamaan suomen leijona voittoon!

        Mutta muista, että se on vain viihdettä.

        Voitto tai tappoi, se ei muuta elämäämme mihinkään suuntaan, onneksi.


      • LumikkoJA82gandalfia
        Lumikki ja 7 kääpiöt kirjoitti:

        Mutta muista, että se on vain viihdettä.

        Voitto tai tappoi, se ei muuta elämäämme mihinkään suuntaan, onneksi.

        Uskon että se on sinulle viihdettä, meille muille se on koko elämä.


      • Lumikki ja 7 kääpiöt
        LumikkoJA82gandalfia kirjoitti:

        Uskon että se on sinulle viihdettä, meille muille se on koko elämä.

        Otan osaa.


    • Surketa p***aa

      Ruotsille täysin ansaittu voitto. Täytyy sanoa että en olisi kuuna päivänä uskonut että suomi pelaa noin aneemista kiekkoa välierässä. Pitkä päätyyn ja perään ainoa taktiikka taas kerran. Totaali shit ylivoimaa.
      Ihme homma sekin että vaikka joukkue vilisee ammattilaIisia niin ei saada purettua tuota ruotsin prässiä ikinä. Omalta alueelta ei päästä pois. Siihen ei ole näköjään lääkettä. Samaan kompastutaan vuosi vuoden perään.

      Onnittelut ruotsille. Taas kerran hyökkäävällä rohkealla pelillä mentiin loppu otteluun.

      • JOFA SETÄ MAITOJUNA

        Ruotsi oli selkeästi parempi. Tällä tasolla emme näköjään voita ruotsia koskaan. MM-kisat ja vastaavat karjala turnaukset ovat sitten erikseen, niissä ei parhaat ole mukana. En usko että bronssi kanadaa tai usaa kiinnostaa eli sen kait saamme,edes sen.

        Ps. Se sanonta muuten menee" Totuus on tuolla jofa sedässä" Se kait pitää paikkansa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      587
      3900
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3338
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2811
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2779
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2154
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2101
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1997
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1875
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1830
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1759
    Aihe