Euron koulu

allervissertti

No niin,nyt Kallaan koulun vastustajat pääsevät rauhaan,kun venäläinen ostaa jopa eurolla koko höskän!
Mitenhän jatkossa saamme nauttia siitä?Minkalaista palvelua/toimintaa sieltä tarjotaan.>JÄNNITTÄÄ!!!

16

418

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • trastuita

      Tuleeko venäläinen koulu vai?

    • Palsan mukaan

      Semmonen Gettsemane tullee jossa hoiretaan vanahatpojat ja peräkammarin poijaat myös.

    • hahhhaaaa

      hah hah hah haaa totta se on pöljä se on tuo valtuuston touhut

    • puutteessa

      Kohta loppuu Kempan akoilta päänsärky.

    • TomppaHeiJuu

      Siis ei herrajumala. Voiko Kemijärven käupunki olla noin pönttö. Tiedän että kaupunki on kieltäytynyt myymästä asuntoja tietyille tahoille... Entä Tämä Huhhuh. Päättäjät vaihtoon.

      • TomppaHeiJuu

        Hah ja tulipa vielä luettua vuokrasopimus. Mitättömät vajaa tonni vuokraa tontista/vuosi ja vuokra-ajan päätyttyä vuokranantajalla takaisinlunastusvelvollisuus. Eli siihen ku joku pykää 20 kerroksisen hotellin ja lopettaa vuokrasopimuksen niin ah ja voih. Kemppa on taas maskumiehenä.


      • TomppaHeiJuu
        TomppaHeiJuu kirjoitti:

        Hah ja tulipa vielä luettua vuokrasopimus. Mitättömät vajaa tonni vuokraa tontista/vuosi ja vuokra-ajan päätyttyä vuokranantajalla takaisinlunastusvelvollisuus. Eli siihen ku joku pykää 20 kerroksisen hotellin ja lopettaa vuokrasopimuksen niin ah ja voih. Kemppa on taas maskumiehenä.

        Tuota juu. Toi takaisinlunastus velvollisuus tuo sen hauskan jutun että kun tää ostaja nyt pykää siihen sen hotellin ja menee konkkaan niin kemppa on siinäkin tapauksessa velvollinen lunastamaan pytingin. Jihuu.


      • eeeeeeeeeeee....heh.
        TomppaHeiJuu kirjoitti:

        Tuota juu. Toi takaisinlunastus velvollisuus tuo sen hauskan jutun että kun tää ostaja nyt pykää siihen sen hotellin ja menee konkkaan niin kemppa on siinäkin tapauksessa velvollinen lunastamaan pytingin. Jihuu.

        kai te nyt tajuutte että kallaan koulusta pittää päästä eroon millä hinnalla hyvänsä, vaikka eurolla, niin paljon mielipahaa se on vuosien varrella tuottanut, ei siis koululla ole mitään arvoa!

        hehh....ee......

        nyt kun joku pöljä hakisi sille museovirastolta suojelupäätöksen, niin jäisi koko höskä venäläisen kateen ja voisimme nauraa vielä äänekkäämmin

        HEHH......... EE...............EEEEEEEEEEEEEEEEEEEE


      • anti olla ja mennä
        eeeeeeeeeeee....heh. kirjoitti:

        kai te nyt tajuutte että kallaan koulusta pittää päästä eroon millä hinnalla hyvänsä, vaikka eurolla, niin paljon mielipahaa se on vuosien varrella tuottanut, ei siis koululla ole mitään arvoa!

        hehh....ee......

        nyt kun joku pöljä hakisi sille museovirastolta suojelupäätöksen, niin jäisi koko höskä venäläisen kateen ja voisimme nauraa vielä äänekkäämmin

        HEHH......... EE...............EEEEEEEEEEEEEEEEEEEE

        heh....hee...........eee

        nyt on vielä mahdollisuus puolustaa kallaan koulua, mutta kun päätös on tehty, niin bai bai beibi

        http://www.youtube.com/watch?v=F-LZr2Cf_5c


      • valittajille
        eeeeeeeeeeee....heh. kirjoitti:

        kai te nyt tajuutte että kallaan koulusta pittää päästä eroon millä hinnalla hyvänsä, vaikka eurolla, niin paljon mielipahaa se on vuosien varrella tuottanut, ei siis koululla ole mitään arvoa!

        hehh....ee......

        nyt kun joku pöljä hakisi sille museovirastolta suojelupäätöksen, niin jäisi koko höskä venäläisen kateen ja voisimme nauraa vielä äänekkäämmin

        HEHH......... EE...............EEEEEEEEEEEEEEEEEEEE

        Tehkää Vänä ja Lea taas valitus, katsotaan miten käy.


      • Surusta iloon
        anti olla ja mennä kirjoitti:

        heh....hee...........eee

        nyt on vielä mahdollisuus puolustaa kallaan koulua, mutta kun päätös on tehty, niin bai bai beibi

        http://www.youtube.com/watch?v=F-LZr2Cf_5c

        Bye bye Kallaa rakennuksenakin

        Kun silmiis sinisiin (punaisiin tiiliin) katsoin luulin niin onnen susta (Kallaa) löytyneen
        Sua rakastin, muut unohdin, sinut tahdoin omaksein (taistelin koulunkin puolesta)
        Vaan kuulla sain, että ainoa en sulle olekkaan (on Isokyläkin)
        Kun kerran viimeisen suljen oven varoen, olet mulle historiaa (en kaipaa enää en)

        Bye bye, baby, baby, goodbye
        Lähden pois vaikka yksin jään
        Bye bye, baby, baby, goodbye
        Itke en, kun loppuu tää (vähäsen voin pirahuttaa, jos ei muuta niin pissat housuisiin)

        Kun katson taaksepäin, olet muisto vaan, muisto menneen rakkauden (kurjuuden)
        Löydät jonkun muun joka sinuun rakastuu, uskoo sun valheisiin (eikö ollut hometta?)
        Silti luotan rakkauteen, voimaan ikuiseen
        On mulla määränpää, eilinen taakse jää, se oli unta pettävää (hometta haisevaa)

        Bye bye, baby, baby, goodbye
        Lähden pois vaikka yksin jään (muut ovat jo koulun unohtaneen)
        Bye bye, baby, baby, goodbye
        Itke en, kun loppuu tää (eurokin on tosin rahaa)

        Jos rakkauden (kaipuun) uudestaan, uskallan aloittaa
        Ehkä huominen taas, onnen tavoittaa (Isokylä voittaa aina menneen)

        Bye bye, baby, baby, goodbye
        Lähden pois vaikka yksin jään (saan kulkea uutte kevyenliikenteen väylääkin)
        Bye bye, baby, baby, goodbye
        Itke en, kun loppuu tää (harmittaa kun euronkin kaupunki joutuu maksamaan)

        Bye bye, baby, baby, goodbye
        Lähden pois vaikka yksin jään
        Bye bye, baby, baby, goodbye
        Itke en, kun loppuu tää


    • sauvakauppias

      No mikä ettei. Hiihtoladun lähtö / tulo koulun sisäänkäyntiin. Koulun kenttä jo valmiina sauvoja ja suksia varten. Kesällä sauvoja. Jos hiki tulee niin välikaljalla voi käydä läheisessä bupissa. Vierasta verta Kemppaan ja uuteen nousuun.

    • vufvufhau

      Toiset ne ostelee ja tekee.......
      toiset täällä pelkästään räksyttää!

      • Kyllästynyt

        Joo, hyvä kun saadaan pois käsistä. kyllä tuo Lepistön purkaminenkin maksaa vissiin puoli miljoonaa. Katotaan ensin mitä koululla tullaan tekemään, voi olla ihan asiallinenkin meininki, toisin kun täällä palstalla, missä kaikkitietävät pessimisminkylväjät huutelee mutujuttuja.


    • sauvat tilaukseen

      Olipa hyvä kauppa. Eurolla pääsivät eroon ylläpitokustannuksista. Nyt uusi uljas matkailupaikka kait tulossa ? Kävelysauvat käynevät taas kaupaksi kuten aikanaan Pitkävaaran kuntoilussa ?

    • Sallanmies.

      Kaupasta voi Kemijärven asukas, tai muukin tahoa valittaa ja se kannattaa todellakin tehdä, sillä ko. kauppa on idioottien tekosia.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      112
      1199
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      117
      1034
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      129
      926
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      95
      785
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      291
      734
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      75
      649
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      606
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      569
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      504
    Aihe