Nyt tarvitsen kipeästi toisten basistien apua! Itse olen vielä melko aloittelija, vaikka olen kuitenkin treenannut aika paljon jollain Harley Bentonilla ja Yamahan RBX170BL-bassolla, ja nyt olisin hankkimassa uutta. Onko "Jack and Danny JB Vintage 1975 Natural"-basso hyvä, eli jotenkin sellainen, etteivät kielet rätise nauhoihin kiinni (niinkuin nykyinen HB-bassoni usein tekee), ja on muutenkin edes jotenkin hyväsoundinen/soittoinen? Ei tarvitse olla kuitenkaan mikään priima, sellaiseen autotallibänditreeni-meininkiin sopiva, ja ehkä myös joillekkin pikkukeikoille. Kiitos, basisti-tovereille, jos autatte minua!
Vastaukset 3
- Muusi kko
Se voi olla basson säädöistä kiinni, jos kielet särisevät nauhoihin. Kannattaa tarkostaa kaulan suoruus ja kielten korkeus, tai tarkistuttaa sellaisella joka ymmärtää asian päälle
- Muu muu papa
Nyt kun tulin tarkistaneeksi, huomasin, että kaula ei olekkaan ihan suora. Mutta anyway, en muutenkaan jaksa sitä HB:ta enää. Jos joku tietää olisiko tuo J&D-basso edes tuon Yamahan veroinen, niin kertokaa, sillä pidän tuon J&D:n ulkonäöstä, ja tuo Yamaha on tarpeeksi hyvä minulle. Minulla ei itselläni vain ole sitä Yamahaa, vaan olen käyttänyt sitä tunneilla.
- Muu muu papa
Niin voisiko joku bassoista enemmän tietävä kertoa onko tuo Jack & Danny edes tuon Yamahan veroinen, kun minun pitäisi se basso jo kohta hankkia? : )
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anteeksi arkuuteni
Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän531067Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?
Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll221050Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.
https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl514838- 50824
- 46735
- 37659
Tykkäätköhän vielä minusta?
Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin30616Vihervasemmistofeministinaisasianaiset
Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE181605Muistatko Mikkelin panttivankidraaman?
Uusi draamasarja järkyttävästä tapauksesta on tulossa. Tositapahtumiin perustuva sarja ammentaa vuoden 1986 Mikkelin pan61596Olet ihana
Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩❤️👩❤️😼😘37560