Nyt tarvitsen kipeästi toisten basistien apua! Itse olen vielä melko aloittelija, vaikka olen kuitenkin treenannut aika paljon jollain Harley Bentonilla ja Yamahan RBX170BL-bassolla, ja nyt olisin hankkimassa uutta. Onko "Jack and Danny JB Vintage 1975 Natural"-basso hyvä, eli jotenkin sellainen, etteivät kielet rätise nauhoihin kiinni (niinkuin nykyinen HB-bassoni usein tekee), ja on muutenkin edes jotenkin hyväsoundinen/soittoinen? Ei tarvitse olla kuitenkaan mikään priima, sellaiseen autotallibänditreeni-meininkiin sopiva, ja ehkä myös joillekkin pikkukeikoille. Kiitos, basisti-tovereille, jos autatte minua!
Basson hankinta
3
195
Vastaukset
- Muusi kko
Se voi olla basson säädöistä kiinni, jos kielet särisevät nauhoihin. Kannattaa tarkostaa kaulan suoruus ja kielten korkeus, tai tarkistuttaa sellaisella joka ymmärtää asian päälle
- Muu muu papa
Nyt kun tulin tarkistaneeksi, huomasin, että kaula ei olekkaan ihan suora. Mutta anyway, en muutenkaan jaksa sitä HB:ta enää. Jos joku tietää olisiko tuo J&D-basso edes tuon Yamahan veroinen, niin kertokaa, sillä pidän tuon J&D:n ulkonäöstä, ja tuo Yamaha on tarpeeksi hyvä minulle. Minulla ei itselläni vain ole sitä Yamahaa, vaan olen käyttänyt sitä tunneilla.
- Muu muu papa
Niin voisiko joku bassoista enemmän tietävä kertoa onko tuo Jack & Danny edes tuon Yamahan veroinen, kun minun pitäisi se basso jo kohta hankkia? : )
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 918425
Yritystuet 10 mrd. vuodessa, eli yrittäjäriski valtiolla kuten kommunismissa
Pelkästään Viking Linen viinanhakuristeilyitä sponsoroidaan 20 miljoonalla eurolla vuosittain. Dieselin verotukikin on968022Sture Fjäder haluaa tuensaajien nimet julki
Kokoomuspoliitikko haluaa yli 800 euroa kuukaudessa tukia saavien nimet julki. Ehkä olisi syytä julkaista myös kuvat? h1736180- 145403
Luotathan siihen tunteeseen, joka välillämme on?
Uskothan myös, että se kestää tämän? Kaipaan sinua valtavasti. Vielä tehdään yhdessä tästä jotain ihmeellistä ja kaunist585238En saa sua mielestäni vaikka tekisin mitä
Mikä tähän auttaa.. ei mikään. Edes aika. Kaivan sut kohta vaikka kivenkolosta että saan kysyä haluatko sinäkin💛234275Onnettomuus
Hukkajärventiellä kolaroi lavetti ja henkilöauto. Uutista ei missään! Hys hys ollaanko hiljaa tästäkin?54040- 384033
- 373829
Ruotsalaistoimittaja: "Sanna Marinin saunominen saa minut häpeämään"
Sanna Marinin kirja saa täyslaidallisen ruotsalaislehti Expressenissä perjantaina julkaistussa kolumnissa.....voi itku..583692