Naiset etsivät elättäjää

Loisia näkyvissä

Naiset etsivät miestä joka maksaa heidän elämänsä: shoppailut, bilettämiset, lomareissut, kauneuspalvelut yms. Itse ollaan valmiita tarjoamaan miehelle vain kauneutta ja pintapuolisuutta ja se saa riittää miehelle. Tässä tyypillinen esimerkki loisesta: http://wetindeyng.blogspot.se/2014/02/pretty-girl-seeking-rich-husband-got.html

Juuri tuollaisia naisia vihaan jotka ovat vain pelkän rahan ja materian perään ja jotka haluavat että mies maksaa heille kaiken. En koskaan suostuisi asumaan tuollaisen naisen kanssa. Mielestäni parisuhteessa kulut tulee jakaa suhteessa molempien tuloihin. Pienempituloinen asettaa tietyn prosenttiosuuden omasta palkastaan perheen yhteisiin menoihin, kuten myös suurempituloinen henkilö, joka tosin maksaa rahallisesti suuremman osan yhteisistä menoista. Mutta molemmat henkilöt kuitenkin osallistuvat talouden hoitamiseen suhteessa tuloihinsa, siitä lähdetään. Tällä periaatteella haluan itse toimia parisuhteessa raha-asioissa.

53

2205

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pihtinais

ja naiset sitte pihtaa kaikesta muustakin, kaikki jutut jää vähäiseksi.

• mies 86

Siinähän se muija servattiin oikein kunnolla.

• naisellinen nainen

Itse ainakin myönnän suoraan, että etsin elättäjää. Naisen ei sovi olla kodin ulkopuolella töissä. Itse ainakaan en uskaltaisi. Paineet ovat nykyään liian kovat ja mitä vain voi tapahtua.

On tieteellisin tutkimuksin todettu, että nainen kestää paineisia tilanteita huomattavasti huonommin kuin mies. Toki on myös miehekkäitä naisia ja naisellisia miehiä.

Itse olen naisellinen nainen ja haluan miehekkään miehen turvakseni. Serkkuni meni yhdysvaltalaisen miehen kanssa naimisiin, ja mies kysyi häneltä haluaako hän käydä vielä naimisiinmenon jälkeen kodin ulkopuolella töissä. Serkkuni vastasi haluavansa, mutta mies oli vielä sanonut, ettei hänen tarvitse.

Suomalaiset ovat poikkeuksellisen sukupuolineutraalia kansaa. Itse tunnen oloni vieraaksi täällä usein, koska olen naisellinen nainen. Onneksi on täälläkin kristityissä miehissä jonkin verran vielä miehekkäitä, valitettavasti vain liian vähän.

• Ap.

Hyvä juttu että myönnät ja tietyiltä osin ymmärrän näkökantasi. Itse suostun kyllä maksamaan naisenkin elämisen ihan kokonaan, jos tämä vaikka on työtön ja etsii töitä tai sitten on kotona hoitamassa nuoria lapsia ja huolehtii samalla kodin askareista. Suostun myös maksamaan naisen elämisen silloin, jos tämä sairastuu vaikkapa masennukseen tai muuhun sairauteen, jos tämä on muuten elämäni rakkaus. Mutta jos nainen on kiinnostunut vain rahasta ja materiaalista ja on muuten terve ja normaaliyksilö niin näytän punaista valoa.

• naisellinen nainen
        Ap. kirjoitti:

Hyvä juttu että myönnät ja tietyiltä osin ymmärrän näkökantasi. Itse suostun kyllä maksamaan naisenkin elämisen ihan kokonaan, jos tämä vaikka on työtön ja etsii töitä tai sitten on kotona hoitamassa nuoria lapsia ja huolehtii samalla kodin askareista. Suostun myös maksamaan naisen elämisen silloin, jos tämä sairastuu vaikkapa masennukseen tai muuhun sairauteen, jos tämä on muuten elämäni rakkaus. Mutta jos nainen on kiinnostunut vain rahasta ja materiaalista ja on muuten terve ja normaaliyksilö niin näytän punaista valoa.

Joo, en missään nimessä tarkoittanut, että materialismi olisi syynä siihen, etten suostu menemään kodin ulkopuolelle töihin. En välitä edes korkeasta, edes ns. keskiluokkaisesta, elintasosta tuon taivaallista.

Haluan vain olla kotona. Eikä laiskuus ole siihen syynä, vaan se, etten kestä paineita ja kilpailua, jota työelämä nykyään aina on käytännössä.

En ole masentunut tms., olen vain todella herkkä. Liitän tämän ominaisuuteni selkeästi sukupuoleeni. Olen aina ollut tällainen, myös äitini ja äidinäitini on ollut koti-ihminen. Kotona olemme ahkeria.

Olen tällä tavalla tosi "epäsuomalainen". En sovi tähän naiskulttuuriin ja koen, että feministit ovat tehneet naisille karhunpalveluksen, kun ovat alkaneet esittää, että nainen on epäonnistunut elämässään, jos hän ei väkisin tee itsestään piinkovaa uraohjusta.

• en enää koskaan
        naisellinen nainen kirjoitti:

Joo, en missään nimessä tarkoittanut, että materialismi olisi syynä siihen, etten suostu menemään kodin ulkopuolelle töihin. En välitä edes korkeasta, edes ns. keskiluokkaisesta, elintasosta tuon taivaallista.

Haluan vain olla kotona. Eikä laiskuus ole siihen syynä, vaan se, etten kestä paineita ja kilpailua, jota työelämä nykyään aina on käytännössä.

En ole masentunut tms., olen vain todella herkkä. Liitän tämän ominaisuuteni selkeästi sukupuoleeni. Olen aina ollut tällainen, myös äitini ja äidinäitini on ollut koti-ihminen. Kotona olemme ahkeria.

Olen tällä tavalla tosi "epäsuomalainen". En sovi tähän naiskulttuuriin ja koen, että feministit ovat tehneet naisille karhunpalveluksen, kun ovat alkaneet esittää, että nainen on epäonnistunut elämässään, jos hän ei väkisin tee itsestään piinkovaa uraohjusta.

Ensiksi pitää luoda ihmisystävällisiä työpaikkoja. Mutta jos työssä puukotaan selkään ja juonitellaan kaikin voimin niin kuka halua kuolla työhön tai sairastua johonkin parantumattomaan sairauteen työkavereiden syystä??? Uslkon kyllä että tietyille pienen piirin edustajille on tehty mukava työpaikka missä aika kuuluu mukavsti ja palkka maksetaan sen mukaan kuinka monta kuppia kahvia on juottu :) Tehkää alusta oikeudelliset työolosuhteet ja vasta sen jälkeen vaatikaa naisten menemään työhön. Itse olin kuolla työkavereitteni toiminnasta enkä haluaa uudestaan menettää terveyttä ja pahimmassa tapauksessa jopa elämää. Työ ei ole elämää tärkeämpää!!!!!!! Minua nykyisin suorastaan kauhistuttaa itse ajatus työstä työkokemukseni jälkeen... Kauhistus ei muuta sanottavaa...

• nabob
        en enää koskaan kirjoitti:

Ensiksi pitää luoda ihmisystävällisiä työpaikkoja. Mutta jos työssä puukotaan selkään ja juonitellaan kaikin voimin niin kuka halua kuolla työhön tai sairastua johonkin parantumattomaan sairauteen työkavereiden syystä??? Uslkon kyllä että tietyille pienen piirin edustajille on tehty mukava työpaikka missä aika kuuluu mukavsti ja palkka maksetaan sen mukaan kuinka monta kuppia kahvia on juottu :) Tehkää alusta oikeudelliset työolosuhteet ja vasta sen jälkeen vaatikaa naisten menemään työhön. Itse olin kuolla työkavereitteni toiminnasta enkä haluaa uudestaan menettää terveyttä ja pahimmassa tapauksessa jopa elämää. Työ ei ole elämää tärkeämpää!!!!!!! Minua nykyisin suorastaan kauhistuttaa itse ajatus työstä työkokemukseni jälkeen... Kauhistus ei muuta sanottavaa...

Ajatusten tasolla "naisellinen nainen" ei minusta ole naisellinen. Tarkoittaako nimimerkki ulkonäköä?

• en enää koskaan kirjoitti:

Kyllä ihmisoikeuksia ja inhimillisyyttä tarvitsevat myös monet miehet.. ;P

Tämä NykySysteemi, NeoKapitalismi ja NykyAika suosii ns. Kylmempiä, kovempia ja Huonompia persoonia (narsut, sosipaatit, psykot, sadistit jne).. ;P

• Selvähän se.

Palstalla kuitenkin tyypillisesti ihannoidaan thaikkuja ja venäläisiä naisia. Samoin haluttaisiin vähentää naisten taloudellista riippumattomuutta. Tosin tämähän ei estä haukkumasta naisia jotka ottavat miehen taloudellisista syistä.

• Kiskisu

Eihän tuossa mitään ristiriitaa ole :D Pitää ottaa elättävä mies rakkaudesta. Justiin niinkuin nää venäläiset ja thainaiset ottaa.

• naisellinen nainen
        Kiskisu kirjoitti:

Eihän tuossa mitään ristiriitaa ole :D Pitää ottaa elättävä mies rakkaudesta. Justiin niinkuin nää venäläiset ja thainaiset ottaa.

"Pitää ottaa elättävä mies rakkaudesta"

Ilman muuta rakkaudesta. Mulle ei edes tullut mieleen, että ottaisin miehen, jota en rakasta...

Rakkaudesta miehekäs mies, joka suostuu olemaan perheen breadwinner niin kuin miehen kuuluu.

• Juupas juu taas
        naisellinen nainen kirjoitti:

"Pitää ottaa elättävä mies rakkaudesta"

Ilman muuta rakkaudesta. Mulle ei edes tullut mieleen, että ottaisin miehen, jota en rakasta...

Rakkaudesta miehekäs mies, joka suostuu olemaan perheen breadwinner niin kuin miehen kuuluu.

Ollaanpas sitä niin uskottavia.

• Tuo on kieltämättä aika hupaisaa. Samoin se, että suominainen on hyväksikäyttäjä, jos odottaa miehen tarjoavan kahvit ensitreffeillä. Haluaisinpa nähdä venäläisen (tai virolaisen) naisen, joka tarjoutuisi maksamaan oman kahvikupillisensa :D

• kahvit suomi-akalle?
        helka kirjoitti:

Tuo on kieltämättä aika hupaisaa. Samoin se, että suominainen on hyväksikäyttäjä, jos odottaa miehen tarjoavan kahvit ensitreffeillä. Haluaisinpa nähdä venäläisen (tai virolaisen) naisen, joka tarjoutuisi maksamaan oman kahvikupillisensa :D

Et ymmärrä.

Koska suomi-nainen on olevinaan niin pätevä, itsenäinen ja omillaan tuleva, ei sille mitään sumppia kustanneta. Tasa-arvosta ei tingita, ei vaikka naisia kuinka vituttaa.

Koska venakko tai virotar ei ole olevinaan mitä ei ole, niin ihan ilomielinhän niille kaffeet kustantaa.

• Olen nainen

Ja sitten kun otetaan tuollainen "elätti", niin viimeistään erotessa tullaan tänne itkemään, että vie tuhkatkin pesästä eikä hän koskaan muuta halunnutkaan kuin rahaa. Mielestäni nykymiehet on nössöjä, että suostuvat maksamaan kaiken ja hyväksyvät kaikki naisten ehdot (rumasti sanottuna pelkän p:n saannin toivossa).

• hyvähyväoli

No venäläiset naiset kyllä mukavia, ensimmäisellä treffeillä istuttiin puiston penkillä ja juotiin koffia ja juteltii kaikkee mukavaa ja anto pussailla! no toisilla treffeillä mentii viihteelle jossa tarjos koko illan, ja viinaa riitti! no sitte mentii taksilla sen luokse ja nainen makso taksin ja sen luona oli kaappi täynnä viinaa! no sitten alko sänkypuuhat aamuun asti, ja aamulla anto vielä taksiin rahaa.

• rikas mies

Naiset on tyhmiä eivätkö osaa itse hommata rahaa

• Minulla on vähän sellainen kutina, että tällä palstalla on aika monta itseäni huonommin ansaitsevaa miestä, mutta se siitä.

Aloituksesta. "Mielestäni parisuhteessa kulut tulee jakaa suhteessa molempien tuloihin." Minä taas olen aina elänyt sillä periaatteella, että kulut jaetaan puoliksi. Myös silloin kun itse olin exääni pienituloisempi niin sekä asuntolaina että asumiskulut maksettiin puoliksi. Sitten kun jäin äitiyslomalle ja vanhempainvapaalle niin minun tuloni ohjattiin suoraan asuntolainan lyhennyksiin ja mies maksoi kaiken muun. Se olikin sitten sellainen opetus, etten enää ikinä suostuisi samanlaisen järjestelyyn... Mutta enää en edes muuttaisi yhteen kenenkään kanssa, joten tuota kysymystä ei tarvitse edes miettiä.

• Kiskisu
        helka kirjoitti:

Minulla on vähän sellainen kutina, että tällä palstalla on aika monta itseäni huonommin ansaitsevaa miestä, mutta se siitä.

Aloituksesta. "Mielestäni parisuhteessa kulut tulee jakaa suhteessa molempien tuloihin." Minä taas olen aina elänyt sillä periaatteella, että kulut jaetaan puoliksi. Myös silloin kun itse olin exääni pienituloisempi niin sekä asuntolaina että asumiskulut maksettiin puoliksi. Sitten kun jäin äitiyslomalle ja vanhempainvapaalle niin minun tuloni ohjattiin suoraan asuntolainan lyhennyksiin ja mies maksoi kaiken muun. Se olikin sitten sellainen opetus, etten enää ikinä suostuisi samanlaisen järjestelyyn... Mutta enää en edes muuttaisi yhteen kenenkään kanssa, joten tuota kysymystä ei tarvitse edes miettiä.

Ikinä ei miehen kanssa jaeta kuluja puoliksi, hyvä Helka! Miehet on isompia, ne syö ja etenkin juo enemmän.

• tarkka pirkko
        Kiskisu kirjoitti:

Ikinä ei miehen kanssa jaeta kuluja puoliksi, hyvä Helka! Miehet on isompia, ne syö ja etenkin juo enemmän.

Itsehän te hölmöt vaaditte, että miehen on oltava isompi, mutta eipä siinä mitään.

Molemmille vain oma lukollinen kaappi, niin tasa-arvo on taattu. Naiselta veloitetaan sitten bensarahat ja kuskin palkka, jos autoa tarvitsee. Toki puolin ja toisin palvelut muutenkin voi sopivasti hinnoitella ja tarvittaessa ulkoistaa.

Eihän se sellainen sovi, että toista käytetään hyväksi.

• Rikkaalle unelmalle

Naiset ovat älykkäitä eivätkä halua tuhlata omaa elämää tyhmään rahantekoon vaan sen sijaan rahankäyttöön :) Miehet ovat tyhmiä kun jaksavat tuhlata elämää ja terveyttä työhön !!!

• Kiskisu
        tarkka pirkko kirjoitti:

Itsehän te hölmöt vaaditte, että miehen on oltava isompi, mutta eipä siinä mitään.

Molemmille vain oma lukollinen kaappi, niin tasa-arvo on taattu. Naiselta veloitetaan sitten bensarahat ja kuskin palkka, jos autoa tarvitsee. Toki puolin ja toisin palvelut muutenkin voi sopivasti hinnoitella ja tarvittaessa ulkoistaa.

Eihän se sellainen sovi, että toista käytetään hyväksi.

Minulle passaa mainiosti itseäni pienempi mies. Ei ole vielä tullut vastaan.

Miehethän kuskaa naistaan autolla paikasta toiseen siksi, että voivat olla varmoja siitä että se menee sinne minne sanoo menevänsä. Minä henk.koht. en tarvitse kuljetuspalveluja, kun meillä on tyttöjen kanssa jo asiaan sovittu ratkaisu.

• Ikisinkku M
        Kiskisu kirjoitti:

Joopa joo, itse olen huomannut että naisen kanssa ruokamenot kasvaa reippaasti kun itse sitä tulee aina maksettua paitsi jos nainen ei vaatimalla vaadi saada maksaa n.joka 10:nes kauppareissu ja ne naiselle lisäksi ostettavat jogurtit, mehut, erikoismyslit, ym. tulee yleensä paljon hinnakkaammaksi kuin ne millä itse pärjää, leipä, maito, voimariini, juusto. Pyöreästi suunnilleen niin että sinkkuna kauppareissulla menee pari-kolmekymppiä ja naisen kanssa jotain 60-70e/reissu. sitten juomisesta, vaikka nainen maltillisemmin viiniä ottaisikin niin jos ne lasilliset minun ostamista pulloista menee niin persnettoahan sekin tekee.

• Ikisinkku M
        Kiskisu kirjoitti:

Minulle passaa mainiosti itseäni pienempi mies. Ei ole vielä tullut vastaan.

Miehethän kuskaa naistaan autolla paikasta toiseen siksi, että voivat olla varmoja siitä että se menee sinne minne sanoo menevänsä. Minä henk.koht. en tarvitse kuljetuspalveluja, kun meillä on tyttöjen kanssa jo asiaan sovittu ratkaisu.

Onko teillä tyttörinki ja sillä joku NAL tyyppinen kuskaajakaveri joka aina lähtee kun pyydetään?

• Kiskisu
        Ikisinkku M kirjoitti:

Onko teillä tyttörinki ja sillä joku NAL tyyppinen kuskaajakaveri joka aina lähtee kun pyydetään?

Ai joku joka muna pystyssä lähtee heti kuskiksi kun pyydetään ja pitää siksi kännykässä äänet öisinkin? Ehei, kyllä meillä on varaa taksiin. Mutta naisillakin saa nykyään olla autoja ja ajokortteja. IKEA- ja kylpyläreissut ja sen sellaiset on mukavin tehdä ystävän kanssa.

• Kiskisu
        Ikisinkku M kirjoitti:

Joopa joo, itse olen huomannut että naisen kanssa ruokamenot kasvaa reippaasti kun itse sitä tulee aina maksettua paitsi jos nainen ei vaatimalla vaadi saada maksaa n.joka 10:nes kauppareissu ja ne naiselle lisäksi ostettavat jogurtit, mehut, erikoismyslit, ym. tulee yleensä paljon hinnakkaammaksi kuin ne millä itse pärjää, leipä, maito, voimariini, juusto. Pyöreästi suunnilleen niin että sinkkuna kauppareissulla menee pari-kolmekymppiä ja naisen kanssa jotain 60-70e/reissu. sitten juomisesta, vaikka nainen maltillisemmin viiniä ottaisikin niin jos ne lasilliset minun ostamista pulloista menee niin persnettoahan sekin tekee.

Pisteet siitä että käytät tuotteesta nimeä voimariini.

Pariskuntien kannattaisi ostaa erilliset alkoholijuomat. Loppuillasta mies saa sitten ostaa pompsautetulla hinnalla naiselta lisää, tällä kun on vielä yli puolet jäljellä vinkkua siinä missä mies on oman pullonsa horinut tyhjäksi alle tuntiin.

• Ikisinkku M
        Kiskisu kirjoitti:

Ai joku joka muna pystyssä lähtee heti kuskiksi kun pyydetään ja pitää siksi kännykässä äänet öisinkin? Ehei, kyllä meillä on varaa taksiin. Mutta naisillakin saa nykyään olla autoja ja ajokortteja. IKEA- ja kylpyläreissut ja sen sellaiset on mukavin tehdä ystävän kanssa.

Joo, niinhän niitä näyttää tuolla toikkaroivan :D No ihan oikeasti yleisesti ottaen pidän naisia ihan hyvinä kuskeina, päihittävät eläkeläisvaarit mennen tullen liikenteessä. Miksi IKEA:ssa pitää käydä kun eikös ne IKEA:n kamat ole aika huonolaatuisia?

• Ikisinkku M
        Kiskisu kirjoitti:

Pisteet siitä että käytät tuotteesta nimeä voimariini.

Pariskuntien kannattaisi ostaa erilliset alkoholijuomat. Loppuillasta mies saa sitten ostaa pompsautetulla hinnalla naiselta lisää, tällä kun on vielä yli puolet jäljellä vinkkua siinä missä mies on oman pullonsa horinut tyhjäksi alle tuntiin.

Joo no ihan siksi käytin kun meillä syödään leivän päällä voimariinia tai ingmariinia eikä mitään margariineja.

Kaukaa viisaalla miehellä on aina kotona sen verran viinipulloja ettei niitä kertakiskomalla saa loppumaan :) Ja kyllä se pullon lipittäminen yleensä pari tuntia kestää vaikka olisi hyvääkin viiniä mutta tuo suhde on totta että suunnilleen noinhan se menee, mies ehtii lipitellä pullon siinä missä nainen puolikkaan.

• Kiskisu
        Ikisinkku M kirjoitti:

Joo, niinhän niitä näyttää tuolla toikkaroivan :D No ihan oikeasti yleisesti ottaen pidän naisia ihan hyvinä kuskeina, päihittävät eläkeläisvaarit mennen tullen liikenteessä. Miksi IKEA:ssa pitää käydä kun eikös ne IKEA:n kamat ole aika huonolaatuisia?

IKEAsta voi ostaa jääpalarasioita, verhokangasta ja puolukkahilloa. Se on myös ainoa paikka josta saa puolukkamehua pillimehuna. Mulla ei ole yhtään IKEAn huonekalua (vielä), mutta joitakin on kaverit kehuneet, että ihan ok.

• Ikisinkku M
        Kiskisu kirjoitti:

IKEAsta voi ostaa jääpalarasioita, verhokangasta ja puolukkahilloa. Se on myös ainoa paikka josta saa puolukkamehua pillimehuna. Mulla ei ole yhtään IKEAn huonekalua (vielä), mutta joitakin on kaverit kehuneet, että ihan ok.

Nuo ostokset kertoo juuri siitä kuinka miehen kulut nousee parisuhteen myötä, itse jos ottaisi puolukkamehua ja hilloa marketista naisen kanssa niitä pitää lähteä erikseen hakemaan jostain IKEAsta kun siellä on juuri oikeanlaisia ja samalla tosiaan sitten "kannattaa" ostaa uudet verhokankaat ja ehkä mukaan tarttuu jotain sisustustyynyjä yms.Kauppareissulle joka olisi sinkkumiehelle maksanut parikymppiä naisen kanssa hintaa tuleekin vähintään satanen ja saattaa mennä yli tonnikin jos jotain kivaa löytyy samalla.

• Kiskisu
        Ikisinkku M kirjoitti:

Joo no ihan siksi käytin kun meillä syödään leivän päällä voimariinia tai ingmariinia eikä mitään margariineja.

Kaukaa viisaalla miehellä on aina kotona sen verran viinipulloja ettei niitä kertakiskomalla saa loppumaan :) Ja kyllä se pullon lipittäminen yleensä pari tuntia kestää vaikka olisi hyvääkin viiniä mutta tuo suhde on totta että suunnilleen noinhan se menee, mies ehtii lipitellä pullon siinä missä nainen puolikkaan.

Sen nimi ei ole enää Voimariini vaan eräs toinen, ruma sana, koska EU-säädökset kielsi käyttämästä sanaa "voi" nimessä, kun tuotteessa on myös öljyä. Ingmariini taitaa olla täsmälleen vastaava tuote, eli voin ja öljyn suhde on sama. Toinen on Valion, toinen Arlan. (Pssst, se Arlan on halvempi.)

• Kiskisu
        Ikisinkku M kirjoitti:

Nuo ostokset kertoo juuri siitä kuinka miehen kulut nousee parisuhteen myötä, itse jos ottaisi puolukkamehua ja hilloa marketista naisen kanssa niitä pitää lähteä erikseen hakemaan jostain IKEAsta kun siellä on juuri oikeanlaisia ja samalla tosiaan sitten "kannattaa" ostaa uudet verhokankaat ja ehkä mukaan tarttuu jotain sisustustyynyjä yms.Kauppareissulle joka olisi sinkkumiehelle maksanut parikymppiä naisen kanssa hintaa tuleekin vähintään satanen ja saattaa mennä yli tonnikin jos jotain kivaa löytyy samalla.

Haha, varmaan jokainen mies tässä maailmassa sisustaa enemmän kun minä ja tuntemani naiset. On vähän muut harrastukset, ei millään pahalla, sisustus on varmasti kelpo harrastus ken tykkää.

Mutta sinähän erikoinen mies olet jos kiltisti maksat kaiken mitä tuulipää keksii. Asioista täytyy neuvotella ja nainen pitää kurissa, muuten se lähtee.

• Ikisinkku M
        Kiskisu kirjoitti:

Sen nimi ei ole enää Voimariini vaan eräs toinen, ruma sana, koska EU-säädökset kielsi käyttämästä sanaa "voi" nimessä, kun tuotteessa on myös öljyä. Ingmariini taitaa olla täsmälleen vastaava tuote, eli voin ja öljyn suhde on sama. Toinen on Valion, toinen Arlan. (Pssst, se Arlan on halvempi.)

Niinhän se tosiaan nykyään on juu mutta varmaan meille jotka ehdittiin tottua voimariiniin se on nimenä jatkossakin. Ihan samalta ne tosiaan maistuu ja himpun edukkaampaa ingmariini, sitä ehkä useammin tuleekin otettua jos vierekkäin hyllyssä ja päiväystä pitkästi, se kun usein minulla ratkaisee kumpi säilyy pidempään ja kaupassa ei koskaan muista onko ennestään jääkaapissa jo avaamaton rasia niin joskus voi mennä vähän aikaa ennen kuin menee käyttöön.

• Ikisinkku M
        Kiskisu kirjoitti:

Haha, varmaan jokainen mies tässä maailmassa sisustaa enemmän kun minä ja tuntemani naiset. On vähän muut harrastukset, ei millään pahalla, sisustus on varmasti kelpo harrastus ken tykkää.

Mutta sinähän erikoinen mies olet jos kiltisti maksat kaiken mitä tuulipää keksii. Asioista täytyy neuvotella ja nainen pitää kurissa, muuten se lähtee.

En minä nyt ihan kaikkea enkä varmaan sinne IKEAan lähtisi puolukkamehun vuoksi edes ajamaan mutta en viitsisi kyllä alkaa jokapaikassa jänkäämäänkään kustannuksista. En naisen verhoja maksa jos omaansa sisustaa mutta jos se keksii sisustaa minun asuntoa niin tokihan sellaiset maksan vaikka toinen valitsisikin.

• Kiskisu
        Ikisinkku M kirjoitti:

En minä nyt ihan kaikkea enkä varmaan sinne IKEAan lähtisi puolukkamehun vuoksi edes ajamaan mutta en viitsisi kyllä alkaa jokapaikassa jänkäämäänkään kustannuksista. En naisen verhoja maksa jos omaansa sisustaa mutta jos se keksii sisustaa minun asuntoa niin tokihan sellaiset maksan vaikka toinen valitsisikin.

Niin vaan sinäkin lähtisit vielä puoli yhdeksältä arki-iltana ajamaan huolten varjot otsalla kohti IKEAa hakemaan semmosta tetrapakkia, jos tilanne olisi se että naisesi on raskaana ja sen tekee ihan hirveästi mieli justiin IKEAn puolukkamehua juoda pillillä ja asiasta on itkeä tihuutettu jo koko alkuilta.

• Ikisinkku M
        Kiskisu kirjoitti:

Niin vaan sinäkin lähtisit vielä puoli yhdeksältä arki-iltana ajamaan huolten varjot otsalla kohti IKEAa hakemaan semmosta tetrapakkia, jos tilanne olisi se että naisesi on raskaana ja sen tekee ihan hirveästi mieli justiin IKEAn puolukkamehua juoda pillillä ja asiasta on itkeä tihuutettu jo koko alkuilta.

No tuollaisessa tilanteessa ehkä olisi pakko, ei tullut mieleen noin tiukka paikka mutta voiko tuosta mehusta ja aiemmasta vastauksestasi ketjuun nyt sitten vetää johtopäätöksen että olet raskaana?

• Kiskisu
        Ikisinkku M kirjoitti:

No tuollaisessa tilanteessa ehkä olisi pakko, ei tullut mieleen noin tiukka paikka mutta voiko tuosta mehusta ja aiemmasta vastauksestasi ketjuun nyt sitten vetää johtopäätöksen että olet raskaana?

En ole raskaana (vaikka mielellän olisin). Mutta jo normaalissa hormonikierrossa naisilla on kaikenlaisia mielitekoja. Raskaana olevilla tilanne karkaa kuulemma käsistä täysin.

• Ikisinkku M
        Kiskisu kirjoitti:

En ole raskaana (vaikka mielellän olisin). Mutta jo normaalissa hormonikierrossa naisilla on kaikenlaisia mielitekoja. Raskaana olevilla tilanne karkaa kuulemma käsistä täysin.

Vauvakuumetta? Joudutko laskemaan rimaa ja etsimään jonkun kiltin hyvägeenisen miehen vai hoitelisitko siunatun tilan jotenkin muuten? Muistaaksenihan et halunnut miestä asumaan saman katon alle.

• Kiskisu
        Ikisinkku M kirjoitti:

Vauvakuumetta? Joudutko laskemaan rimaa ja etsimään jonkun kiltin hyvägeenisen miehen vai hoitelisitko siunatun tilan jotenkin muuten? Muistaaksenihan et halunnut miestä asumaan saman katon alle.

Riippuu asunnosta, voiko siinä asua miehen kanssa. Omaakin rauhaa pitää olla. Enköhän jotain keksi, maailmassa ei muuta olekaan kuin mahdollisuuksia.

• Ikisinkku M
        Kiskisu kirjoitti:

Riippuu asunnosta, voiko siinä asua miehen kanssa. Omaakin rauhaa pitää olla. Enköhän jotain keksi, maailmassa ei muuta olekaan kuin mahdollisuuksia.

Sinun pitää löytää varakas mies joka voi hankkia niin ison talon että siellä välillä voi elää toisesta tietämättä niin halutessaan päivän tai pari niin sitten taas jaksaa parisuhteilua ja vauva-arkea vähän aikaa.

• Voi taivas!!

Työt ovat miehille ja naisen paikka on kotona :) Voin kasvattaa kukkia ja valmistaa ruokaa rakkaalle miehelleni :) En suosu työhön menemiseen enää ikinä!!! Miksi pitää itseni myydä jollekin tyhmälle ja kehittämättömälle työnantajalle, jolla ei ole muuta mielessä kuin käyttää toisia hyväksi ilmaisesti???? Ilman palkkaa???? ORJATYÖTÄ POIS SUOMESTA!!!!!

• Beauty & The Boulder

Itse oli samankaltaisia mietteitä kun kävelin kirpparille yhtenä päivänä.

Mietin miksi kauniita naisia on olemassa, mikä on kauneuden funktio? Tietysti jos ajatellaan kauniita kukkia ja niiden funktiota, niin houkuttelu paritteluun mehiläisten välityksellä on niiden(kin) tehtävä. Samalla kun katselen Pariisin balettia Teemalta, ja jotain valkoista vilahtavaa ja kolmionmuotoista hoikkien tyttösten lyhyen hameen alta, niin omiin analogiapäätelmiin on helppo yhtyä. Paritteluun houkuttelu ihmisillä tapahtuu kulttuurin kautta. Mutta mitä on kauneus sitten? Pedofiilisiin piirteisiin viittaava vai Willendorfin Venuksen läski ja isorintainen naisvartalo? Itse veikkaisin ensimmäistä. Tyttönen on kaikkien suosikki ikään katsomatta.

Tulin pohdinnassani myös tulokseen että kauniin naisen (siis sellaisen jonka perässä kuuluu vihellyksiä ja tuntuu taputteluja) ei oikeastan tarvitse olla muuta kuin seksuaalisesti viehättävä mahdollisimman pitkään. Ei muuta.

Ei huonompi osa ollenkaan, olla maailman valtias kuten kasvit ovat. Toista se on miehillä joiden pitää käyttäytyä kuin kivi. Toisaalta onhan koko planeetta pelkkä kivi joita kasvit kaunistavat.

• 18+11

Älä yleistä tuota sontaa naisiin.
      Meit on moneksi ja niin on teitä miehiäkin....

• femi nine

Minä myös naisellinen nainen, pieni ja sievä. Uskon, että naiset ovat miesten alamaisia ja samalla miehet pitävät meistä naisista huolta. Töissä on monesti niin raskasta, ettei se sovi naisille. Naisille sopii miehen hoitaminen ja viihdyttäminen, sekä kodinhoito. Mieskin jaksaa sitten paremmin hankkia rahaa, kun on joku huolehtimassa. Hyvinvoiva mies on naiselle ilo ;).

Haha. Huvittavaa huomata, miten aloittaja ylempänä meni suoraan hyväksikäyttäjän halpaan. Kun nainen on vaan avuton ja tarvitseva, mies haluaakin elättää. Ikäänkuin ne _oikeasti elätettävät_ paukauttaisivat päin naamaa, että vaativat miehen elatusta ja aikovat hyötyä miehestä. Ihan yhtä varmasti kertovat, kuin pelimies kertoo naiselle olevansa pelimies eikä "naisen ihanuuden vuoksi kyvytön elämään ilman naisen läsnäoloa, jota kukaan muu nainen ei voi koskaan korvata sadasosaakaan" tms.

• Naiset etsivät

tyhmän.

• tupplur

Minun mielestäni ei ole ihmeellistä "vaihtaa kauneutta rahaan"..

Mies, joka saa fiksun ja kauniin naisen joka HALUAA olla kotona ja omistautua miehelleen ja perheelleen (olematta kynnysmatto, eli kuitenkin tuntee arvonsa) on todella onnekas. Eikä pelästään siksi, että saa nauttia naisensa kauneudesta, vaan myös siksi, että hommaa HYVÄT GEENIT LAPSILLEEN ja sen lisäksi naisen joka myös hoivaa lastansa eikä ole vain töissä.

Voihan se mies pariutua jonkun taviksennäköisen uraohjuksen kanssa, ja taloudellisesti ollaan fifty-fifty, mutta ne jälkeläiset ovat myöskin sitten vähemmän kauniita, ja ehkä jopa masentuneitaja ongelmaisia kun äiti ei viihdy kotona. lapsi kun tarvitsee rakkautta ja läsnäoloa.

Eli jos mies pariutuu naisen kanssa, joka on kaunis ja fiksu, ja rakastaa, on se paljon järkevämpää kuin vain se, että saadaan mahd paljon rahaa taluteen toisne uraohjuksen kanssa.

Luulisi että miestäkin kiinnostaa että saa lapsilleen parasta, niin geneettisesti, kuin hoivallisestikin. Mitä enemmän naista ja sen identiteettiä määrittää työ, sen vähemmän näitä naisia yleensä kiinnstaa lapselle omistautuminen. Siinä ei ole mitään pahaa, mutta miehen pitää osata valita ja tajuta mikä hänelle on tärkeintä.

Ei ole tyhmää siis jälkipolven kannalta ottaa naisen joka on kaunis, fiksu, ja haluaa olla kotona.

Mitä enemmän nainen tekee rahaa ja ajattelee uraa ja työtä, ikäväkyllä sitä vähemmän sellaiset yleensä haluaisivat omistautua lapselle.

Eli mieskin sitten valitsee haluako maksimimäärän rahaa talouteen, vai hyvät geenit ja olot lapsilleen (ja itselleen).

Jos nainen on valmis kantamaan ja kasvattamaan jonkun miehen lapset (geenit) ja omistautumana tälle, niin kyllä n kohtuullista odottaa, että hän saa myös taloudellisen turvan miehestään jotta voi näin tehdä.

P.S. Aloittajan lähettmään gold-digger artikkeliin tosin en sinänsä halua puuttua, tuo mimmi tuskiin on kenellekään hyvä vaimovaihtoehto, mutta siis kommenttini liittyi teemaan yleisemmin.

• Jos geenien perusteella lähdetään valitsemaan niin naisten kannattaa valita mahdollisimman pitkä ja raamikas mies, koska kuten täälläkin on niin moneen kertaan todettu niin lyhyet miehet eivät kelpaa naisille. Olisi ikävää, jos tuleva poika jäisi naisettomaksi lyhyyden takia. Ja oli kai jossain tutkittu sitäkin, että miesjohtajat ovat pitkiä. Myös tukkaan kannattaa kiinnittää huomiota: jos tulee tyttö niin paksut hiukset ovat kauniit, ja poikalapselle tietysti haluaa turvata vahvan kuontalon. Silmälasipäiset kannattaa unohtaa heti, samoin huonoihoiset, koska ihotyyppikin on jossain määrin periytyvä. Jne.

• norminainen

Eiköhän tulotasoa mieti yhtä lailla miehet kuin naisetkin. Jos haluaa vauvoja, niin onhan sillä miehen tulotasolla merkitystä, koska se vaikuttaa suoraan siihen, että onko varaa jäädä esimerkiksi vauvan kanssa vanhempainvapaalle vai onko pakko mennä töihin jo ennen kuin vauva täyttää vuottakaan.

Tulotaso vaikuttaa myös siihen, että millaisia unelmia pystyy toteuttamaan. Jos esimerkiksi toinen on työtön ja toinen työssä, niin yhdessä asuessa puolison tulot vaikuttavat tukiin. Esimerkiksi luottotiedoton työtön ja normaalipalkkaa saava työssäkäyvä voivat olla huono pariskunta, koska työtön ei saa tukia kuten hän sai yksin asuessa ja työssä käyvä taas ei pääse kiinni sellaiseen elintasoon, joka hänellä on tavoitteena.

Omalla kohdallani voin myöntää suoraan, että miehen tulotaso merkitsee ainakin jonkin verran. Elätän itseni tällä hetkellä omilla palkkatuloillani, mutta rahani eivät riitä siihen, että minun pitäisi elättää miestä. Vastaavasti en halua myöskään tosi rikasta, koska tuloni ei riitä kaukomatkoihin tai asuntolainaan, jos mies haluaisikin arvoalueelle Helsingissä. Sen vuoksi ajattelen, että samantyyppinen ihminen olisi parasta, koska en halua tapella miehen kanssa rahasta.

• 14plus4

Sen verran puhuttu aihe palstalla, että nostetaan ketju ylös.

• No tuo nyt on lähtökohtaisesti jo päivänselvää, että yhdessä kustannetaan yhteinen elämä. Kumpikin kykyjensä ja ponteiaalisten mahdollisuuksien mukaan, yhteisymmärryksessä. Eikse nyt ole selvää, että mielummin vetää sitä rekeä yhdessä perässään, kun että toinen makaa reessä ja toinen vetää yksinään perässään?

Tuloissa voi olla eroja, mutta niin moni muukin asia vaikuttaa kuin tulot. Kuinka paljon panostaa mihinkin yhteiseen. Parhaansa tekee, muuta ei oikein voi. Tärkeintä kuitenkin on, että parisuhteessa vallitsee yhteisymmärrys siitä mikä on reilua kummankin mielestä. On selvillä omasta osuudestaan ja sen merkityksestä. haluaa kantaa kortensa kekoon ja edistää kumppaninsa hyvinvointia omalla panoksellaan.

• ktm28

Minä en huorien elämistä maksa.

• RahallaSaaVaikkaMitä

Näinhän se on.
      Yks lähi-Siwan(nyk. K-Market) myyjä tässä yhtäkkiä totesi mulle muun keskustelun lomassa(käsitin vielä kyllä, että tarkoitti mua), että mun(?) pitäisi tienata enemmän vaikka eihän kukaan ole täydellinen. Olin kyllä vähän et mitä helvettiä?
      Vaikka kyllä mä olin hänet huomannutkin, mutta en mä tosiaankaan ollut millään tavoin emäntää hakemassa alunperinkään, että siinä kaupassa(kin) mä olen aina kuitenkin asioinut ihan kauppa-asioiden vuoksi. Ainoa tuossakin on ollut vain se, että hän on ollut itse aina tosi kova juttelemaan ja mä nyt olen luonnostani itse sellainen, että kyllä mäkin juttelen takaisin, jos mukavalta tuntuva ihminen haluaa jutella mun kanssa.
      Huomasin kyllä hänessä muutoksen aikanaan, kun mä joskus vaistomaisesti sanoin olevani aika pienillä tuloilla hänen sitä tiedustellessa. Se on mulla aikalailla selkärangassa jo, että mä puhun tuloni pirustikin pienemmiksi, kuin mitä ne ovat. Ihan sillä, kun mua ärsyttää jo periaatteessakin se, että joku haluaa mut mut varallisuuden ja tulojeni takia. Vaikka en mä nyt kauheasti tienaakaan, reilu 35000€/vuosi muu varallisuus, mutta kuitenkin.
      Ja tästä mimmistä nyt tiesin muutenkin jo valmiiksi, että hän pyörittää omaa elämäänsä älyttömällä velkarahalla jo valmiiksi. Niin ei paljoa houkuta, et naisen mukana tulee jo vähintään parinsadan tonnin velat valmiina "naimakaupan tekijäisinä".
      Et tuo asenne jo on NIIN perseestä, että jätkällä täytyy olla vähintään sadan tonnin vuositulot, ennen kuin siitä voi tykätä. Itse en ainakin olen ihmisten kanssa ihan ihmisten itsensä takia tekemisissä(tai sitten en ole, jos ihminen ei mua miellytä). Mutta rahan takia en seuraani valkkaa.
      Tietysti joskus miettinyt ihan piruuttani jälkeen päin, et olishan sitä voinut nyt sen verran pyöritellä, että olis saanut pillua ja sitten pistänyt kassaneidin takaisin kiertoon, kun herkkua olisi saanut ja olisi pitänyt ruveta lompakkoa kaivelemaan, mutta toisaalta helpommalla varmaan pääsi, kun tekeytyi heti kättelyssä köyhäksi.
      Vaikka taitaa olla ihan normiasenne ko kaupan kassaneideillä. Tiedän vain hänen yhden kollegansa, kenen äiti asuu samassa taloyhtiössä kuin minäkin.
      Tää ko mimmi oli vielä pari vuotta sitten aika vaatimattoman oloinen, mutta on nyt löytänyt itselleen rikkaan elättäjän ainakin siitä päätellen, että käy nykyään äitiänsä moikkaamassa kallis jakkupuku päällä ja hienolla Jaguarilla ajaen. Ja epäilen ainakin, et tokkopa ko pimu käy töissäkään enää.
      Vaikka eipä sitä silti, jokainen tyylillään. Mutta ei sitä silti kannattaisi möläytellä tuollaisia, että mä tienaan liian vähän ollakseni kiinnostava. Et kannattaisi olla ennemmin hiljaa, vielä kun ei nyt muutenkaan asiasta ole ollut mitään puhetta.
      Et mä en ainakaan ollut missään vaiheessa tehnyt aloitetta mihinkään treffeille, enkä ollut edes ajatellutkaan sitä, eikä hänkään ollut tehnyt mitään asian eteen.
      Mun asenne on muutenkin näiden asioiden suhteen se, että sen täytyy riittää, että yhteinen arki pyörii sujuvasti ja että molemmat ottaa osaa tasapuolisesti asioiden hoitoon.
      Ja esim jos 100000€ asunnolla pärjää hyvin, niin sellaisessa sitten asutaan, eikä haalita mitään miljoonahuvilaa jostain hienostoalueen merenrannalta tai ydinkeskustasta.

• ParempiIlmanHoroja

Sä maksat ja naapuri nauttii. Mitäs vikaa siinä on, reilussa pelissä??

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miten reagoisit

Jos ikäväsi kohde ottaisi yhteyttä?
      Ikävä
      77
      3184
    2. Olisiko kaivattusi

Sinulle uskollinen? Olisitko itse hänelle?
      Ikävä
      49
      2400
    3. Ihana nainen

Suukotellaanko illalla?☺️ 🧔🏻🫶
      Ikävä
      32
      2117
    4. Sinkkujen kommentti järkyttävään raiskaukseen

Mikä on kommenttisi tähän järkyttävään raiskaukseen? https://www.is.fi/uutiset/art-2000011204617.html Malmin kohuttu sa
      Sinkut
      481
      2112
    5. Ootko koskaan miettinyt että

miksi kaivatullasi ei ole puolisoa?
      Ikävä
      137
      1879
    6. Huomenta ihana

Mussu ❤️.
      Ikävä
      31
      1745
    7. Ryöstö hyrynsalmella!

Ketkä ryösti kultasepänliikkeen hyryllä!? 😮 https://yle.fi/a/74-20159313
      Hyrynsalmi
      29
      1731
    8. Sukuvikaako ?

Jälleen löytyi vastuulliseen liikennekäyttäytymiseen kasvatettu iisalmelainen nuori mies: Nuori mies kuollut liikenne
      Iisalmi
      10
      1569
    9. Joskus mietin

miten pienestä se olisi ollut kiinni, että et koskaan olisi tullut käymään elämässäni. Jos jokin asia olisi mennyt toisi
      Ikävä
      5
      1290
    10. Hyvää yötä

Söpöstelen kaivattuni kanssa haaveissani. Halaan tyynyä ja leikin että hän on tässä ihan kiinni. *olet ajatuksissani
      Tunteet
      6
      1254
    Aihe