Tulee niin haikee fiilis kun 2viikon ajan jokaaamu7 heränny kattomaan olympialaisia ja nyt ne loppuu,yyyyyyhh. Mitä mä nyt teen??
Olympialaiset loppuu masennus
11
122
Vastaukset
- Mahtimunah1
Harrasta seksiä.
- jantteriR
Ei kuulu harrastuksiin... Eikai seksiä luokitella harrastukseksi?? Meen panemaan lihaa piiloon...
- Mahtimunah1
Itsetyydytystäkin voi suositella lämpimästi
- adelaide
Hyvä kun loppuu. Ja vielä parempi kun seuraaviin on 4 vuotta. Pääsee seuraa formuloita missä ei hiihdon ddr juhli.
- no tottakai taas?
kyykyttääkö ja nöyryyttääkö suomi ruotsin ensi kerrallakin ;)
- suomipyllypystyssä
no tottakai taas? kirjoitti:
kyykyttääkö ja nöyryyttääkö suomi ruotsin ensi kerrallakin ;)
Todennäköisesti koska Leijonat tykkäävät ja odottavat kyykyssä että Ruottalaiset ottavat rajusti.
- anasina
suomipyllypystyssä kirjoitti:
Todennäköisesti koska Leijonat tykkäävät ja odottavat kyykyssä että Ruottalaiset ottavat rajusti.
Sama homma... Nyyyyhh:(
- Hyvänen aika
Mene töihin.
- Hyvänen aika
Mene töihin!
- Stiig(a)
Rupea harjoittelemma jotain lajia, niin pääset seuraaviin kisoihin itse mukaan . Ilmottaudu esim. rattikelkkailuun yhdeksi matkustajaksi, Siinä ei tarvii ku juosta muutama kymmenen metriä ja sen jälkeen hypätä kyytiin.
Jarrumies hoitaa lopputyöt.- jantteriR
No justhan otin loparit että pystyin kattomaam olymppialaisia aamusta iltaan..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1049334
- 474529
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021966Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html421881- 241610
Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131361Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,381287Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk54917Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31902Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v30893