Tämmöistä pohdiskelen, kun lauantaisin monilla tuppaa olemaan melkoinen krapula perjantain jäljiltä ja kaupoissa käydään silmät punoittaen, ääni möreänä ja ruokaostokset tällöin yleensä epäterveellisestä päästä. Varsinkin sinkut keskimäärin taitavat aika paljon tuota baareilua harrastaa, siksi tälle palstalle kirjoittelen!
Pienikokoisena / ei kovinkaan herkästi lihovana naisena on ollut turhan helppo välillä sivuuttaa terveelliset elämäntavat kun se ei radikaalisti kropassa näy (ainakaan kun on vaatteet päällä). Olen siis tyypillinen "laihaläski" ollut suurimman osan aikuisiästäni. Nyt olen taas innostunut liikunnasta enemmänkin ja harrastan monipuolisesti, mutta perinteisestä salitreenistä en tykkää ja aika harvoin tulee kuntosalilla käytyä. Ruokavalio minulla on edelleen aika huono, on niin vaikea motivoitua syömään kunnolla kun herkkujen vaikutuskaan ei ole ns. dramaattinen, mutta kyllä tämä löysyys vähän harmittaa.
Olen huomannut että kun lisää liikunnan harrastamista, niin automaattisesti myös alkoholinkulutus vähenee, koska ei halua että treeni menee ns. hukkaan ja lauantaina lähtee paljon mieluummin täysikuntoisena treenaamaan kuin jumittaa krapulassa kotona :)
Mutta miten on, jääkö terveellisesti elävä sinkku ikisinkuksi, kun ei baareissa käy tutustumassa muihin vapailla markkinoilla oleviin?
Kuinka terveelliset elämäntavat sinulla on?
4
90
Vastaukset
- m27.
Olen viimeksi juonut alkoholia varmaankin keskikesällä 2013 ja silloinkin vain muutaman tölkin, liikuntaa harrastan monipuolisesti: kuntosalia 2-3x viikossa, tennistä ehkä 1x viikossa, lenkkeilyä 1-2 x viikossa vaihdellen mitä mieli tekee.
Jaa’a, sehän se on tämä sinkun ainainen dilemma: Juostako baareissa etsimässä kumppania antaen kropan rupsahtaa, vai pitääkö huolta kunnostaan, jolloin mahdollisuudet tavata vastakkaista sukupuolta ovat heikommat?
Itse olen valinnut jälkimmäisen linjan, sillä hyvästä kunnosta nyt on elämässä aika paljon iloa, kun ei tarvitse reissusta ja seikkailuista pois jättäytyä siksi että pitäisi arvella fysiikkansa kestävyyttä.- ....
Minäkin pidän itseni mieluummin kunnossa. En edes muista, milloin olisi ollut aloituksessa mainittua krapulaa. Miehiinhän törmää urheillessakin. Tosin en tiedä onko vastaantulijoiden hymyt pidäteltyä naurua, kun näkee hikisen ja hengästyneen kurpan lenkillä :).
Kumppani ois siinäkin mielessä kiva, että saisi pelikaverin (sulkapallo, tennis yms) tai kirittäjän lenkille.
- 27mies
Syön säännöllisesti ja terveellisesti, osittain sairauteni vuoksi ja tietysti muutenkin, jotta pysyy kunnossa. Alkoholia tai tupakkaa en ole koskaan käyttänyt. Liikuntaa en harrastamalla harrasta, mutta fyysinen työ ja hyötykävely pitävät kunnon kohdillaan.
Naisiinhan tällaiset elintavat eivät kyllä vetoa, varsinkaan kun en baareissa käy. Sieltähän nuo ihmiset taitavat sen kumppaninsa yleensä löytää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 604803
- 653878
Sanna Marin ja lähestymiskielto
No just joo. Kaikella sitä pitää saada lööppejä. Taas on joku ohimennen hipaissut pyhää Mariinia.2203404- 1143101
- 482934
- 232598
Haluaisin niin paljon että
Tapahtuu jotain mutta siihen mitä toivot niin en vielä pysty. Täytyy tietää enemmän. Olen myös väsynyt tähän vaikka sydä192236Ero 68-vuotiaana
Minkälaisen keskustelun saan aikaiseksi, kun minä 68-vuotias nainen haluan erota 70-vuotiaasta miehestäni. Olemme kumpi2552114- 381923
- 1081892