Mitä mieltä olette nettideittailusta

ei se kannata

Aika turhaa se on minusta. Luulis et kahden vuoden aikana sais edes yhden vastauksen mut ei niin ei. Pitää kai olla joku George Clooney et naiset kiinnostuis.

41

677

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mies 28v

      jooo, onhan nettideitti suurimmaksi osaksi turhauttava toimintaa, mutta jos ei käy baareissa eikä omaa laajaa kaveripiriä missä tapaisi uusia ihmisiä, jää kontaktit missä voisi tavata aika vähäisiksi.

    • muihinmaisemiin

      Ei suomi24 treffeiltä miehet hae kuin seksiä, en yhteenkään oikeasti muurakin kuin seksiä haluaavaan mieheen ole törmännyt 2vuoden aikana. Mutta nyt on minin osalta nettideittailu loppu.
      Voisinpa melkein sanoa että netissä miehet pitävät pilkkanaan naisia jotka etsivät elämän kumppania netistä.

      • 5675775

        "Voisinpa melkein sanoa että netissä miehet pitävät pilkkanaan naisia jotka etsivät elämän kumppania netistä."

        Ja sama pätee naisiin.


      • nou1

        Joo tasan ei mee nallekarkit, itse taas olen seksuaalisesti estoisempaa miestyyppiä ja tuntuu että sen perässä ne naiset vaan on kun loppuu mielenkiinnot aina tuon aiheen tienoilla.


      • mies.

        Mun profiilis lukee ainakin että haluan parisuhteen. Ei naiset kai osaa lukea tai sitten olen vaan niin ruma ettei kelpaa. Veikkaan sitä rumaa...


    • lähetä viesti

      Montakos aloitetta olet itse tehnyt sen 2 vuoden aikana?
      Eli passiivisena odottelet niitä viestejä koska tässähän asiassa ei haeta sitä tasa-arvoa vaan miehet tekee aloitteen!!
      Seksiähän hakevat miehet ovat niitä aktiivisempia ja silloinhan luodaan noita yleistäviä kuvia.

    • ei se kannata

      Aika monta aloitetta olen tehnyt, en ole laskenut. Seksiä en ole koskaan hakenut.

    • Niin no

      Sopii varmaankin nuorille, mutta kun tulee keski-ikään,
      niin ei kannata. Ainoa mikä kannattaa, on ostaa vene,
      (ens kesäksi).

      Talvella kannattaakin kökkiä pilkillä, eikä istua nenä netissä.
      Saalis on taatusti parempi.

      • mies 28v

        se on muuten totta!


    • tutut

      Nettideittailu ei enää nykyään toimi, koska ihmiset eivät panosta profiiliin. Useimmilla on vain naamakuva ja teksti "moi, ota yhteyttä jos kiinnostaa".

      Lisäksi sivustoilla on aivan liikaa profiileja, feikkejä vaikka kuinka paljon.

      Kolmas epäkohta on miesten ja naisten välinen epätasapaino, jokaista naista kohden on varmasti kolme miestä.

      Vaatii itseltä aktiivisuutta, jos mielii löytää jonkun.

      • Just näin

        Yks syy miks nettideittailu ei toimi on se että vaatimustaso on aivan järkyttävä ja niistä vaatimuksista ei suostuta joustamaan. Livenä asia ei todellakaan ole sama koska jo se tutustumisvaihe saattaa tuoda tunteita pintaan jolloin vaatimukset unohtuu.


      • Lisäys edelliseen
        Just näin kirjoitti:

        Yks syy miks nettideittailu ei toimi on se että vaatimustaso on aivan järkyttävä ja niistä vaatimuksista ei suostuta joustamaan. Livenä asia ei todellakaan ole sama koska jo se tutustumisvaihe saattaa tuoda tunteita pintaan jolloin vaatimukset unohtuu.

        Edelliseen lisäisin vielä sen, että 60:set miehet hakevat 30:siä naisia1 Ihmettelen, mitä tuollaisten miesten päässä liikkuu! Miksi 30:nen nainen ottaisi 60:sen miehen - rahan vuoksi! Kun nainen on 50:nen viriili yms., on sama mies 80:nen.


      • niin tai näin..
        Lisäys edelliseen kirjoitti:

        Edelliseen lisäisin vielä sen, että 60:set miehet hakevat 30:siä naisia1 Ihmettelen, mitä tuollaisten miesten päässä liikkuu! Miksi 30:nen nainen ottaisi 60:sen miehen - rahan vuoksi! Kun nainen on 50:nen viriili yms., on sama mies 80:nen.

        Ehkä asia on noinkin, mutta tuon tyylin ajatus "mitä 20 vuoden päästä tapahtuu" on yksi esimerkki siitä, että ei saa tässä ajassa aikaan minkäänlaista suhdetta ja sitten onkin itse se 80v ja yksin. Tämä oli siis vain yksi esimerkki, on niin monta muutakin asiaa, mitkä voi asettaa ehdoksi ja sama lopputulos.
        Ne jotka uskaltavat heittäytyä täysillä, ovat harvemmin yksin. Tiedä mikä sitten on parasta kullekin, jos suhteet ei kiinnosta, ei niiden tavoitteluun kannata liikaa uhrata energiaa, sekin vähentää onnellisuutta.


      • Missä vapaat M:t

        Jep, feikkejä riittää ja parisuhteessa olevia miehiä, jotka hakevat vain ja ainoastaan seksiseuraa, suorin sanoin. Jos/kun vastaat asiallisesti "ei kiitos", pian tulee haukkumaviesti :(.


    • Jajjajjahh

      Joo en tiedä, onko se nyt joku naisten tyyli pökkiä miestä pistämään viestiä jos tämä käy profiilissani n. vartin välein 3-4 kertaa peräkkäin? Vai mikä huijaribotti oli kun kuvassa suhteettoman hyvännäköinen nainen ja profiilissa ei yhtään mitään tietoja kuin että nainen hakee miestä. Homma jokseenkin haiskahti.

      • Jajjajjahh

        No eipä tullut naiselta vastausta vaikka viestiä rohkenin laittaa, ihme tapauksia kun ensin rampataan yhtenään profiilissa ja sitten ei noteerata mitenkään viestiin.


    • ei kelpaa mikään

      On siellä ihan muutakin tekstiä ihmisillä kuin "moi".
      En tiedä millainen pitäis olla että saa vastauksen naisilta mutta luulen että pitää olla joku tosi rikas ja hyvännäköinen. Minulla on profiili ollut varmaan 4 vuotta enkä ole saanut vastauksia. Kyllä se varmaan johtuu ulkonäöstä että ei nappaa koska eihän sitä ihmistä tunne millainen se on ennen tutustumista kasvokkain.

      • aglimään

        Otahan kuvasi pois ja totea sama kuin minä, että kuvallisetkin naiset alkaa rampata kuvattomassa profiilissasi ja saat vastauksia paljon paremmin viesteihisi (paitsi niiltä kuvattomilleenvastaa-liitäjiltä). Sinällään jännä ilmiö että mistä ne kauempaakin olevat naiset yhtäkkiä alkoi profiilini löytämään koska eihän kuvattomat profiilit näy edes etusivun syötteissä enkä ole näiden profiilissa käynyt.


    • kiuk

      Oma kokemukseni on, että nettideittailu on turhauttavaa. Vaikka kuinka olisi kiva profiili ja juttukin luistaisi alkuun, aina tulee yhtäkkinen stoppi. Olen tullut hyvin varovaiseksi, en halua enää kertoa itsestäni ja elämästäni oikein mitään, kun tuntuu että vastapuoli vain pelleilee tai pitää pilkkanaan.
      Etsi siinä sitten elämäntoveria! Hah.

      ihmissuhdeshoppailijoita kaikki tyynni. Aina löytyy joku parempi, kauniimpi tai mielenkiintoisempi ja entinen "löytö" saa jäädä kuin nalli kalliolle.
      Viimeksi jopa alkaneen seurustelun (6kk) jälkeen mies hävisi täysin, ilmoittamatta mitään.

    • Ei Selviä

      Itse olen lopen kyllästynyt näihin "KYSYMÄLLÄ SELVIÄÄ"-profiileihin joita ainakin naisissa näyttää olevan tuhottomasti. Kamoon, ei se ole niin vaikeaa laittaa edes jotain sinne joka helpottaisi huomattavasti sen viestin laittoa. No, nauttikaa sitten niistä seksin yms. vonkaajista.

      • Just näin

        Joo sama juttu. Hyvin todennäköistä on että kyseiset henkilöt eivät edes ole etsimässä ketään vaan haluaa tietää kuinka moni pitää heistä ulkonäkönsä perusteella.


    • huomio.

      En usko että naiset tosissaan etsii mitään. ehkä varmaan 2 % naisista suomi24 treffeissä on tosissaan.

    • pientä sarkasmia

      Olen v 2011 pyörinyt jossain määrin nettideiteissä.

      Nyt olen sitä mieltä että se on liian helppoa.

      Tänne tulee vastaeronneet pitkän liiton jälkeen etsimään uutta kumppania , mutta tulee aikamoisena yllätykseä että uusi kumppani tarkoittaa myös sitä että arki muuttuu. Sen uuden kanssa on erilainen arki.

      Tuntuu kun kaikki uudet deittaajat alussa kartoittavat nais/mies tarjonnan eli tutustuu useampaan samaan aikaan. Eli vähän lentävät kukasta kukkaan, eivätkä taida tietää mitä etsivät.
      Jos huomaan että minua pidetään varalla - sanon tuttavuuden irti

      Elämä on niin kiireistä ettei ehdi tutustua uusin ihmisiin oikeassa maailmassa, mutta netissä voin kun sopii. Miten ihmeessä tälläinen ihminen sitten rakentaa suhdetta? Sehän vaatii että pitää löytyä aika ihan oikeasta TAVATA jonkun :-)

      Luullaan ettei netissä tarvita normaaeja käyttätymistapoja.
      Aikalailla töykeitä ja loukkaviaa viestejä tulee, jos esim torjuu reilusti jonkun
      Ei viitsitä kertoa ettei kiinnosta pitää yhetyttä
      Pidetään varalla löyhässä hirreessä (toivo on yksi vahvimmista voimavarsoista - rakastunut ei aina pysty ajattelmaan selkeästi vaan tarttuu siihen viimeiseen toivon korteen)
      Ei oikein osata jutella ihmisten kanssa (tämänkin taidon voi opetella) - ole aidosti kiinnostunut toisesta, kerro miltä sinusta tuntuu, mikä sytyttää sinua ihan kokonaisina lauseina...

      • arkirealismia

        "Tuntuu kun kaikki uudet deittaajat alussa kartoittavat nais/mies tarjonnan eli tutustuu useampaan samaan aikaan. Eli vähän lentävät kukasta kukkaan, eivätkä taida tietää mitä etsivät.
        Jos huomaan että minua pidetään varalla - sanon tuttavuuden irti"

        Onko sulle tullut mieleen että se toinenkin kirjoittaa muillekin koska ei voi olla varma oletko oikeasti kiinnostunut vai lopetatko kirjoittelun yhtäkkiä kun löysit paremman:D Sen verran kyyniseksi olen tullut muutaman pettymyksen jälkeen että koitan olla liikoja ihastumatta ennen kuin ovat mahdollisesti toiset treffit.


      • pientä sarkasmia
        arkirealismia kirjoitti:

        "Tuntuu kun kaikki uudet deittaajat alussa kartoittavat nais/mies tarjonnan eli tutustuu useampaan samaan aikaan. Eli vähän lentävät kukasta kukkaan, eivätkä taida tietää mitä etsivät.
        Jos huomaan että minua pidetään varalla - sanon tuttavuuden irti"

        Onko sulle tullut mieleen että se toinenkin kirjoittaa muillekin koska ei voi olla varma oletko oikeasti kiinnostunut vai lopetatko kirjoittelun yhtäkkiä kun löysit paremman:D Sen verran kyyniseksi olen tullut muutaman pettymyksen jälkeen että koitan olla liikoja ihastumatta ennen kuin ovat mahdollisesti toiset treffit.

        Onhan se ihan selvä että deittailijoita löytyy joka lähtöön. Myös niitä jotka jotka etsivät ja löytävät.
        Olen tosiaan itsekin oppinut ottamaan homman rennosti ja huumorilla.

        Olen lähtenyt sille linjalle että kun oikeasti löytyy mielenkiintoinen henkilö, poistun kohtuu nopeasti deitti-palstalta. Olen kumminkin hakemassa vain yhtä miestä :-)
        Palaan sitten takaisisin, jos homma ei lähde lentoon.

        Tapailin muutaman kuukauden yhtä kaveria. Ilmoitin silloin muille tuttavuuksille että löysin nyt sellaisen miehen, johon haluan nyt paremmin tutustua. Poistin profiilini

        Pääsääntöiset miehet ovat poistaneet oman profiilinsa samalla kun minäkin.
        Se ettei mies ymmäärrä / halua poistaa omaa profiilia - ja mahdollisesti käy vielä säännöllisesti palstalla - on minulle merkki siitä että pitää minua narrinaan


    • aaarghhh3

      Tää s24 systeemi on ainakin ihan jäätävän p*ska, kenen neropatin idea esim. oli että kun vastaa toisen viestiin niin oman viestin pidentyessä toisen viesti taas lyhenee ja lopulta en näe siitä enää mitään?? Hermot menee. Melkeen pitää oma viesti kirjoittaa ensin muualle ja sitten copypastettaa s24:ään.

    • Hyvää tuuriakin

      Mulla oli ehkä onneakin. Mutta itse löysin rakkaan ihmisen netistä. Muutamilla treffeillä kävin, ennen kuin tuli tämä ja kolahti. Ei ole mikään kiiltokuvamies, enkä sellaista edes haluais. Aivan tavallinen mies jolla on järki päässä. Vuosi oltu jo yhdessä ja edelleen hyvin menee ja tulevaa suunnitellaan.
      Eli mun pointti, että siitä on lähdettävä, että antaa jollekkin edes mahdollisuuden.

    • gdfrgerdg

      Olen pistänyt merkille että miesten profiilit on yleensä anelevia, että "no jos nyyyt saais kivan naaaiseeen" ja naisten profiilit taas yleensä on täynnä jyrkkiä ei-ei juttuja mitä miehessä ei saisi olla. Jotenkin vaan huvittavaa miten sukupuolen määräämä markkina-arvo vaikuttaa tähän käyttäytymiseen, miehillä kun ei ole varaa kieltää naisilta mitään kun sehän laskisi jo valmiiksi lähes olemattomia mahkuja mutta naisten passaa leikkiä ronkeli-rinsessaa.

    • kojjarit

      Paljon huijaavia ihmisiä. Esim. reippaasti ylipainoisia ja silti "ruumiinrakenne: normaali". Ei ainakaan itsetunnon puutteesta voi syyttää?

    • ei kiitos tätä

      Viestejä vaihtanut enemmän n. 30 naisen kanssa, joista 4 voisin luokitella täysjärkisiksi normitapauksiksi. Tuntuu olevan outoa väkeä liikkeellä. Sama varmaan toisinkin päin. Vain yksi nainen ottanut yhteyttä ja kertonut, että olisi kiva tavata. Tarkotus ois kuitenkin päästä tapaamaan niitä ihmisiä, niin ei tää sitten vaan sopinut mulle. Ihan kummaa touhua!

    • kol-kaks

      Minulla on ollut kuvaton profilli ja kuvallinen. Sen kuvan joutuu jossain vaiheessa kuitenkin näyttämään ja siinä vaiheessa nainen häipyy kuitenkin jos jotain vastauksia saa ennen. Pitää olla siis joku matti nykänen että nainen alkais vastailee.

    • tuula4

      Kyllä nettideittailu kannattaa. Itsekin löysin oman kumppanin deittipalstalla edate.fi. Chattailimme kuukausien ajan, jonka jälkeen tapasimme ja siitä se lähti. Seuraava steppi olis yhteen muutto ja auvoisa tulevaisuus, toivottavasti ;) Rohkeesti vaan, älkää arkailko! :) Pettymyksiä voi toki tulla, mutta sinnikkyys palkitaan.

    • Tosi paljon on tyhjiä profiileja ja sit lähetetään kukkakimppu. No miten voi tyhjästä kiinnostua? Moni varmaan väsyy kirjoittamaan ja siksi viestit on minimaalisia. Mut silloin tutustuminen on tosi vaikeeta.

    • miisa2

      Mä ihmettelen miksi halutaan jaaritella netissä. Eikö sitä varsinkin lähiseuduilla asuvien kanssa olisi huomattavasti helpompaa järkätä vaikkapa kahvilla käynti tai jotain...kyllä siinä jo jotenkin tulee tunne, että kiinnostaako toinen oikeasti vai ei...ihan jonninjoutavaa ajanhukkaa kirjoitella ja kyttäillä 24/7 jossain palstalla, että tuleeko sitä viestiä nyt vai ei. Ihan oikeasti, mun kokemus on se, että diipa-daapaa tää koko homma on! Uskon, että todennäköisempi mahdollisuus löytää kumppani on lähikaupan kassajono kuin deittipalsta.

      • kypsä

        Tai sitten sopii netissä nopeasti treffit. Turha siellä treffisivuilla tosiaan on jauhaa loputtomiin. Nopeasti vaan treffeille ja "oikeaan" maailmaan, niin kyllä sitten selviää kolahtaako "kemiat kohilleen". Kyllä nyt aikuisten äkkiä pitäisi tuollaiset asiat selvittää, että tykkääkö vai ei.


    • iuhggu676utgt5677uhg

      Deittisivut ovat siinä huonoja iskupaikkoja että kaikki lyödään samaan kasaan, tavoitellaan määriä eikä yksilöllisyyttä. Alussa ihmisillä ei ole mitään muuta yhteistä kuin jonkinlainen halu pariutua, ja muiden yhteisten asioiden löytäminen on pääasiassa yritys ja erehdys hommaa.

      • sinkkumies.

        Minulla on ollut kuva ja kuvaton välillä mutta ei sillä ole mitään vaikutusta jos ei vaan ole hyvännäköinen. Naiset on ihan liian pinnallisia eivätkä usko että tavis vois olla hyvä mies. Netissä kun naiset voi valita parhaat niin sitä vaan valitsee ne parhaimman näköiset automaattisesti vaikkka nainen pettyis miehen luonteeseen myöhemmin.


    • 17+8

      Minulle on jäänyt nettideitistä lähinnä paha mieli.

      Pahin mitä minulle on sanottu on, että minulla olisi kaksisuuntainen mielialahäiriö. Tein sen jälkeen nettitestin tuosta asiasta ja yksikään testin kysymys ei kertonut minusta. Koitin kysyä mieheltä miksi ajattelee minusta niin, eikä hän suostunut perustella sitä muuten kuin sanomalla, että on hänen kokemus minusta. Juttelin tuosta myös kavereiden ja exän kanssa. Exä vaan nauroi kuinka hulluja ihmisiä netissä on ja ihmetteli miksi minä sieltä seuraa haen kun ottajia olisi vaikka kuinka monta muutenkin. Olen exän mielestä kuulemma yksi fiksuimmista naisista jonka tietää... Voi olla, että yritti vain kohottaa mieltäni moisen haukkumisen jälkeen, mutta kuitenkin...

      Luulin jotenkin netissä voivani tavata sen itselle sopivimman, koska täällä voi verbaalisesti tuoda helposti julki millaista seuraa hakee... Ei se ihan niin ole mennyt. Parhaat suhteet ovat syntyneen muualla.
      Nettimiehet ovat olleet kohdallani melko huonoja kokemuksia niiltä osin, kun olen nähnyt heitä useammin kuin kerran yhtä lukuunottamatta.

    • kuntounto

      Kyllä netissäkin voi tavata mukavia ihmisiä. Ihan kuten missä tahansa muuallakin.

      • kyllä juu

        Niinpä. Olen ajatellut, että jos kerran pidän itseänikin suht täysipäisenä ihmisenä, niin kyllä netissä on muitakin vastaavia. Joitakin on vastaan tullut, mutta suhdetta ei ole muiden syiden takia syntynyt.

        Silti suurin osa netissä kohtaamistani ihmisistä on ollut jollain tavalla mielenterveyshäiriöisiä ja epäsosiaalisia.


      • kuntounto
        kyllä juu kirjoitti:

        Niinpä. Olen ajatellut, että jos kerran pidän itseänikin suht täysipäisenä ihmisenä, niin kyllä netissä on muitakin vastaavia. Joitakin on vastaan tullut, mutta suhdetta ei ole muiden syiden takia syntynyt.

        Silti suurin osa netissä kohtaamistani ihmisistä on ollut jollain tavalla mielenterveyshäiriöisiä ja epäsosiaalisia.

        Suurin osa ei ole kaikki.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      63
      6233
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      25
      3986
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      262
      2397
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      1940
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      26
      1403
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1306
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1087
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      1050
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      77
      996
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      971
    Aihe