Olen 23 vuotias tyttö.. huhtikuussa vuonna 2013 painoin 106 kiloa...
Vaihdoin ruokavaliota aikalailla, kun päätin että tämä oli mennyt liian pitkälle. Nyt tänä päivänä painan 65. Enkä saa painon pudotusta loppumaan millään. Olen lääkärissä käynyt ja ottanut verikokeet ja kaikki on hyvin, en saa syötyä kunnolla, koska kun tuntuu että vatsa täyttyy niin oksettaa.. Ja kun vatsa täyttyy liika, ruuat tulee ulos. En oksentele ruokia tavallisesti ulos, en päivittäin mutta aina silloin kun todellakin syön liikaa.
Onko ketään jolla sama ongelma? Mitä voisi tehdä?
Laihtuminen ei lopu...
6
247
Vastaukset
- syö sopivasti
Syö pienempiä annoksia ja tiheämmin.
Oletko pitänyt ruokapäiväkirjaa? Onko jokin tuote, jonka jälkeen oksettava olo tulee helpommin?
Ei kenenkään vatsa ole tarkoitettu ylensyömiseen.
Rauhoittaako sinun vatsasi vichy tai piimä? Ehkä rauhallinen kävely tekisi hyvää tai lepo.- liiikaaaliiikaaa
Olen pitänyt päiväkirjaa kun lääkäri tahtonut, mutta lääkärin mukaan syön terveesti ja hyvin. Eikä hän ymmärrä miksi laihdun yhä enemmän, minut on pistetty ns. lihotuskuurille, mutta eihän sekään ole auttanut.
Vatsaa polttaa paljon ja piimä auttaa siihen, maitoa jos juon tulee oksettava olo.
Kävelen joka päivä semmoiset tunnin rauhallista kävelyä (etten vielä laihtuisi enemmän) ja se auttaa. Teen paljon yö töitä joten lepo olisi kyllä kanssa hyvä vaihtoehto kun nukutuksi tulee yhden viikonlopun aikaan vain semmoiset 5 tuntia yhteensä joka toinen viikonloppu, olen aika nuori, vasta 22 vuotias.
Pelottaa vain kun lääkärikään ei voi sanoa mikä minulla on..
- kahdeksan tuntia
Kyllähän tuo elämänrytmi pitäisi ottaa hallintaan. Yötöistä huolimatta unentarve ei vähene mihinkään. Silloin nukutaan päivällä.
Verikokeet eivät ole näyttäneet mitään, ainakaan vielä. Ehkä vielä ei ole osattu kaikkea etsiä. Myös vatsaa pitäisi tutkia tarkemmin. - Tuolta löytyy syy
Lue se uusi juttu "Ei hyvä isä sentään!":
https://www.facebook.com/PappaSmurffi
tai,
http://www.facebook.com/PappaSmurffi - Tarkempi osoite:
- test
Aika homoo 13.. .. ja tietty horoo ja kaikkee....
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1448139Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde432171Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja262072- 951698
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1811637- 251116
Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1071071Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik51009- 53995
Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28860