Tavoite -20kg

Tetraparvi

Lähtöpaino: 91kg
Tavoitepaino: 70kg, mutta eka lippu on 79kg kohdilla (koska sen verran painoin 1,5vuotta sitten, eli kilot ovat pikemmin juosseet kuin hiipineet paikalle!)

Aion aloittaa paastolla, jossa käytän ateriakorvikkeita veden mehujen lisäksi. Eilen söin viinirypäleitä ja muutamia tuc-suolakeksejä (oli töissä esillä koko pitkän iltavuoron), mutta nälkä ei vaivannut. Tänään olen juonut aamulla kupin kahvia maidolla ja muutoin vettä.

Tarkoitus olisi tänään selvitä ilman ateriakorvikkeita ja mahdollisesti vielä huominen, jotta ruokahimot katoaisivat ensin (korvikkeet ei poista himoja minulta :/). Siitä sitten nutrilett-paastolle ( muut vastaavat merkit) ja tavoite on kaksi viikkoa ainakin mennä niillä. Siitä joko karppauslinjalle painottaen kasviksia, tai sitten vähärasvaiselle painottaen hedelmiä - tähän saa antaen ideoita kumpi parempi.

6

239

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • onnistunut128
    • Tetraparvi

      89,7 kg näytti aamulla, eli paasto näkyy muttei tunnu. Tänään oli myös vesi kuppi maitokahvia lightmehu -linjaus, sillä nälkä ei vaivannut kuin parissa kohtaan. Heikotusta ei ole tuntunut, paleltaa ehkä (tai sitten on kylmä) :D

    • Tetraparvi

      Jaaha, tänään aamulla vaaka näytti 89,1kg! On muutenkin huono olo, nyt tuntuu vatsassa ja päässä. Mitenhän se näin pelkällä vesipaastolla nous takaste päin... :/ muut kirjoittelee aina hyvinkin nopeasti pudotuksesta.

    • annieae

      Hei!

      Mikä on pituutesi? Entä ikäsi?

      Itsellä paino n. 93 (en ole mitannut pariin viikkoon) ja pituus 160. Oli aiemmin 99 eli alaspäin on tultu mutta tullut vähän takapakkia ja tsemppiä kaivattaisiin... :) Jos ollaan suunnilleen samoissa niin voitaisiin vaikka jakaa päivän kuulumisia!

    • kissankello78

      Täällä myös toinen painonpudottaja. Projekti alkaa tänään. Kokonaisuudessaan täytyy pudottaa -38 kg, aikaa ois kokonaisuudessaan n.2vuotta. Koska aika on pitkä, mietityttää miten onnistun haastavassa elämäntapaprojektissa. Olisiko hyvä asettaa pienempiä välitavoitteita? Esim. 5kg/5-6viikkoa?

      Tsemppiviestejä saa laittaa.

    • pullukka1

      kissankello78, tähtäät varmaan pysyvään painonpudotukseen? Minä olen jo aloittanut saman reitin, ja kerron muutamia omalla kohdalla onnistumisen avaimia: herkut minimiin, max 1/vko, juo vettä, syö säännöllisesti ja jätä napsimiset pois. Lisäksi kannattaa koittaa panostaa kasviksiin. Sitä ei saa kerralla kuntoon, mutta sinullahan on 2v. aikaa. Ja annoskokoja kannattaa pienentää, ainakin minulla ne olivat suuret. Nyt minulta on lähtenyt 13kg, puoli vuotta olen ollut dieetillä, aloitusvaikeuksia oli ja välillä on tullut takapakkia.

      Minulla on tavoitteena 0,5kg/ vko, ja lasken sen aina viikon alimmasta painosta. Kaikki 0-0,5kg välillä hyväksyn, plussaviikoja oli jouluna yksi. Pudotettavaa on vielä 25-30kg.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      4965
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      31
      3144
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1817
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1770
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1625
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1491
    7. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1247
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      10
      1243
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1227
    10. Ison Omenan uhri tukahdutettiin kuoliaaksi. Kuolinsyynä sydämen pysähdys.

      Eli naisen hengittäminen estettiin ja tästä oli suorana seurauksena sydämen pysähdys. Ihan oppikirjan mukainen tapaus. H
      Maailman menoa
      17
      1207
    Aihe