Suhteen alussa yleisesti ajatellaan, että on parempi olla harrastamatta seksiä liian pian. Seksistä kieltäytyminen ei kuitenkaan ole aina helppoa, varsinkin jos pitää toisesta ja tekisi mieli jatkaa treffejä kauemmin... Eli kuinka te naiset (tai miehet) pystytte vastustamaan tätä kiusausta? Pidemmän päälle se on yleensä palkitsevaa, on mukavaa kun mies jahtaa ja kun lopulta mennään sänkyyn niin odottaminen saa siitä paljon kiihkeämpää ja mukavaa.. Hetken huumassa kuitenkin helposti jatkaa treffejä varsinkin jos alkoholia on tullut otettua.
Onko teillä jotain varmaksi osoittautuneita konsteja? Itselläni on toiminut alapään karvojen ajelematta jättäminen tai rumat alushousut. Vaikka mies yrittäisi kuinka paljon ni en takuula halua näyttää allöjä napaan asti ulottuvia alushousuja tai karvaista alapäätä vaikka olisin kuinka humalassa..
Kuinka vastutatte kiusausta olla harrastamatta seksiä liian pian
25
1470
Vastaukset
- osku o.
miehenä lypsän itteni ihan kuiviin ennen treffejä, noin 3kertaa ruikkaus samana päivänä.
- ytjuykjhu
Ehkä meillä on eroja hormoneissa tms, mutta minulla ei ole ollut koskaan kiusausta harrastaa seksiä kuin vasta oikeasti seurustelusuhteessa. Joku henkinen esto lyö päälle siinä aina, joten en oikein samaistu ongelmaan.
- Sinkku Mies
Naisten on tietysti helpompaa, mutta miesten ei kannata juosta heti ensimmäisenä muna suorana. Jos toista ei vielä tunne, silloin on myös suurempi riski saada maksettavakseen elatusmaksut, mutta ei mitään muuta.
- kukin tyylillään
Ei muuta? Uskoisin että sukupuolitaudit olis aika huolestuttavaa.
- Datingtricks
Onko naisten oikeasti paljon helpompaa? Kyl mun ainakin tekee mieli lähteä treffejen jälkeen monesti vielä miehen luo, ihan senkin takia että ei halua että treffit loppuu vielä jos on ollut tosi hauskaa ja halailu on niin kivaa... Kerran oon jäänyt miehen luoksi ilman että tehtiin mitään, mutta mies oli aamulla niin kipeä että tuli vähän huono omatunto. Ehkä tossa mielessä naisille se on helpompaa..
Itse menin sänkyyn ekoilla treffeillä nykyisen mieheni kanssa, tuntui vain siltä että tulevaisuuteni on tässä. Tämä tapahtui siis elämässäni ekan kerran, ennen ei ole tuntunut siltä enkä harrasta yhden illan juttuja.
- naikkkonen
Menin ekoilla treffeillä sänkyyn, mies hiillosti aikalailla enkä vaan voinut vastustaa kun olin ollut selibaatissa yli puolen vuotta. Vähän kaduttaa että oliko tää nyt tässä ja pitääkö mies mua ihan "huorana"... :/
- 12 + 4
Miksi tuollaista pitäisi vastustella, jos molemmat haluavat? Jos ylipäänsä toinen miellyttää niin paljon, että tekee mieli seksiä hänen kanssaan niin se on aivan sama monennellako kerralla siihen mennään. Se, ettei pitäisi heti alussa touhuta, on pelkkä MYYTTI jostain ajalta keppi ja kivi, kun ajat olivat kovin erilaiset ja esim. ehkäisyä ei ollut. Kummallista että tuollaista asiaa pitää nikotella vielä nykypäivänä.
- Kkjhggg
Omalla kohdalla tämä seksitön, tuskallisen hidas eteneminen on alkanut syömään ja
- herättämään epäilyjä johtaako tämä juttu oikeesti kunnolla mihinkään
- siitä, seksittömyydestä ja tietystä läheisyyden puutteesta johtuvaa turhautumista
- alussa syntyneet tunteet, into ja kiinnostus alkaa viiletä
- omissa silmissä tositarkoituksella alkanut tapailu on hiljalleen muuttumassa leikkimieliseksi flirtationship -hengailuksi johon en aio (eikä tarvitse) sitoutua.
- tuloksena ajautuminen pienimuotoiseen sivuraideseksiseikkailuun tapailun ja odottamisen ohella :/
Pihdatkaa ja arpokaa vaan naiset maailman tappiin asti. Ottajia on muitakin ja vahvinkin kiinnostus laantuu pikkuhiljaa kun mies alkaa hiljalleen tuntea ittensä naisen itsetunnon pönkittäjäksi...Mistä se tuskallisen hidas eteneminen johtuu? Et kai miehenä odota naiselta ensimmäistä liikettä? Odota koiranpentukatsein selkeää lupaa, että nyt kolmansilla treffeillä saa jo suudella?
Pari tapailua on kaatunut siihen että mies vain halaa nähdessä ja erotessa eikä koske muuten mitenkään tai rohkaistuu vasta kun on vääntänyt rautalangasta, että saa lähestyä. Käytäntö on opettanut että nuo nyhveröt, jotka eivät osaa lukea naisten elkeitä, ellei tämä suoranaisesti tarraa miehestä kiinni, eivät muutenkaan tarjoa tasa-arvoista kumppanuutta, vaan mielellään heittäytyvät naisen komenneltavaksi. Ei ei ja ei. Pelisilmää miehet! Ja voitaisiinko jutella tuntemuksista toisillemme? Lisäksi ekoilla treffeillä"antavia" naisia voitaisiin lakata paheksumasta, koska ei se nainen sitä seksiä yksin harrasta!- Kkjhggg
milly-76 kirjoitti:
Mistä se tuskallisen hidas eteneminen johtuu? Et kai miehenä odota naiselta ensimmäistä liikettä? Odota koiranpentukatsein selkeää lupaa, että nyt kolmansilla treffeillä saa jo suudella?
Pari tapailua on kaatunut siihen että mies vain halaa nähdessä ja erotessa eikä koske muuten mitenkään tai rohkaistuu vasta kun on vääntänyt rautalangasta, että saa lähestyä. Käytäntö on opettanut että nuo nyhveröt, jotka eivät osaa lukea naisten elkeitä, ellei tämä suoranaisesti tarraa miehestä kiinni, eivät muutenkaan tarjoa tasa-arvoista kumppanuutta, vaan mielellään heittäytyvät naisen komenneltavaksi. Ei ei ja ei. Pelisilmää miehet! Ja voitaisiinko jutella tuntemuksista toisillemme? Lisäksi ekoilla treffeillä"antavia" naisia voitaisiin lakata paheksumasta, koska ei se nainen sitä seksiä yksin harrasta!Milly, en ole kuvailemasi kaltainen mies.
Flirttaan, kiusaan, testaan ja härnään. Katson pitkään silmiin ja hymyilen.. suutelen, annan käsien valua selältä alaspäin... ja sitä rataa. Kyllä sen vaistoaa missä naisen raja kulkee. Kun hetki tulee, niin otan tytön syliin ja kannan sänkyyn, sohvalle, mihin nyt mieli juolahtaa.
Sellaista kiihkeän puoleista suutelua ja käsien vaeltelua oli kyllä, mutta aivan selkeät yritykset viedä hommaa yhtään eteenpäin torpattiin järjestäin. Antoi ymmärtää, muttei ymmärtänyt...
Viikkotolkulla tätä katsottuani päätin pistää homman pakettiin lopullisesti ja kun nainen vaistosi sen niin lähti heti housut jalasta. Taisi vain leikkiä harvinaisen vaikeasti tavoiteltavaa.
Mutta mulla ehti fiilikset jo mennä... nyt on vähän hankala tilanne, jos saisi kerättyä vauhtia jotenkin. Kkjhggg kirjoitti:
Milly, en ole kuvailemasi kaltainen mies.
Flirttaan, kiusaan, testaan ja härnään. Katson pitkään silmiin ja hymyilen.. suutelen, annan käsien valua selältä alaspäin... ja sitä rataa. Kyllä sen vaistoaa missä naisen raja kulkee. Kun hetki tulee, niin otan tytön syliin ja kannan sänkyyn, sohvalle, mihin nyt mieli juolahtaa.
Sellaista kiihkeän puoleista suutelua ja käsien vaeltelua oli kyllä, mutta aivan selkeät yritykset viedä hommaa yhtään eteenpäin torpattiin järjestäin. Antoi ymmärtää, muttei ymmärtänyt...
Viikkotolkulla tätä katsottuani päätin pistää homman pakettiin lopullisesti ja kun nainen vaistosi sen niin lähti heti housut jalasta. Taisi vain leikkiä harvinaisen vaikeasti tavoiteltavaa.
Mutta mulla ehti fiilikset jo mennä... nyt on vähän hankala tilanne, jos saisi kerättyä vauhtia jotenkin.Ai että tuli tukalat paikat lukiessa tuollaista tekstiä! Huh huh, ottaisivat muutkin oppia. :) Alkuvaihe on toisaalta se kaiken kutkuttavin koska silloin mies näyttää parhaat puolensa. On kaikkea tuota mitä kuvaat, mutta ekan kerran jälkeen sitä ihan samanlaista fiilistä ei saa kiinni enää. Ehkä hän oli prinsessa tai sitten vain halusi nauttia tuosta tilanteesta mahd. pitkään? Kuinka monta kertaa muuten tapasitte? Voi myös olla että ei halunnut olla heti helppo ja sitten alkoi kuukautiset, joista ei tohtinut suoraan sanoa? Minkä ikäisiä olette?
Se, että naiset joutuvat leikkimään harvinaisen vaikeasti tavoiteltavaa on sen tyhmän miesenemmistön vika, joka on kautta aikojen leimannut "helpot" naiset hutsuiksi. En kyllä itsekään tuosta(kaan) syystä ekoilla treffeillä hyppäisi petiin, koska valitettavan suuri osa miehistä on vielä kaksinaismoralisteja. Mikä siinä onkin, että miehen ja naisen harrastaessa seksiä toinen on sankari ja toinen toisen luokan kansalainen? Ei mene millään jakeluun tämä.- Kkjhggg
milly-76 kirjoitti:
Ai että tuli tukalat paikat lukiessa tuollaista tekstiä! Huh huh, ottaisivat muutkin oppia. :) Alkuvaihe on toisaalta se kaiken kutkuttavin koska silloin mies näyttää parhaat puolensa. On kaikkea tuota mitä kuvaat, mutta ekan kerran jälkeen sitä ihan samanlaista fiilistä ei saa kiinni enää. Ehkä hän oli prinsessa tai sitten vain halusi nauttia tuosta tilanteesta mahd. pitkään? Kuinka monta kertaa muuten tapasitte? Voi myös olla että ei halunnut olla heti helppo ja sitten alkoi kuukautiset, joista ei tohtinut suoraan sanoa? Minkä ikäisiä olette?
Se, että naiset joutuvat leikkimään harvinaisen vaikeasti tavoiteltavaa on sen tyhmän miesenemmistön vika, joka on kautta aikojen leimannut "helpot" naiset hutsuiksi. En kyllä itsekään tuosta(kaan) syystä ekoilla treffeillä hyppäisi petiin, koska valitettavan suuri osa miehistä on vielä kaksinaismoralisteja. Mikä siinä onkin, että miehen ja naisen harrastaessa seksiä toinen on sankari ja toinen toisen luokan kansalainen? Ei mene millään jakeluun tämä.:D
Hyvä, että tekstit kelpas ;) Meinasin kirjoittaa vielä vähän isommalla vaihteella, mutten sitten mitään novellia viitsinyt kirjottaa.
Siis pitkään tapailtiin, viikkoja ja välillä tiivistikin. 15..20 kertaa varmaan. Loppui jo usko niin kuin aiemmin kirjoitin. Itse olen sun ikäinen (nimimerkistäsi päätellen), päälle kolmenkympin molemmat.
Toi kaksinaismoralismi on kyllä tavallaan hassu juttu. Toisaalta, itsekään en jokaisen tarjokkaan sänkyyn hyppää. Ja jos tilanne on se, että olen tosi kiinnostunut ja aloite seksiin tulee naiselta heti, niin vähän se pistää miettimään. Tulee se olo, että musta halutaankin vain seksiä kun itse kuvitteli ehkä haluavansa enemmän. Siinä kohtaa se on tavallaan pettymys ja leimaa omaa suhtautumista nopeasti. Vähän niin kuin käänteinen "kaverisektori", oma moodi jotenkin vaihtuu. Tietysti jos toinen on akuutissa puutteessa, niin eihän sille mitään voi. Tuleepahan vauhdikas alku :D
En ymmärrä lainkaan, miksi seksistä pitäisi pidättäytyä. Mielestäni on hyvä kokeilla heti alussa, kuinka kemiat toimii fyysisen rakkauden puolella. Silloin on helpompi vetää jarrukahvasta, jos näyttää siltä, että seksi ei tule toimimaan molempia tyydyttävällä tavalla. Seksi on kuitenkin yksi parisuhteen kantavista voimista.
Kaikissa aikuisiän suhteissani olen mennyt sänkyyn viimeistään toisella tapaamisella, enkä ole katunut, patsi ehkä avioliitto tuli liian kalliiksi, mutta onhan siitäkin suhteesta aivan ihana lapsi, jota rakastan yli kaiken. Ensimmäinen parisuhteeni oli pitkään platooninen ja sen jälkeen seksuaalisesti kuiva kuin Sahara. Emme vaan olleet seksuaalisesti sopivia toisillemme ja eron jälkeen olemme molemmat nauttineet seksistä aivan eri tavalla muiden kumppaneiden kanssa.
Nykyinen parisuhteeni syntyi aika mielenkiintoisella tavalla, kun naiseni ilmoitti puolijulkisesti haluavansa sänkyyn kanssani. Meillä oli yhteisiä tuttuja, mutta emme ollet koskaan tavanneet. Kutsuin sitten hänet kylään ja rakastuimme heti eka treffeillä. Tunne on nyt syventynyt ja käsittämättömän hyvänä alkanut seksi on vaan parantunut puoli vuotta :)
Aloittajakin voi lopettaa ihmettelyn ja rynnätä harrastamaan seksiä deittinsä kanssa ;)- Mr.Spot 30v
Me ainakin kiusattiin toisiamme parisen viikkoa, sen jälkeen seksi tuntui todella hyvältä! Eli ennen seksiä nähtiin joku 5 kertaa? Varmaan 3-4 kertaa nukuttii samassa sängyssä.
Meidän ongelma oli toki se että tämä nainen oli exäni kaveri ja oltiin vasta hiljattain erottu. Mutta sitten yks ilta vain annettiin mennä, kumpikaa ei sanonu sinä iltana mitään että nyt pitää rauhottua tai hillitä itseensä.
Mutta itse ainakin nautin suunnattomasti tuosta ajasta kun kiusattiin toisiamme. Mikäs sen mukavempaa kun kumpikin aivan tajuttomassa kiihkon vallassa ;D- ghfdh
Oletko 12 vai 13?
- pihtari.
Pihtaan aina vähintään 3-4 kk jotta naine luulee itseään liian rumaksi tai että en ole kiinnostunut lainkaan.
- ytiuty
"Suhteen alussa yleisesti ajatellaan, että on parempi olla harrastamatta seksiä liian pian."
Perustele väite, vitun toope. Miten niin, mormoni?- N38
Siksi, että miesten mielestä heti antava nainen on hutsu, jonka kanssa ei kannata alkaa suhdetta. Minulle on moni mies näin sanonut. "Tykkään kyllä seksistä ja on kivaa, jos nainen antaa ekalla kerralla, mutta en niin helppoa voisi kunnioittaa ja alkaa suhdetta sellaisen kanssa, koska kertoohan se ihmisestä aika paljon."
NIINPÄ. Mies joka heti painaa vain testailee onko NAINEN kunniallinen vai ei. Itse hän ei ole tietenkään mikään mieshuora, vaan orien ori... >:(
Jos nainen haluaa mahdollisuuden suhteeseen miehen kanssa, on parempi olla ottamatta riskiä, koska eihän mies etukäteen myönnä mitä mieltä OIKEASTI on, koska haluaa kuitenkin päästä pukille. Syyttäkää miehet vain itseänne, että joudutte kärvistelemään ja ihmettelemään miksi naisilta ei irtoa! - otan Jokaiselta
N38 kirjoitti:
Siksi, että miesten mielestä heti antava nainen on hutsu, jonka kanssa ei kannata alkaa suhdetta. Minulle on moni mies näin sanonut. "Tykkään kyllä seksistä ja on kivaa, jos nainen antaa ekalla kerralla, mutta en niin helppoa voisi kunnioittaa ja alkaa suhdetta sellaisen kanssa, koska kertoohan se ihmisestä aika paljon."
NIINPÄ. Mies joka heti painaa vain testailee onko NAINEN kunniallinen vai ei. Itse hän ei ole tietenkään mikään mieshuora, vaan orien ori... >:(
Jos nainen haluaa mahdollisuuden suhteeseen miehen kanssa, on parempi olla ottamatta riskiä, koska eihän mies etukäteen myönnä mitä mieltä OIKEASTI on, koska haluaa kuitenkin päästä pukille. Syyttäkää miehet vain itseänne, että joudutte kärvistelemään ja ihmettelemään miksi naisilta ei irtoa!Ilmeisesti on vain todettava, että mies on joka tapauksessa sellainen helppo, jota ei voi kunnioittaa. Koska kertoohan se ihmisestä aika paljon, että on aina valmiina pukille jokaisen kanssa, jolta voi saada ja vieläpä syyttää yksin muita osapuolia asiasta.
- NäinMeillä
N38 kirjoitti:
Jos nainen haluaa mahdollisuuden suhteeseen miehen kanssa, on parempi olla ottamatta riskiä, koska eihän mies etukäteen myönnä mitä mieltä OIKEASTI on, koska haluaa kuitenkin päästä pukille. Syyttäkää miehet vain itseänne, että joudutte kärvistelemään ja ihmettelemään miksi naisilta ei irtoa!"Siksi, että miesten mielestä heti antava nainen on hutsu, jonka kanssa ei kannata alkaa suhdetta. Minulle on moni mies näin sanonut. "Tykkään kyllä seksistä ja on kivaa, jos nainen antaa ekalla kerralla, mutta en niin helppoa voisi kunnioittaa ja alkaa suhdetta sellaisen kanssa, koska kertoohan se ihmisestä aika paljon."
Tuo kertoo lähinnä siitä että monien miesten kyky oikeasti analysoida naisen luonnetta on niin rajoittunut että johtopäätökset tehdään helpoimman kautta ja vielä kaikki kliseet käyttäen.
Itse en ole koskaan havainnut mitään korrelaatiota antamisen aikataulun ja naisen luonteen hyvyyden kanssa. Ekalla kerralla sänkyyn mennyt on osoittautunut ihanaksi ja luotettavaksi ihmiseksi ja vaikeasti tavoiteltava itsekeskriseksi ääliöksi joka halusi vain leikkiä miehen tunteilla. Ja tietysti voi mennä toisinkin päin. - näinkin
NäinMeillä kirjoitti:
"Siksi, että miesten mielestä heti antava nainen on hutsu, jonka kanssa ei kannata alkaa suhdetta. Minulle on moni mies näin sanonut. "Tykkään kyllä seksistä ja on kivaa, jos nainen antaa ekalla kerralla, mutta en niin helppoa voisi kunnioittaa ja alkaa suhdetta sellaisen kanssa, koska kertoohan se ihmisestä aika paljon."
Tuo kertoo lähinnä siitä että monien miesten kyky oikeasti analysoida naisen luonnetta on niin rajoittunut että johtopäätökset tehdään helpoimman kautta ja vielä kaikki kliseet käyttäen.
Itse en ole koskaan havainnut mitään korrelaatiota antamisen aikataulun ja naisen luonteen hyvyyden kanssa. Ekalla kerralla sänkyyn mennyt on osoittautunut ihanaksi ja luotettavaksi ihmiseksi ja vaikeasti tavoiteltava itsekeskriseksi ääliöksi joka halusi vain leikkiä miehen tunteilla. Ja tietysti voi mennä toisinkin päin.palauttaa uskoa että jotkut miehet ovat tällä vuosi tuhannella 8)
- nainen melkein 40v.
En ole vastustanut kiusausta vaan ekoilla treffeillä hypännyt aina sänkyyn. Minua ei ole pidetty huorana vaan suhteista on kehkeytynyt pitkiä parisuhteita. Mies,joka pitäisi minua huorana liian nopean antautumisen takia ei olisi minua varten. Elämä on elämistä varten,ei pihtaamista ja periaatteita.
- 2+2
Yksi suhteeni alkoi juuri tällaisella tarkoituksellisella pihtaamisella. Pihtasin sitten niin pitkään, että muuten kiinnyin mieheen ja hän vaikutti oikein lupaavalta. Tosi paikan tullen petyin suunnattomasti, koska mies oli tyhjää tuijottava ääliö, joka ei kiihkossaan osannut muuta kuin sisään ulos ja se oli siinä. Seurustelimme kolme vuotta - ilman seksiä ja lopulta "hajosimme" molemmat.
Seuraava parisuhteeni alkoikin sitten niin, että ensimmäisellä tapaamisella baarissa ei tapahtunut mitään, mutta mies halusi nähdä myöhemmin ja silloin vedettiin pitkän kaavan mukaan pitkälle seuraavaan päivään asti. Samalla tiellä olen edelleen. - näinkin
tömäsin tähän joidenkin miesten kaksinaismoraaliin viime vuonna, siis 2000-luvulla.
mulla neitsyys "roikkui mukana" kaksikymmentäneljä vuotiaaksi asti, melkein jo rasite silloin 90 luvun alkupuolella kun kuunteli ystävien puheita ja seurasi heidän tekojaan. sitten tapasin miehen joka sai väreet kulkemaan selkärankaa pitkin, mutta miehen pelurin maine askarrutti ja pidin vielä jalat ristissä jonkin aikaa. hänen kohdallaan maine oli kuitenkin suurempi kuin teot ja hänestä piti tulla lasteni isä kunnes elämä potkaisi päähän, hänestä ei tullutkaan lasteni isää. kymmenisen vuotta sinkkuna, pari seurustelu suhdetta välissä ei yhtään yhden illan juttua, kunnes viime keväänä tapasin miehen joka sai taas väreet menemään selkärankaa pitkin, toisena miehenä elämässäni. tein kaikkia tapojani vastaan ja annoin mennä, ensinmäistä kertaa elämässäni seksiä ensi tapaamisella.. mutta miten kävikään, kyseiselle henkilölle kyllä kelpasin joidenkin kuukausien ajan lakanan lämmittäjäksi mutta kun alettiin puhumaan vakavammasta, hänestä en ollut soveltuva seurustelu kumppani juuri tämän ensinmäisen illan takia vaan hän löysi naisen joka "ei ollut sellainen nainen jonka kanssa edes neljänsillä treffeillä olisi menty sänkyyn" eli sain särkynen sydämen kun harrastin seksiä ekana iltana miehen kanssa joka oli mun neljäs seksi kumppani - tajuton luku nelikymppiselle naiselle.
!nyt jo naurattaa - silloin ei todellakaan!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 542063
Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1461935Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa631580Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei2221364- 681355
Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?
Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi2941237- 721198
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää341070- 74985
Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta
Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps118976