ikää yli 35 vuotta, nainen, enkä ole koskaan seurustellut, joten minussa ilmeisesti on jotain pahasti vialla.
Tietääkseni olen ihan miellyttävän näköinen. En ole ylipainoinen tai ruma tai muutenkaan tietääkseni olemukseltani epämiellyttävä.
No, se missä mättää on luonteeni. Olen jotenkin ihan tahtomattani liian viileän ja tunteettoman oloinen, ja siis vaikutan siltä, vaikka olisin miehestä todella kiinnostunut ja haluaisin tutustua paremmin.
Lisätään tähän lisäksi se, että olen äärimmäisen huono "lukemaan" ihmisiä, joten en oikein osaa ikinä toimia oikein, eli siis siihen tyyliin ,että milloin on minun vuoroni olla aktiivinen, ja milloin taas kärsivällisys on paikallaan.
Ja muutenkin minulla "klikkaa" henkisesti vain todella harvojen miesten kanssa, mikä sekin tuo omat ongelmansa, sillä sellaisia miehiä ei oikein löydä mistään.
Miten saisi muutettua luonnettaan ?
5
121
Vastaukset
- click clikc
Ehkä olet vain hitaasti syttyvää tyyppiä, joka tarvitsee aikaa, jotta toiseen voi tutustua paremmin ja sitten vasta intoudut juttelemaan.
Jos tunnistat ongelmasi, niin sittenhän pitäisi vain opetella kehonkieltä, että mitä pitää tehdä, että osoitat olevasi kiinnostunut. Pitäisi sitten ehkä opetella hymyilemään, vaikkei hymyilyttäisi. Katso silmiin, vaikuta kiinnostuneelta, älä vilkuile kelloon tai katsele kattoon, vaan keskity mieheen.
Voit myös kertoa miehelle, että sua jännittää älyttömästi ja aina silloin vaikutat vetäytyvältä. Ehkä silloin mies ymmärtää tilanteen paremmin.
Tuota kiinnostuksen osoitusta kannattaa treenata, koska sitä tarvitaan esim. työpaikkahaastattelussakin. - kylmä tuuli
"Olen jotenkin ihan tahtomattani liian viileän ja tunteettoman oloinen,"
Tuollaisia naisia on suurin osa, varmaan 99% suomi naisista on tylyjä ja kylmiä. Eipä sitä luonnetta voi muuttaa mitenkään. Minäkin olen rauhallinen mukava ja siks naiset ei kiinnostu.Ei nyt millään pahalla, miehet, mutta ai että sieppaa tällaiset kommentit.
Olipa ketjun aihe mikä tahansa, niin aina siihen tulee tällaisia idioottiviestejä, joissa ekaksi lätistään muutama sana jotain sellaista, jonka voi huolimattomasti lukien luulla käsittelevän jollain tavoin ketjun aihetta, mutta sitten loppukaneetiksi heitetään rautaisella miehen logiikalla tuo ”koska olen kiltti, naiset ei kiinnostu. MOT”. Eikö voi aloittaa omaa ketjua aiheesta, jos tuollaista paskaa haluaa jauhaa, miksi sitä tarvitsee muiden ketjuihin tunkea?
Jos yo viestiin kirjoittanut henkilö olisi sisälukutaitoinen niin olisi tajunnut, ettei kyse ole siitä etteivätkö naiset olisi kiinnostuneita (kilteistä miehistä), vaan siitä, että kiinnostuksen selkeä saattaminen miehen tietoon on joskus hankalaa.
- 29vneitsyt
Opettele hymyilemään, myös silloinkin kun ei välttämättä itse tunnu siltä. Ei tätä elämää tarvitse ottaa niin vakavasti.
- lottamari.
Aivan, avoin katse ja hymy toiseen ihmiseen on merkki hyvästä ja hyvin lähestyttävästä luonteesta. Ei luonnettaan voi muuttaa, mutta voi tyyliltään opetella olemaan rennompi. Hymy ja katsekontakti yhdessä viestittävät toiselle osapuolelle hellppoa mutkatonta kaikkien kanssa toimeen tulevaa ihmistyyppiä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 604803
- 653878
Sanna Marin ja lähestymiskielto
No just joo. Kaikella sitä pitää saada lööppejä. Taas on joku ohimennen hipaissut pyhää Mariinia.2203404- 1143101
- 482934
- 232598
Haluaisin niin paljon että
Tapahtuu jotain mutta siihen mitä toivot niin en vielä pysty. Täytyy tietää enemmän. Olen myös väsynyt tähän vaikka sydä192236Ero 68-vuotiaana
Minkälaisen keskustelun saan aikaiseksi, kun minä 68-vuotias nainen haluan erota 70-vuotiaasta miehestäni. Olemme kumpi2552114- 381923
- 1081892