Naiset apuja

Nainen 33

Olen 33 v sinkku nainen. Käyn silloin tällöin ravintolassa ja välillä jopa löydän sieltä miehen yöksi. Kysymys siis tämä. En ole täysi ikäisyyteni jälkeen pitänyt sukka housuja vaan stayupeja ja välillä sukkanauha liiviä. Aina stringit ja rintaliivitkin ovat aika sexiä mallia. Suurin osa miehistä pitää minua huorana alusvaatteitteni vuokisi. Miksi? En ole huora ja haluan itse niitä käyttää ja pidän niiden käytöstä. Onko muita naisia joyka käyttävät vakituisesti stayupeja ja sukkanauha vöitä js miten teihin suhtaudutaan?

4

275

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Eräs ratkaisu

Kyseisiä asusteita on totuttu käyttämään suurimmaksi osaksi seksiyhteyksissä, joten joudut varautumaan tuohon leimaantumiseen. Mielestäni tuon leimaantumisen voit välttää helposti sillä että riisuudut siten ettei miespartnerisi näe alusvaatteitasi. Tämähän oli takavuosina normaalia toimintaa, nainen vetäytyi vaikkapa kylpyhuoneeseen pukeutumaan "kotoisammin".

Itse en pysty ottamaan tuohon leimaantumiseen kantaa koska käytän näin talvella aina sukkahousuja niiden helppouden ja mukavuuden vuoksi. Stay-uppeja pidän vain kesähelteillä kun menen esimerkiksi takkipuvussa johonkin viralliseen tilaisuuteen jossa ei voi olla paljain säärin. Arkikäytössä kuljen kesällä paljain säärin. Sukkanauhoja ja sukkia käytän erittäin harvoin niiden käytön hankaluuden vuoksi (olen jo saanut "mittani" täyteen silloin kun muuta vaihtoehtoa ei ollut).

• -------

Sukkahousut valuvat alaspäin, tästä syystä käytin hameen kanssa liivejä ja sukkia, kun kävin miehen kanssa ravintolassa.
      Ahdasmielistä väkeä sitten. Kun vaatteet muutoin ovat asialliset, saahan alle pukea mitä lystää.

• Eräs ratkaisu

Olet käyttänyt vääränkokoisia sukkahousuja (liian pieniä) jos ne valuu. Olen pitkäsäärinen ja oikeankokoisten sukkahousujen löytämiseksi pitää tehdä töitä. Mutta kun käytän omaa kokoani, sukkahousut pysyy napakasti paikoillaan eikä valu pitkän päivän aikanakaan (ei myöskään reippaasti tanssiessa).

Valitettavasti miehet todellakin on noin "ahdasmielisiä" ja leimaavat naisen pukeutumisen perusteella. Mutta tuollainen mies saakin jäädä kertatapaukseksi.

• Tyyli paljastaa

Taidatpa olla mies 65.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Klaukkalan onnettomuus 4.4

Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes
      Nurmijärvi
      115
      5323
    2. Yleltä tyrmäävä uutinen

Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/74
      Luterilaisuus
      437
      1679
    3. Missä mustasusi on?

Suden aloituksia ei ole näkynyt moneen päivään.
      Ikävä
      200
      1193
    4. Pakko kertoa mies

Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti
      Ikävä
      111
      1153
    5. Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.

Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk
      Maailman menoa
      20
      1139
    6. Sinä vain tulit elämääni

Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna
      Ikävä
      86
      1040
    7. Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?

Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.
      Ikävä
      47
      941
    8. Miten koskettaisit häntä?

Miten lähestyisit jos hän olisi lähelläsi nyt..
      Ikävä
      64
      941
    9. Mitä ajattelet

Kaivattusi uskosta tai onko hän uskossa?
      Ikävä
      64
      896
    10. Onko se niin

Että meillä molemmilla on niin isot egot ettei voi alentua myöntämään kuin tykkää toisesta
      Ikävä
      64
      846
    Aihe