Naiset apuja

Nainen 33

Olen 33 v sinkku nainen. Käyn silloin tällöin ravintolassa ja välillä jopa löydän sieltä miehen yöksi. Kysymys siis tämä. En ole täysi ikäisyyteni jälkeen pitänyt sukka housuja vaan stayupeja ja välillä sukkanauha liiviä. Aina stringit ja rintaliivitkin ovat aika sexiä mallia. Suurin osa miehistä pitää minua huorana alusvaatteitteni vuokisi. Miksi? En ole huora ja haluan itse niitä käyttää ja pidän niiden käytöstä. Onko muita naisia joyka käyttävät vakituisesti stayupeja ja sukkanauha vöitä js miten teihin suhtaudutaan?

4

259

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Eräs ratkaisu

Kyseisiä asusteita on totuttu käyttämään suurimmaksi osaksi seksiyhteyksissä, joten joudut varautumaan tuohon leimaantumiseen. Mielestäni tuon leimaantumisen voit välttää helposti sillä että riisuudut siten ettei miespartnerisi näe alusvaatteitasi. Tämähän oli takavuosina normaalia toimintaa, nainen vetäytyi vaikkapa kylpyhuoneeseen pukeutumaan "kotoisammin".

Itse en pysty ottamaan tuohon leimaantumiseen kantaa koska käytän näin talvella aina sukkahousuja niiden helppouden ja mukavuuden vuoksi. Stay-uppeja pidän vain kesähelteillä kun menen esimerkiksi takkipuvussa johonkin viralliseen tilaisuuteen jossa ei voi olla paljain säärin. Arkikäytössä kuljen kesällä paljain säärin. Sukkanauhoja ja sukkia käytän erittäin harvoin niiden käytön hankaluuden vuoksi (olen jo saanut "mittani" täyteen silloin kun muuta vaihtoehtoa ei ollut).

• -------

Sukkahousut valuvat alaspäin, tästä syystä käytin hameen kanssa liivejä ja sukkia, kun kävin miehen kanssa ravintolassa.
      Ahdasmielistä väkeä sitten. Kun vaatteet muutoin ovat asialliset, saahan alle pukea mitä lystää.

• Eräs ratkaisu

Olet käyttänyt vääränkokoisia sukkahousuja (liian pieniä) jos ne valuu. Olen pitkäsäärinen ja oikeankokoisten sukkahousujen löytämiseksi pitää tehdä töitä. Mutta kun käytän omaa kokoani, sukkahousut pysyy napakasti paikoillaan eikä valu pitkän päivän aikanakaan (ei myöskään reippaasti tanssiessa).

Valitettavasti miehet todellakin on noin "ahdasmielisiä" ja leimaavat naisen pukeutumisen perusteella. Mutta tuollainen mies saakin jäädä kertatapaukseksi.

• Tyyli paljastaa

Taidatpa olla mies 65.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 326
      4721
    2. Kun katsoin häntä

Niin ajattelin että hän on niin rakas ❤️
      Ikävä
      16
      2246
    3. Mitä sanoisit kolmella sanalla

kaivatullesi ja tunteidesi kohteelle? 🙎💝💝
      Ikävä
      194
      2099
    4. Haluisin niin

Selvittää sun kanssa asiat. Kumpa uskaltaisin. Haluatko sinä?
      Ikävä
      107
      1476
    5. Miksi Pekkaa ei hyväksytä maailmalla julkisiin virkoihin?

On mennyt jo monta hommaa ohitse.
      80 plus
      80
      1389
    6. Minkälainen koti

kaivatullasi on?
      Ikävä
      74
      992
    7. Nyt mielipiteitä kehiin?

Niin ,onko arvon kuhmolaiset teidän mielestänne kaupungin hommissa turhia työpaikkoja/työntekijöitä? Mielipiteitä tu
      Kuhmo
      57
      977
    8. IS: Paljastus - Tästä syystä Marika jätti Diilin kesken -Tilittää: "Jäi vähän karvas maku, koska..."

Diilissä lähti yllättäen yksi kisaaja. Voi harmi, leikki loppui liian varhain… Diilissä Jaajo Linnonmaa etsii vetäjää Ka
      Tv-sarjat
      2
      919
    9. Martina miehensä kanssa Malediiveilla.

Miksi täällä puhutaan erosta? Lensivät Dubaista Malediiveilĺe.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      119
      844
    10. Ei lumous lopu koskaan

Kerran kun tietyt sielut yhdistyvät kunnolla, ei irti pääse koskaan. Vaikka kuinka etsit muista ihmisistä sitä jotain tu
      Ikävä
      59
      766
    Aihe