Puhelinmyyntityö Espanjassa/Thaimaassa?

Olen Suomen markkinoille liian iäkäs (56 v., en omasta mielestäni) ja liikaa koulutettu mieshenkilö. Töitä olen hakenut joka paikkaan oman alani ja työssäkäyntialueeni ulkopuolellekin. Ei onnistu, 2 vuotta hakenut. Mielessä onkin käynyt, että jos lähtisi Espanjaan tai Thaimaahan puhelinmyyntityöhön. Sinne tuntuisin pääseväni. Omakohtaisia kokemuksia ko. työstä ja Espanjassa/Thaimaassa elämisestä? Korvaako aurinko ja lämpö tylyn työn? Ei liene aina herkkua. Pitäisi olla jatkuvasti iloisen rempseä, arveluttaa! Ulkomaankokemusta minulla on, joten se ei niin mietitytä.

13

621

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sarah34

Tuota Thaimaan puhelinmyynti työtä olen minäkin tässä miettinyt muutaman kk. Minulla on edessä muutaman kk tauko ennenkuin menen opiskelemaan ja se kiinnostaisi. Kukaan ei ole ainakaan vielä vastannut kyselyyni joka on tuossa muutamaa riviä alempana :)

• epsanjaaaa

Jos luulet pärjääväs puhelintyössä nii antaa palaa vaan, mutta se on sitten ihan hanuri hommaa, ei kukaan täyspäinen osta puhelimessa mitään.

• Sarah34

Minä olen tehnyt puhelnmyyjän työtä ennen... Eihän se mitään kivaa ollut mutta haluaisin tätä kokeilla, kyse ei kuitenkaan ole mistään aikakauslehtien tai kännykkäliittymien myymisestä.

• Onnea matkaan
        Sarah34 kirjoitti:

Minä olen tehnyt puhelnmyyjän työtä ennen... Eihän se mitään kivaa ollut mutta haluaisin tätä kokeilla, kyse ei kuitenkaan ole mistään aikakauslehtien tai kännykkäliittymien myymisestä.

Pahimmassa tapauksessa kauppaat yrityksille puhelimitse sokkona jotain pesuainetta. Ei varmasti ole helppoa sekään. Jotkut osaa.

• kokemusta on

Kannattaa varautua siihen, että firmat eivät hoida lakisääteisiä velvotteitaan asianmukaisesti.

• Sarah34

Kertoisitko vähän tarkemmin minkälaisista lakisääteisistä velvotteista oli kyse?

• Tasamaantallaaja

https://www.facebook.com/thaisales.co?fref=ts
      www.elamystyothaimaa.com

Tuolta vaan yhteyttä, ei ole aku ankan myyntiä vaan ihan ihmisten sähko,tv,netti, sopimusten uusimista edullisempaan. kannattaa kysyä.
      Kaveri toissä tuon firman toiminnassa, thaimaassa phuketissa tällä hetkellä, kuulemma viihtyy..Itselläni ei kantti kestä lähteä maailmalle myyntimieheksi, mutta ne joilla kestää onnea vaan.

• KurjaTulevaisuus

"Kertoisitko vähän tarkemmin minkälaisista lakisääteisistä velvotteista oli kyse?"
      Jos pitää arvata niin aloitetaan: Verot, eläkkeet, ..., yms?

• 6 vuotta hommissa Es

Miks pitäis ottaa joku puhelinmyyjänpaikka? Kyllä muitakin asiakaspalvelupaikkoja on vaikka kuinka suomalaisille. Ei ehkä aurinkorannikolla mutta esim. Barcelona/Madrid löytyy kyllä.

• Eli mistä voisi etsiä?

• Ovat aika pajon IT -alan paikkoja. Vaikea Espnajasta töitä löytää, kun siellä työttömyys niin korkea.

• huippua

Itse aloitin suomessa puhelinmyyjänä suomessa 1996 ja tulot nousseet tasaisesti,jo monta vuotta yli 150000e vuodessa.suosittelen lämpimästi kaikille nuorille.suomessa löytyy sen jälkeen töitä mistä vaan!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Uskalla lähestyä minua

Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S
      Ikävä
      60
      6144
    2. Päätin että suostun keskustelemaan

Jos sellainen tilanne tulee.
      Ikävä
      100
      3172
    3. Oulaskankaan päätöksistä

https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.
      Oulainen
      25
      2456
    4. EMMINÄ JAKSA OOTTAA KOLMEA VIIKKOA!

Kyllä se aiemmin parantuu😘
      Ikävä
      21
      2118
    5. Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!

Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun
      Suomi24 Blogi ★
      351
      1772
    6. Kaikki menevät kouluu tai töihin

Hyvää huomenta vaan. 😊 Minä menen kohta uudelleen nukkumaan. Se on kuin laittaisi rahaa pankkiin. 😊☕🎄🧡🐺
      Ikävä
      391
      1737
    7. Et varmaan edes sitä uskoisi

Mutta varattunakin sydämeni on pohjimmiltaan aina kuulunut sinulle. Toivottavasti vielä jonain päivänä saan viimein oll
      Ikävä
      79
      1666
    8. Tiedoksi että

En aijo laittaa viestiä enkä soittaa enkä edes harkitse asiaa.
      Ikävä
      27
      1646
    9. Huh, huh. Aitolehti eronnut?

Osui Gekkosessa silmiini uutinen, jossa vihjataan, että Aitolehti olisi kenties eronnut kihlatustaan, joka on viimeksi o
      Kotimaiset julkkisjuorut
      69
      1541
    10. Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua

Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n
      Perussuomalaiset
      223
      1384
    Aihe