Puhelinmyyntityö Espanjassa/Thaimaassa?

Olen Suomen markkinoille liian iäkäs (56 v., en omasta mielestäni) ja liikaa koulutettu mieshenkilö. Töitä olen hakenut joka paikkaan oman alani ja työssäkäyntialueeni ulkopuolellekin. Ei onnistu, 2 vuotta hakenut. Mielessä onkin käynyt, että jos lähtisi Espanjaan tai Thaimaahan puhelinmyyntityöhön. Sinne tuntuisin pääseväni. Omakohtaisia kokemuksia ko. työstä ja Espanjassa/Thaimaassa elämisestä? Korvaako aurinko ja lämpö tylyn työn? Ei liene aina herkkua. Pitäisi olla jatkuvasti iloisen rempseä, arveluttaa! Ulkomaankokemusta minulla on, joten se ei niin mietitytä.

13

485

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sarah34

      Tuota Thaimaan puhelinmyynti työtä olen minäkin tässä miettinyt muutaman kk. Minulla on edessä muutaman kk tauko ennenkuin menen opiskelemaan ja se kiinnostaisi. Kukaan ei ole ainakaan vielä vastannut kyselyyni joka on tuossa muutamaa riviä alempana :)

    • epsanjaaaa

      Jos luulet pärjääväs puhelintyössä nii antaa palaa vaan, mutta se on sitten ihan hanuri hommaa, ei kukaan täyspäinen osta puhelimessa mitään.

      • Sarah34

        Minä olen tehnyt puhelnmyyjän työtä ennen... Eihän se mitään kivaa ollut mutta haluaisin tätä kokeilla, kyse ei kuitenkaan ole mistään aikakauslehtien tai kännykkäliittymien myymisestä.


      • Onnea matkaan
        Sarah34 kirjoitti:

        Minä olen tehnyt puhelnmyyjän työtä ennen... Eihän se mitään kivaa ollut mutta haluaisin tätä kokeilla, kyse ei kuitenkaan ole mistään aikakauslehtien tai kännykkäliittymien myymisestä.

        Pahimmassa tapauksessa kauppaat yrityksille puhelimitse sokkona jotain pesuainetta. Ei varmasti ole helppoa sekään. Jotkut osaa.


    • kokemusta on

      Kannattaa varautua siihen, että firmat eivät hoida lakisääteisiä velvotteitaan asianmukaisesti.

      • Sarah34

        Kertoisitko vähän tarkemmin minkälaisista lakisääteisistä velvotteista oli kyse?


    • Tasamaantallaaja

      https://www.facebook.com/thaisales.co?fref=ts
      www.elamystyothaimaa.com

      Tuolta vaan yhteyttä, ei ole aku ankan myyntiä vaan ihan ihmisten sähko,tv,netti, sopimusten uusimista edullisempaan. kannattaa kysyä.
      Kaveri toissä tuon firman toiminnassa, thaimaassa phuketissa tällä hetkellä, kuulemma viihtyy..Itselläni ei kantti kestä lähteä maailmalle myyntimieheksi, mutta ne joilla kestää onnea vaan.

    • KurjaTulevaisuus

      "Kertoisitko vähän tarkemmin minkälaisista lakisääteisistä velvotteista oli kyse?"
      Jos pitää arvata niin aloitetaan: Verot, eläkkeet, ..., yms?

    • 6 vuotta hommissa Es

      Miks pitäis ottaa joku puhelinmyyjänpaikka? Kyllä muitakin asiakaspalvelupaikkoja on vaikka kuinka suomalaisille. Ei ehkä aurinkorannikolla mutta esim. Barcelona/Madrid löytyy kyllä.

    • Eli mistä voisi etsiä?

    • Ovat aika pajon IT -alan paikkoja. Vaikea Espnajasta töitä löytää, kun siellä työttömyys niin korkea.

    • huippua

      Itse aloitin suomessa puhelinmyyjänä suomessa 1996 ja tulot nousseet tasaisesti,jo monta vuotta yli 150000e vuodessa.suosittelen lämpimästi kaikille nuorille.suomessa löytyy sen jälkeen töitä mistä vaan!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      66
      4623
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2259
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1784
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1518
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      28
      1448
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1308
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1227
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      13
      1146
    9. 23
      1092
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1014
    Aihe