Sadistit, narsistit ja psykopaatit

FaktaHommo

http://www.hs.fi/tiede/Tutkimus Internetin trollaajat ovat sadistisia narsistisia ja psykopaattisia/a1393210422975

Tutkimuksessa havaittiin, että sadistiset, psykopaattiset, narsistiset ja manipulatiiviset piirteet olivat yliedustettuja trollaajien joukossa.


Trollaajia oli aineistosta vain hieman päälle viisi prosenttia, ja he saivat korkeimmat pisteet sadistisissa, psykopaattisissa, manipulatiivisissa ja narsistisissa persoonallisuuspiirteissä.

Odotetusti ihmiset, jotka saivat korkeimmat pisteet sadismissa, psykopatiassa, manipulatiivisuudessa tai narsismissa, ilmoittivat myös saavansa eniten tyydytystä trollaamisesta. Trollaajat siis trollaavat, koska he saavat siitä nautintoa.

Kaikista parhaiten trollaamista ennustivat sadistiset persoonallisuuspiirteet. Se sai tutkijat toteamaan, että "internet on sadististen ihmisten leikkikenttä, jossa he pitävät hauskaa".

14

380

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 1+1

      Nyt on pakko kysyä. Kovasti tekis mieli vaihtaa lätkä jefuun, mut eksyin tälle palstalle ja meni vähän paskan makuseks tää homma. 90% näistä viesteistä on niin hirveitä et ne saa mut voimaan pahoin. Paskimmat jutut koko suomi24ssa. Onko jefun pelaajat oikeasti tämmösiä? Mä en halua urheilla tällasessa porukassa.

      • 13+5

        No just ne hieman päälle viitisen prosenttia jefun pelaajista on.


      • 13+16

        Mä oon miettinyt et urpoimmat tyypit on kyl ehdottomasti Suomessa amerikkalaista jalkapalloa pelaavat. Ainaki tän palstan perusteella täysidiootteja.


      • trollipoliisi

        Pakko puuttua tähän.
        Olen lueskellut palstaa jo jonkin aikaa ja olen huolestunut tähän trollaajien määrään keskustelupalstalla. Olen päättänyt aloittaa puhdistukset keskustelufoorumilla ja ne alkavat nyt.
        Alan seuraamaan aktiivisesti päivittäin keskusteluja ja tulen ilmoittamaan ylläpidolle ja paljastamaan kaikille lukijoille trollaajat.
        Esimerkiksi ylläoleva nimimerkki 1 1 on trollaaja.
        Puretaanpas hänen viesti osiin jolloin paljastuu paraskin trollaaja.

        -Kovasti tekis mieli vaihtaa lätkä jefuun, mut eksyin tälle palstalle ja meni vähän paskan makuseks tää homma.

        Kuten kaikki tiedämme on keskustelupalstaamme vaivannut jo pitkään trollaajan/ trollaajien ulosteita käsittelevät trollaukset jotka ovat ilmestyneet jokaiseen keskusteluun pilaten asiakeskustelun.

        - 90% näistä viesteistä on niin hirveitä et ne saa mut voimaan pahoin.

        Kuka lukee näitä keskusteluja, ei kukaan ja silti 1 1 väittää lukeneensa kaikki keskustelut. Suoranainen valhe.

        -Paskimmat jutut koko suomi24ssa. Onko jefun pelaajat oikeasti tämmösiä? Mä en halua urheilla tällasessa porukassa.

        Toisto sanalla paska jolla yritetään toiston avulla tuomaan lukijalle selväksi mistä on kyse. Kysymysasettelu lopussa jolla yritetään saada keskustelua aikaiseki trollaajan ehdoilla.
        Lopultahan paljastui nimimerkki 1 1 olevan trollaaja ja uskoisin hänen olevan ulosteviestien takana joita on täällä jokaisessa keskustelussa.
        Uskoisin palstalla olevan vain muutamia trollaajia mutta he onnistuvat pilaamaan suurimman osan keskusteluista.
        Mutta enköhän saa heitä puhdistettu täältä pikkuhiljaa.

        Taistelu jatkuu,
        TrolliPoliisi


      • 6+15
        trollipoliisi kirjoitti:

        Pakko puuttua tähän.
        Olen lueskellut palstaa jo jonkin aikaa ja olen huolestunut tähän trollaajien määrään keskustelupalstalla. Olen päättänyt aloittaa puhdistukset keskustelufoorumilla ja ne alkavat nyt.
        Alan seuraamaan aktiivisesti päivittäin keskusteluja ja tulen ilmoittamaan ylläpidolle ja paljastamaan kaikille lukijoille trollaajat.
        Esimerkiksi ylläoleva nimimerkki 1 1 on trollaaja.
        Puretaanpas hänen viesti osiin jolloin paljastuu paraskin trollaaja.

        -Kovasti tekis mieli vaihtaa lätkä jefuun, mut eksyin tälle palstalle ja meni vähän paskan makuseks tää homma.

        Kuten kaikki tiedämme on keskustelupalstaamme vaivannut jo pitkään trollaajan/ trollaajien ulosteita käsittelevät trollaukset jotka ovat ilmestyneet jokaiseen keskusteluun pilaten asiakeskustelun.

        - 90% näistä viesteistä on niin hirveitä et ne saa mut voimaan pahoin.

        Kuka lukee näitä keskusteluja, ei kukaan ja silti 1 1 väittää lukeneensa kaikki keskustelut. Suoranainen valhe.

        -Paskimmat jutut koko suomi24ssa. Onko jefun pelaajat oikeasti tämmösiä? Mä en halua urheilla tällasessa porukassa.

        Toisto sanalla paska jolla yritetään toiston avulla tuomaan lukijalle selväksi mistä on kyse. Kysymysasettelu lopussa jolla yritetään saada keskustelua aikaiseki trollaajan ehdoilla.
        Lopultahan paljastui nimimerkki 1 1 olevan trollaaja ja uskoisin hänen olevan ulosteviestien takana joita on täällä jokaisessa keskustelussa.
        Uskoisin palstalla olevan vain muutamia trollaajia mutta he onnistuvat pilaamaan suurimman osan keskusteluista.
        Mutta enköhän saa heitä puhdistettu täältä pikkuhiljaa.

        Taistelu jatkuu,
        TrolliPoliisi

        Tai sit sä oot se trollaaja. Mikä saa sut kirjottelemaan noita?


      • 2+6

        Tää on kyllä alkavan vuoden paras, tän kaverin tekis kovasti mieli vaihtaa lätkä jefuun, mut ku se eksy tälle palstalle, niin homma meni paskan makuseksi.
        se on vaan joskus pienestä kiinni.


    • TrolliPoliisi

      Ainut mikä viittaa trollaajaan on nimeni etuliite muuten olen hyvin trollivastainnen ja uskon että "purge" tekniikalla saadaan siistittyä keskustelualue
      kaikki kehittävä keskustelu on hyväkssi jos se on asialista

      terveisin: TrolliPoliisi

    • KulliPoliisi

      TrolliPoliisi on loistava idea! Kukaan ei enään jaksa lukea tätä jatkuvaa törkyä!

    • 3+12

      N. puolet jenkkifutaajista ei osaa lukea/kirjoittaa. Ei siis kannata uskoa vain tämän palstan luomaa mielikuvaa, vaan katsoa pintaa syvemmälle. Oikeasti suuri osa futaajista on lempeitä, ylipainoisia ja lievästi alkoholisoituneita hömelöitä, joiden ainut rikos on keskivaikea aivovamma. Kun tähän porukkaan pääsee sisään, on kuin sielua kylvetettäisiin lämpimällä maidolla ja hunajalla. Sellaista toveruutta ei usein koe. Sadistit ja muut kokoomusnuoret edustavat loppujen lopuksi pientä vähemmistöä lajimme sisällä.

    • 5+3

      Tutkitusti tämän foorumin käyttäjät eivät ole jefun pelaajia vaan niiden vihaajia. Älykkäät jefupelaajat eivät edes tänne päin kuse. Jefupelaajilla on oma foormuminsa Gridironissa. Täällä liikkuu ainostaan näitä alaikäisiä pentuja.

      • 5+4

        Itse olen 30-vuotias entinen pelaaja ja tiedän monia pelaajia samasta joukkueestani jotka kirjoittavat tänne.
        väärässä olet


      • 9+2

        Moi Tuomo !


      • 4+31
        5+4 kirjoitti:

        Itse olen 30-vuotias entinen pelaaja ja tiedän monia pelaajia samasta joukkueestani jotka kirjoittavat tänne.
        väärässä olet

        Huom: Älykkäät jefupelaajat....

        Et kuulu tuohon kategoriaan kavereidesi kanssa. Ymmärrän ja otan osaa.


      • 4+2
        9+2 kirjoitti:

        Moi Tuomo !

        Moi Riku


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Valkeakosken 15-v tapauksessa ihmettelen ??

      On sääli, että pahoja ihmisiä liikkuu aina vapaana eri puolilla Suomea, mutta minkä ihmeen takia 15-vuotiaan nuoren täyt
      Maailman menoa
      647
      18481
    2. Valkeakosken tappo

      "Tyttö löytyi poliisin mukaan kuolleena läheisestä metsästä muutaman sadan metrin päässä kotoaan. Uhrin löysivät hänen k
      Henkirikokset
      68
      15753
    3. Nyt ahdistaa

      Joku nuori tyttö on surmattu Valkeakoskella. En tunne ihmistä, mutta silti se koskettaa. Uutisissa oli hiljattain, että
      Valkeakoski
      394
      9469
    4. Kuka oli tekijä?

      Jos tekijä oli suomalainen, onko hänen vanhempiaan jo tavoitettu? Mitä mieltä ovat aikamiespoikansa teosta? Entä puoliso
      Valkeakoski
      72
      6391
    5. 15-vuotiaan ruumis valkeakoskella

      Nuoria tyttöjä tappavat miessaalistajat ja toiset nuoret. Miessaalistajille ruumiin kätkeminen tai tuhoaminen ei ole on
      Poliisi
      19
      4854
    6. Valkeakosken murhaaja-raiskaaja on kantasuomalainen mies tiedottaa poliisi

      Some- ja palstapersut ehtivät jo moneen kertaan julistaa tekijän maahanmuuttajaksi. Miten meni niin kuin omasta mielestä
      Maailman menoa
      203
      3773
    7. Kantasuomalainen mies pidätetty - ulkomaalaiset syyttömiä tekoon

      Verityöstä on pidätetty vuonna 2005 syntynyt mieshenkilö. Ulkomaalaisilla ei mitään yhteyttä tekoon.
      Valkeakoski
      124
      2116
    8. Mitä hänellä oli päällään kun viimeksi näit hänet?

      Avoimia vastauksia saa kirjoitella... Ehkä joku saattaa tunnistaa itsensä kommenttien joukosta :)
      Ikävä
      62
      1455
    9. Meidän tarinako on ohi?

      Ootko niin päättänyt?
      Ikävä
      106
      1403
    10. Miksi kaupunki toivoo nuorilta malttia?

      https://www.hs.fi/suomi/art-2000010453236.html "Älkää suunnitelko kostoa" Mistä on kyse? ”Toivomme, että nuorten taho
      Valkeakoski
      41
      1267
    Aihe