Sadistit, narsistit ja psykopaatit

FaktaHommo

http://www.hs.fi/tiede/Tutkimus Internetin trollaajat ovat sadistisia narsistisia ja psykopaattisia/a1393210422975

Tutkimuksessa havaittiin, että sadistiset, psykopaattiset, narsistiset ja manipulatiiviset piirteet olivat yliedustettuja trollaajien joukossa.

Trollaajia oli aineistosta vain hieman päälle viisi prosenttia, ja he saivat korkeimmat pisteet sadistisissa, psykopaattisissa, manipulatiivisissa ja narsistisissa persoonallisuuspiirteissä.

Odotetusti ihmiset, jotka saivat korkeimmat pisteet sadismissa, psykopatiassa, manipulatiivisuudessa tai narsismissa, ilmoittivat myös saavansa eniten tyydytystä trollaamisesta. Trollaajat siis trollaavat, koska he saavat siitä nautintoa.

Kaikista parhaiten trollaamista ennustivat sadistiset persoonallisuuspiirteet. Se sai tutkijat toteamaan, että "internet on sadististen ihmisten leikkikenttä, jossa he pitävät hauskaa".

14

402

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 1+1

Nyt on pakko kysyä. Kovasti tekis mieli vaihtaa lätkä jefuun, mut eksyin tälle palstalle ja meni vähän paskan makuseks tää homma. 90% näistä viesteistä on niin hirveitä et ne saa mut voimaan pahoin. Paskimmat jutut koko suomi24ssa. Onko jefun pelaajat oikeasti tämmösiä? Mä en halua urheilla tällasessa porukassa.

• 13+5

No just ne hieman päälle viitisen prosenttia jefun pelaajista on.

• 13+16

Mä oon miettinyt et urpoimmat tyypit on kyl ehdottomasti Suomessa amerikkalaista jalkapalloa pelaavat. Ainaki tän palstan perusteella täysidiootteja.

• trollipoliisi

Pakko puuttua tähän.
        Olen lueskellut palstaa jo jonkin aikaa ja olen huolestunut tähän trollaajien määrään keskustelupalstalla. Olen päättänyt aloittaa puhdistukset keskustelufoorumilla ja ne alkavat nyt.
        Alan seuraamaan aktiivisesti päivittäin keskusteluja ja tulen ilmoittamaan ylläpidolle ja paljastamaan kaikille lukijoille trollaajat.
        Esimerkiksi ylläoleva nimimerkki 1 1 on trollaaja.
        Puretaanpas hänen viesti osiin jolloin paljastuu paraskin trollaaja.

-Kovasti tekis mieli vaihtaa lätkä jefuun, mut eksyin tälle palstalle ja meni vähän paskan makuseks tää homma.

Kuten kaikki tiedämme on keskustelupalstaamme vaivannut jo pitkään trollaajan/ trollaajien ulosteita käsittelevät trollaukset jotka ovat ilmestyneet jokaiseen keskusteluun pilaten asiakeskustelun.

- 90% näistä viesteistä on niin hirveitä et ne saa mut voimaan pahoin.

Kuka lukee näitä keskusteluja, ei kukaan ja silti 1 1 väittää lukeneensa kaikki keskustelut. Suoranainen valhe.

-Paskimmat jutut koko suomi24ssa. Onko jefun pelaajat oikeasti tämmösiä? Mä en halua urheilla tällasessa porukassa.

Toisto sanalla paska jolla yritetään toiston avulla tuomaan lukijalle selväksi mistä on kyse. Kysymysasettelu lopussa jolla yritetään saada keskustelua aikaiseki trollaajan ehdoilla.
        Lopultahan paljastui nimimerkki 1 1 olevan trollaaja ja uskoisin hänen olevan ulosteviestien takana joita on täällä jokaisessa keskustelussa.
        Uskoisin palstalla olevan vain muutamia trollaajia mutta he onnistuvat pilaamaan suurimman osan keskusteluista.
        Mutta enköhän saa heitä puhdistettu täältä pikkuhiljaa.

Taistelu jatkuu,
        TrolliPoliisi

• 6+15
        trollipoliisi kirjoitti:

Pakko puuttua tähän.
        Olen lueskellut palstaa jo jonkin aikaa ja olen huolestunut tähän trollaajien määrään keskustelupalstalla. Olen päättänyt aloittaa puhdistukset keskustelufoorumilla ja ne alkavat nyt.
        Alan seuraamaan aktiivisesti päivittäin keskusteluja ja tulen ilmoittamaan ylläpidolle ja paljastamaan kaikille lukijoille trollaajat.
        Esimerkiksi ylläoleva nimimerkki 1 1 on trollaaja.
        Puretaanpas hänen viesti osiin jolloin paljastuu paraskin trollaaja.

-Kovasti tekis mieli vaihtaa lätkä jefuun, mut eksyin tälle palstalle ja meni vähän paskan makuseks tää homma.

Kuten kaikki tiedämme on keskustelupalstaamme vaivannut jo pitkään trollaajan/ trollaajien ulosteita käsittelevät trollaukset jotka ovat ilmestyneet jokaiseen keskusteluun pilaten asiakeskustelun.

- 90% näistä viesteistä on niin hirveitä et ne saa mut voimaan pahoin.

Kuka lukee näitä keskusteluja, ei kukaan ja silti 1 1 väittää lukeneensa kaikki keskustelut. Suoranainen valhe.

-Paskimmat jutut koko suomi24ssa. Onko jefun pelaajat oikeasti tämmösiä? Mä en halua urheilla tällasessa porukassa.

Toisto sanalla paska jolla yritetään toiston avulla tuomaan lukijalle selväksi mistä on kyse. Kysymysasettelu lopussa jolla yritetään saada keskustelua aikaiseki trollaajan ehdoilla.
        Lopultahan paljastui nimimerkki 1 1 olevan trollaaja ja uskoisin hänen olevan ulosteviestien takana joita on täällä jokaisessa keskustelussa.
        Uskoisin palstalla olevan vain muutamia trollaajia mutta he onnistuvat pilaamaan suurimman osan keskusteluista.
        Mutta enköhän saa heitä puhdistettu täältä pikkuhiljaa.

Taistelu jatkuu,
        TrolliPoliisi

Tai sit sä oot se trollaaja. Mikä saa sut kirjottelemaan noita?

• 2+6

Tää on kyllä alkavan vuoden paras, tän kaverin tekis kovasti mieli vaihtaa lätkä jefuun, mut ku se eksy tälle palstalle, niin homma meni paskan makuseksi.
        se on vaan joskus pienestä kiinni.

• TrolliPoliisi

Ainut mikä viittaa trollaajaan on nimeni etuliite muuten olen hyvin trollivastainnen ja uskon että "purge" tekniikalla saadaan siistittyä keskustelualue
      kaikki kehittävä keskustelu on hyväkssi jos se on asialista

terveisin: TrolliPoliisi

• KulliPoliisi

TrolliPoliisi on loistava idea! Kukaan ei enään jaksa lukea tätä jatkuvaa törkyä!

• 3+12

N. puolet jenkkifutaajista ei osaa lukea/kirjoittaa. Ei siis kannata uskoa vain tämän palstan luomaa mielikuvaa, vaan katsoa pintaa syvemmälle. Oikeasti suuri osa futaajista on lempeitä, ylipainoisia ja lievästi alkoholisoituneita hömelöitä, joiden ainut rikos on keskivaikea aivovamma. Kun tähän porukkaan pääsee sisään, on kuin sielua kylvetettäisiin lämpimällä maidolla ja hunajalla. Sellaista toveruutta ei usein koe. Sadistit ja muut kokoomusnuoret edustavat loppujen lopuksi pientä vähemmistöä lajimme sisällä.

• 5+3

Tutkitusti tämän foorumin käyttäjät eivät ole jefun pelaajia vaan niiden vihaajia. Älykkäät jefupelaajat eivät edes tänne päin kuse. Jefupelaajilla on oma foormuminsa Gridironissa. Täällä liikkuu ainostaan näitä alaikäisiä pentuja.

• 5+4

Itse olen 30-vuotias entinen pelaaja ja tiedän monia pelaajia samasta joukkueestani jotka kirjoittavat tänne.
        väärässä olet

• 9+2

Moi Tuomo !

• 4+31
        5+4 kirjoitti:

Itse olen 30-vuotias entinen pelaaja ja tiedän monia pelaajia samasta joukkueestani jotka kirjoittavat tänne.
        väärässä olet

Huom: Älykkäät jefupelaajat....

Et kuulu tuohon kategoriaan kavereidesi kanssa. Ymmärrän ja otan osaa.

• 4+2
        9+2 kirjoitti:

Moi Tuomo !

Moi Riku

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      138
      7745
    2. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      38
      1955
    3. Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena

Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja
      Maailman menoa
      25
      1920
    4. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      91
      1633
    5. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      180
      1565
    6. Tunnekylmä olet

En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p
      Ikävä
      106
      1004
    7. Oletko miten

Valmis läheisyyteen?
      Ikävä
      49
      930
    8. Taisit sä sit kuiteski

Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik
      Ikävä
      4
      889
    9. Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme

Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri
      Ikävä
      28
      830
    10. Muistatko hänen

Tuoksunsa? Saako se sinut syttymään? ❤️‍🔥
      Ikävä
      34
      812
    Aihe