Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Miehenikö huijari?

eukko46

Mieheni lunasti ex-vaimoltaan vuonna 2012 Volvon, joka maksoi silloin 6000-8000 euroa. Pahoittelen kun en muista tarkkaa hintaa. Annoin miehelleni auton ostoa varten 2000 euroa eli näin ollen omistin autosta tietyn prosenttimäärän. Auto oli kuitenkin mieheni nimissä. Kun huomasin, että auto oli käytännössä vain mieheni käytössä, vaadin mieheltä rahojani takaisin. Mieheni viisaana pankki-ihmisenä selosti, että kun auton hinta on laskenut, myös sijoitukseni hinta on laskenut eikä olekaan enää täyttä kahta tonnia. Hän ei maksanut minulle mitään, mutta jatkoi kuitenkin auton käyttöä entiseen malliin. Minun vähäisistä kuskaamisista kehtasi kysyä bensarahaa....

Vuoden 2013 alussa jouduimme kolariin, jonka seurauksena auto meni lunastukseen. Vakuutusyhtiö maksoi miehelleni 12 000 euroa, josta hän palautti minulle 2000 euroa. Kaiken järjen mukaan ajateltuna: jos sijoituskohteen arvo nousee, myös sijoitusosuuden arvo nousee. Hän ei jostain syystä arvonnousua ymmärrä, vaikka arvon aleneminen on hänellä kyllä tiedossa.
Kun kyselin rahojeni perään, alkoi huuto ja riita. Rahojani en tietenkään saanut.

Kysymys: toimiko mieheni oikein?

4

329

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ei toiminut oikein

      Jos omistus suhteesi ollut prosentuaalinen ja vakuutusyhtiön maksamat rahat ylittää kaupan hinnan niin sijoitus on tuottanut tuottoa noin 30%. Eli enemmän sinun olisi pitänyt saada. Esititkö asina hänelle.

    • vroom vroom

      Hyvällä pohjalla tuo teidän parisuhteenne!

    • huh4

      Melkoista laskelmointia ja keplottelua mieheltäsi, ajatteleeko hän vain itseään, pelaako omaan pussiin?

    • raha ratkaisee

      Lähde käveleen tuollasesta suhteesta! On niin nihilisti mies, että eipä tule mukavaa olemaan tuollaisen kanssa! Pankki-ihminen! Törkeä, jos bensarahaa vaatii kuskauksista! Raha näkyy olevan tärkein tuolle pankkimiehelle!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      69
      2227
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2063
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      78
      1668
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1490
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1486
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1377
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1354
    8. 52
      1248
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      62
      1190
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      28
      1179
    Aihe