hei, olen 21 vuotias nuori mies jota on aina kiinnostanut valkoihoiset, tummatukkaiset ja silmäiset tytöt, mutta täällä suomessa heitä ei ole. mistä maasta sellaisen tytön löytäisi?
tässä on kuva minkäläista naista tarkoitan http://www.polyvore.com/spanish_girl_tumblr/thing?id=49678085
mistä löytää tumma nainen?
24
907
Vastaukset
- ilmainen neuvo
No siinähän se linkin osoitteessakin jo luki eli Espanjan suuntaan sun pitäs lähtee.
- vaalea mies
no mitä espanjalaiset naiset ovat mieltä pohjoismaalaisesta vaaleasta sinisilmäisestä miehestä? jotkut pitää jotkut ei vai?
- heippa...
vaalea mies kirjoitti:
no mitä espanjalaiset naiset ovat mieltä pohjoismaalaisesta vaaleasta sinisilmäisestä miehestä? jotkut pitää jotkut ei vai?
Pitää, mutta tunnut niin saamattomalta rukkaselta, ettei sinusta siihen ole, tyydy Suomalaiseen.
- DarlingMe
Siis Suomessa ei tummatukkaisia, tummasilmäisiä naisia ole vai ? Katsele nyt pikkasen ympärillesi...
- sinne vaan
Tuollaisia löytyy Virosta ja Venäjältä.
- vaalea mies
en pidä venäläisistä, enkä mistään arabeista tai tummaihoisista, pidän muista eurooppalaisista, olen myös tosi lyhyt suomalaiseksi, esim koulussa olen ollut lyhyimpä ja armeijassa, haluaisin että nainen olisi minua lyhyempi
- tumma nainen
vaalea mies kirjoitti:
en pidä venäläisistä, enkä mistään arabeista tai tummaihoisista, pidän muista eurooppalaisista, olen myös tosi lyhyt suomalaiseksi, esim koulussa olen ollut lyhyimpä ja armeijassa, haluaisin että nainen olisi minua lyhyempi
Oletko kääpiö?
- ihihiihih
tumma nainen kirjoitti:
Oletko kääpiö?
Oletko semmoinen pitkäsääri, perse ylhäällä, selkä tosi lyhyt, mutta kaula liian pitkä. Tyypillinen pohjolan kaunotar. Kaiken kruunaa selluliitti ja suonikohjut.
- onnea rakkaan etsintään
Kyllä suomestakin löytyy,ihan lapista etelään;). Monet lappalaiset ovat tosi tummia! Ystävättärillänikin on tummia tyttölapsia,joilla siis ulkomaalaonen isä. Kyllä löytyy kokosuomesta;)
- l,pyåpbål
"haluaisin että nainen olisi minua lyhyempi" Aasialaiset on mustahiuksisia ja - silmäisiä, eivätkä kovin pitkiä.
- vaalea mies
l,pyåpbål kirjoitti:
"haluaisin että nainen olisi minua lyhyempi" Aasialaiset on mustahiuksisia ja - silmäisiä, eivätkä kovin pitkiä.
en pidä aasialaisista naisista , pidän vain valkoihoisista eurooppalaisista
- Tittelin Tuure
vaalea mies kirjoitti:
No, sittenhän suomalainen nainen sopii sinulle hyvin. Ei tarvitse mennä merta edemmäksi kalaan. Monilla on mustat hiukset, tosin usein värjätyt, mutta hälläkö väliä, jos se hiusten väristä on kiinni. Usein täytyy kääntyä katsomaan, onko aasialainen, vaiko suomalainen. Ja usein on ollut mustahiuksinen n. 160 senttinen suomalainen ponnaripää.
- hjkhjj
vaalea mies kirjoitti:
Romania, Bulgaria, Turkki, Armenia, Iran.
kuvankauniita naisia, jotka syttyvät suomipojalle.
- ....................
Kuule taatusti tuota kombinaatiota löytyy enemmän Suomesta kuin Espanjasta! Vain harvalla espanjalaisella on nimittäin siniset silmät, toki heitäkin on mutta aniharvoin tapaa (ja olen itse mm. asunut siellä ja nähnyt siis minkänäköisiä ihmisiä tulee katukuvassa vastaan)... Sen sijaan esimerkiksi karjalalaisissa on paljon myös tummahiuksisia, mutta sinisilmäisiä ihmisiä. Itse olen yksi esimerkki tummahiuksisena ja sinisilmäisenä syntyneestä naisesta, ihan suomalainen olen (mitä nyt ripaus puolalaista joukossa isoisoisän isän kautta) ja Karjalasta ovat molemmat isovanhemmat kotoisin. Ja tarkoitan tummalla nyt hyvin tummanruskeaa, esimerkiksi isälläni oli sama eli vaikka hänen silmänsä olivat täysin siniset, hänen erittäin tummanruskeat hiuksensa näyttivät käytännössä lähes mustilta. Lisäksi venäläisissä ja muissa itäeurooppalaisissa kansoissa on paljon tummahiuksisia sinisilmiä. Jokatapauksessa Itä-Euroopan ja Itä-Suomen (tai no, oikeastaan aika eripuolilta Suomea, suomen eri maakuntien asukkaat kun ovat iloisesti sekottuneet keskenään) suunnalta löydät tosiaan tuollaisen todennäköisemmin kuin mistään Espanjasta.
- ....................
Anteeksi, unohda kirjoitukseni... Huomasin ettei viestissäsi lukenutkaan sinisistä silmistä mitään. No tuossa tapauksessa olet kyllä ihan oikeassa sen Espanjan suhteen, ja yhtä paljon vastaavia on Portugalissa ja Italiassa Balkanilla.
- dfhfghf
.................... kirjoitti:
Anteeksi, unohda kirjoitukseni... Huomasin ettei viestissäsi lukenutkaan sinisistä silmistä mitään. No tuossa tapauksessa olet kyllä ihan oikeassa sen Espanjan suhteen, ja yhtä paljon vastaavia on Portugalissa ja Italiassa Balkanilla.
kiitos hyvästä vastauksesta, olen ketjun aloittaja, en kyllä tänne palstalle kirjoita varmaan mitään enään kun alettiin haukkumaan mua ilman syytä. eihän mua täällä edes kukaan tunne, siis ihan mielenkiinnosta kysyin että missä maissa tälläisiä naturaaleja eurooppalaisia tummasilmä/tukka naisia on koska he on aina olleet mun preferenssi, olisi ehkä pitänyt muotoilla kysymys paremmin. ei mulla ole mitään suomalaisia naisia vastaan, kyllä mä suosisin suomalaista naista jos olisi tosi tumma. mutta ongelmana on mulla että tälläiset naiset on suomessa harvinaisia ainakin täällä helsingissä ja olen tosi lyhyt eli että naisen pitäis olla mua lyhyempi. voi käydä tosi vaivalloiseksi ja muutenkin mul on yks hyvä muslimi afgaani kaveri joka sanoi että suomessa on tosi köyhä deittailukultuuri ja hän sanoi että voi auttaa löytämään mulle afgaani/irani naisen jos suomesta ei löydy naista. ja lopuksi kyllähän moni nainen pitää eksoottisista ulkomaalaisesta ulkonäöstä, miks mä en sais pitää?
- jaffariini
dfhfghf kirjoitti:
kiitos hyvästä vastauksesta, olen ketjun aloittaja, en kyllä tänne palstalle kirjoita varmaan mitään enään kun alettiin haukkumaan mua ilman syytä. eihän mua täällä edes kukaan tunne, siis ihan mielenkiinnosta kysyin että missä maissa tälläisiä naturaaleja eurooppalaisia tummasilmä/tukka naisia on koska he on aina olleet mun preferenssi, olisi ehkä pitänyt muotoilla kysymys paremmin. ei mulla ole mitään suomalaisia naisia vastaan, kyllä mä suosisin suomalaista naista jos olisi tosi tumma. mutta ongelmana on mulla että tälläiset naiset on suomessa harvinaisia ainakin täällä helsingissä ja olen tosi lyhyt eli että naisen pitäis olla mua lyhyempi. voi käydä tosi vaivalloiseksi ja muutenkin mul on yks hyvä muslimi afgaani kaveri joka sanoi että suomessa on tosi köyhä deittailukultuuri ja hän sanoi että voi auttaa löytämään mulle afgaani/irani naisen jos suomesta ei löydy naista. ja lopuksi kyllähän moni nainen pitää eksoottisista ulkomaalaisesta ulkonäöstä, miks mä en sais pitää?
" yks hyvä muslimi afgaani kaveri sanoi, että Suomessa on tosi köyhä deittailukulttuuri ". Olisi kiva tietää, millainen on Afganistanissa deittailukulttuuri, kertoiko kaverisi siitä mitään.
- Toinen jaffariini
jaffariini kirjoitti:
" yks hyvä muslimi afgaani kaveri sanoi, että Suomessa on tosi köyhä deittailukulttuuri ". Olisi kiva tietää, millainen on Afganistanissa deittailukulttuuri, kertoiko kaverisi siitä mitään.
Naapurimaassa Pakistanissa ainakin rukkaset saatuaan ovat jotkut miehet toteuttaneet varsin eriskummallista riittiä.
- i like black girls
"Tumma nainen".... ja sitten aletaan puhua "vaaleaihoisesta". Mikset otsikoinut suoraan "valkoihoinen nainen"? Mieti vähän miten otsikkoja rakennat.
- tuotummanainen
Kyllä Suomesta löytyy todella tummia naisia, nimenomaan pohjoisesta, tässä yksi ihan täysin suomalainen kaunotar, en tosin tiedä minkä ikäinen neitokainen on kyseessä.
http://www.flickr.com/photos/86199994@N07/8882383081/
http://farm4.staticflickr.com/3768/10800845045_e87ae88d36_c.jpg
Videoblogi: http://www.youtube.com/watch?v=wyU9uFXOLK0 - pensselitäti
Pohojanmaalta löytyy juuri sellaisia tyttöjä, joita etsit.
- China Dragon
Sopivan naisen löytämiseen ei kannata antaa sienestysneuvoja ja marjastusneuvoja.
Palstalaiset antavat ohjeita et mene sinne kuusikkoon niin kyllä sieltä tatteja löytyy.
Tummien naisien etsimisessä ei varmasti ole ongelmaa. Suurempi ongelma on se miten löytää tumman ja henkisesti itseään miellyttävän tapauksen jonka kanssa voisi aloittaa yhteisen elämän. Vielä vaikeammaksi homma menee jos mietitään ettei oma mieltymys riitä vaan sen vastapuolenkin olisi tunnettava vetovoimaa sinua kohtaan.
Marjan voi poimia mutta naista ei. - Hagert
Haisie. Kelpaako siulle kansallispukuinen tummatukkainen?
- moscow lights
Ota itsellesi venäläinen nainen. Kokemuksenk mukaan idän ihanissa naisissa on paljon vaaleat hiukset tummat silmät yhdistelmää. Todella hyvä yhdistelmä on myös tummat hiukset ja vihertävän siniset silmät. Aah.. ihania nuo venäläiset naiset.
http://www.asumaansuomeen.fi/naimisiin-ulkomaalaisen-kanssa/venalainen-nainen/
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miten Eerolan silmäkuvat voivat levitä muutamassa tunnissa ympäri maailmaa?
Seuraako koko maailma persujen ja erityisesti Eerolan somea reaaliajassa? Edes kansanedustajan itsemurha eduskuntatalos4045911Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit251829Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http721319Moraaliköyhä S-ryhmä
S-ryhmä on kehystänyt Israel-boikottipäätöksen “ihmisoikeuslinjaukseksi”, mutta toteutus paljastaa sen onttouden: valiko107967- 57958
- 58948
Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?133929- 78871
- 39841
Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te75831