Mietin tässä mitä työtä voisin tehdä etäänä mm. tietokoneella. Mitä kursseja pitäsi käydä? Haluan työn jota voin tehdä missäpäin maailmaa vaan. Ja ei kiitos mitään kamikivaa shaissee! Työkkäristä ei kauheasti ole apua. Siellä useammalla on pelkkä lukio käytynä - ei ihan riitä niin vasttuuliseen tehtävään kuin mitä työvoimatomisto antaa itsestään ymmärtää.
Olisko kellään vinkkiä ? Osaan 4 kieltä tosin tulkiksi en voi ruveta koska kielioppini on olematon. Kielet olen oppinut puhumalla niitä päivittäin. Palkkan olisi oltava 1500 e / kk käteen niin sillä pärjäisin missä vaan eli mitään älyttömiä minulla ole unelmissa. Haluan elää Espanjassa mutta työ baarissa - no way - suvussa alkkiksia niin paljon että en kestä niiden katsomista ja 600 e/ kk ei oikein maksa ku vuokra - Espanjaan on siis pakko muuttaa - saan työmarkkinatukea mutta en halua lähteä sinne salaa ja nostaa tukee täältä. Haluan olla omavarainen ja soittaa kelaan ja sanoo : kiitos yhteisistä vuosista - ilo oli kokonaan minun ja ilmoittaa että saa nyt maksella jollekkin narkkikselle/juopolle mun tukiaiset - sillä Minä olen löytänyt 10 v kestäneen työttömyysjakson jälkeen jotain :D eli - oisko vinkkiä - fiksua sellaista ? Ihmiselle joka ei halua käyttää tätä yhteiskuntaa hyväkseen! - Mutta uskokaa - käytän jos ei muuta vaihtoehtoa ole... Suomeen en jää! ( Henkilökohtaiset ja painavat syyt)
Millaista työtä voisin tehdä etänä ?
ansku1
0
162
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sanna Marin kysyi hämmästyneenä: Onko Suomessa jäänmurtajia?
Nettilehden toimittaja kysyi Sanna Marinilta suoraan, että sovittiinko nuo jäänmurtajien kaupat jo 2019, jolloin Marin k1234401- 1563727
SDP haluaa 40 000 nettomaahanmuuttajaa
SDP:n Suunnanmuutos-vaihtoehtobudjetissa, käy ilmi, että demarit itse asiassa vaativat räjähdysmäistä ”työperäisen” maah1033486Mikä tuota vasemmistolaisista jankkaavaa vaivaa?
Pahasti on ihon alle, siis korvien väliin, päässeet kummittelemaan. Ei ole terveen ihmisen merkki jankata yhdestä asia392839- 1351780
Nyt meni lopulliset lämmöt.
Alan käyttäytymään yhtä kylmästi miehiä kohtaan kuin mua kohtaan on käyttäydytty ja vain käytetty viimeiset pari vuotta381582Orpo loukkaantui fasismiin viittaavasta sanavalinnasta
Mutta miksi loukkaantui? Orpohan on tehnyt yhteistyötä fasistien kanssa jo vuonna 2019, siis jo neljä vuotta ennen loukk181228Sulla on avaimet ja keinot
Jos haluat jatkaa tutustumista. Itse olen niin jäässä etten pysty tekemään enää mitään. Pidempi keppi johon on helpompi201202Meitä ei tule
Koska periaatteemme ovat rakkautta vahvempia. Tämä on siis koettelemus, jonka tarkoitus on vahvistaa meitä yksilöinä 😌221154Onko erityinen paikka jossa haluaisit nyt olla
Onko joku spesiaali lempipaikka missä mieluiten olisit?421150