Millaista työtä voisin tehdä etänä ?

ansku1

Mietin tässä mitä työtä voisin tehdä etäänä mm. tietokoneella. Mitä kursseja pitäsi käydä? Haluan työn jota voin tehdä missäpäin maailmaa vaan. Ja ei kiitos mitään kamikivaa shaissee! Työkkäristä ei kauheasti ole apua. Siellä useammalla on pelkkä lukio käytynä - ei ihan riitä niin vasttuuliseen tehtävään kuin mitä työvoimatomisto antaa itsestään ymmärtää.
Olisko kellään vinkkiä ? Osaan 4 kieltä tosin tulkiksi en voi ruveta koska kielioppini on olematon. Kielet olen oppinut puhumalla niitä päivittäin. Palkkan olisi oltava 1500 e / kk käteen niin sillä pärjäisin missä vaan eli mitään älyttömiä minulla ole unelmissa. Haluan elää Espanjassa mutta työ baarissa - no way - suvussa alkkiksia niin paljon että en kestä niiden katsomista ja 600 e/ kk ei oikein maksa ku vuokra - Espanjaan on siis pakko muuttaa - saan työmarkkinatukea mutta en halua lähteä sinne salaa ja nostaa tukee täältä. Haluan olla omavarainen ja soittaa kelaan ja sanoo : kiitos yhteisistä vuosista - ilo oli kokonaan minun ja ilmoittaa että saa nyt maksella jollekkin narkkikselle/juopolle mun tukiaiset - sillä Minä olen löytänyt 10 v kestäneen työttömyysjakson jälkeen jotain :D eli - oisko vinkkiä - fiksua sellaista ? Ihmiselle joka ei halua käyttää tätä yhteiskuntaa hyväkseen! - Mutta uskokaa - käytän jos ei muuta vaihtoehtoa ole... Suomeen en jää! ( Henkilökohtaiset ja painavat syyt)

0

151

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
        Ikävä
        102
        2176
      2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
        Ikävä
        100
        1567
      3. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
        Ikävä
        80
        1285
      4. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
        Ikävä
        121
        1283
      5. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
        Ikävä
        117
        1226
      6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
        Ikävä
        57
        1044
      7. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
        Ikävä
        60
        1024
      8. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
        Ikävä
        51
        1007
      9. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
        Ikävä
        36
        932
      10. Minkälainen ääni mulla on mies

Sinun mielestä?
        Ikävä
        33
        814
      Aihe