Ihan sellainen perusmallinen 4 litrainen avo-Ford. lähtöhinta samaa luokkaa, mitä kaupassa muutenkin myydään.
http://www.huuto.net/kohteet/teemu-selanteen-avo-mustang/302915194?utm_source=FB&utm_medium=fb_postaus&utm_campaign=fb_huuto&cmp=fb_huuto
Osta auto, Selänteen sijoitusauto
12
149
Vastaukset
En osta. Epäkäytännöllinen metsäteillä ja aiheuttaa vain joutavaa kateutta.
- aIbatrossi
Metsäteillä on vissiin jäänyt Elsan sukulaiskettuja kaahalijan alle:(
aIbatrossi kirjoitti:
Metsäteillä on vissiin jäänyt Elsan sukulaiskettuja kaahalijan alle:(
Haulikon ruuaksi niitä on enempi jäänyt, puhumattakaan turkisvankiloista.
Harvat kaahailijat osaa muuten hallita metsäsorateitä. Useimmiten löytävätkin itsensä kivikosta. Mutta hieman verenpaine nousee, kun osaamattomat mokomat vastaan tulevat.- Musti-
elisakettu kirjoitti:
Haulikon ruuaksi niitä on enempi jäänyt, puhumattakaan turkisvankiloista.
Harvat kaahailijat osaa muuten hallita metsäsorateitä. Useimmiten löytävätkin itsensä kivikosta. Mutta hieman verenpaine nousee, kun osaamattomat mokomat vastaan tulevat.Olepas Elsa varovainen metsäteillä
kanavarkaissa ..yybee on tarkkampuja autollansakin
http://www.youtube.com/watch?v=kYga9BceJJU
Ollaan ovelia Musti- kirjoitti:
Olepas Elsa varovainen metsäteillä
kanavarkaissa ..yybee on tarkkampuja autollansakin
http://www.youtube.com/watch?v=kYga9BceJJU
Ollaan oveliaMää oon luvannu jättää yybeen kotkottit sillä eholla rauhaan, jotta yb vielä palaa palstalle.
En enää syä sunkaan murginoitas Musti. Se on sama kuin sovittaisi pikkuhiljaa pantaa omaan kaulaan.
Käyn saalistamassa itse ja maksan vielä oravannahatkin kontiolle.- Musti-
elisakettu kirjoitti:
Mää oon luvannu jättää yybeen kotkottit sillä eholla rauhaan, jotta yb vielä palaa palstalle.
En enää syä sunkaan murginoitas Musti. Se on sama kuin sovittaisi pikkuhiljaa pantaa omaan kaulaan.
Käyn saalistamassa itse ja maksan vielä oravannahatkin kontiolle.den kåta yb gick till Pargas
kåt kåt
- ohhoh,
Pitäisikö pistää myyntiin penkki, jolla teemu selänne kerran istui? Mitähän maksaisikaan purkka, jonka teemu selänne joskus sylkäisi lattialle? aijai, jos olisikin myynnissä teeme selänteen käyttämä saunapefletti!
- Surkia talviauto:.
.
"Eihän tuolla pääse talvella yhtään mihinkään!!!11!1!!!1!!"
har!1
. - määmy
Euroopast tai jenkeist saa halvemmal saman bilikan.
- pörssihai
Auto on...huono sijoituskohde
Riippuu autosta. Aika paljolti ennen vuotta 1975 valmistetut autot on melko hyviä sijoituskohteita. Verrattuna esim. osakkeisiin.
Tietysti aloituksen linkissä olevasta 2007 mallisesta V6 Mustangista ei tänä päivänä kannata maksaa kuin 5000, jos mitään tuottoa meinaa saada.
- tyhjätasku
Ei pysty
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911107
- 125886
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa109868"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten276667- 73633
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait73593Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64562Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54546Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist38510- 72483
