Ihan sellainen perusmallinen 4 litrainen avo-Ford. lähtöhinta samaa luokkaa, mitä kaupassa muutenkin myydään.
http://www.huuto.net/kohteet/teemu-selanteen-avo-mustang/302915194?utm_source=FB&utm_medium=fb_postaus&utm_campaign=fb_huuto&cmp=fb_huuto
Osta auto, Selänteen sijoitusauto
12
126
Vastaukset
En osta. Epäkäytännöllinen metsäteillä ja aiheuttaa vain joutavaa kateutta.
- aIbatrossi
Metsäteillä on vissiin jäänyt Elsan sukulaiskettuja kaahalijan alle:(
aIbatrossi kirjoitti:
Metsäteillä on vissiin jäänyt Elsan sukulaiskettuja kaahalijan alle:(
Haulikon ruuaksi niitä on enempi jäänyt, puhumattakaan turkisvankiloista.
Harvat kaahailijat osaa muuten hallita metsäsorateitä. Useimmiten löytävätkin itsensä kivikosta. Mutta hieman verenpaine nousee, kun osaamattomat mokomat vastaan tulevat.- Musti-
elisakettu kirjoitti:
Haulikon ruuaksi niitä on enempi jäänyt, puhumattakaan turkisvankiloista.
Harvat kaahailijat osaa muuten hallita metsäsorateitä. Useimmiten löytävätkin itsensä kivikosta. Mutta hieman verenpaine nousee, kun osaamattomat mokomat vastaan tulevat.Olepas Elsa varovainen metsäteillä
kanavarkaissa ..yybee on tarkkampuja autollansakin
http://www.youtube.com/watch?v=kYga9BceJJU
Ollaan ovelia Musti- kirjoitti:
Olepas Elsa varovainen metsäteillä
kanavarkaissa ..yybee on tarkkampuja autollansakin
http://www.youtube.com/watch?v=kYga9BceJJU
Ollaan oveliaMää oon luvannu jättää yybeen kotkottit sillä eholla rauhaan, jotta yb vielä palaa palstalle.
En enää syä sunkaan murginoitas Musti. Se on sama kuin sovittaisi pikkuhiljaa pantaa omaan kaulaan.
Käyn saalistamassa itse ja maksan vielä oravannahatkin kontiolle.- Musti-
elisakettu kirjoitti:
Mää oon luvannu jättää yybeen kotkottit sillä eholla rauhaan, jotta yb vielä palaa palstalle.
En enää syä sunkaan murginoitas Musti. Se on sama kuin sovittaisi pikkuhiljaa pantaa omaan kaulaan.
Käyn saalistamassa itse ja maksan vielä oravannahatkin kontiolle.den kåta yb gick till Pargas
kåt kåt
- ohhoh,
Pitäisikö pistää myyntiin penkki, jolla teemu selänne kerran istui? Mitähän maksaisikaan purkka, jonka teemu selänne joskus sylkäisi lattialle? aijai, jos olisikin myynnissä teeme selänteen käyttämä saunapefletti!
- Surkia talviauto:.
.
"Eihän tuolla pääse talvella yhtään mihinkään!!!11!1!!!1!!"
har!1
. - määmy
Euroopast tai jenkeist saa halvemmal saman bilikan.
- pörssihai
Auto on...huono sijoituskohde
Riippuu autosta. Aika paljolti ennen vuotta 1975 valmistetut autot on melko hyviä sijoituskohteita. Verrattuna esim. osakkeisiin.
Tietysti aloituksen linkissä olevasta 2007 mallisesta V6 Mustangista ei tänä päivänä kannata maksaa kuin 5000, jos mitään tuottoa meinaa saada.
- tyhjätasku
Ei pysty
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek194953Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden
"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia5292560Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk1482139Alahan tulla paikkaamaan tekojas
Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.192132- 191745
- 821624
- 1461525
- 1131131
- 126903
Olisitko maailmani?
Ajattelen sinua ja pelkään välillä, että olenko antanut sinulle liikaa kannettavaksi. Olenko vaatinut sinulta aivan liik40869