Hei,
Omistan uuden karhean maastopyörän, mutta jotenkin vaan niska ja pyllyvaivaisena tunnen, että tuo pyörä ei ole oikea minulle. Olen nähnyt esim. Helkama Marvil Chopper pyörästä kuvan ja haenkin jotain samanlaista pyörää itselleni. Oliskohan siinä ajoasento mukavampi? Osaako kukaan sanoa mistä tälläisiä pyöriä saa. Tosin olen keski-ikäinen nainen, mutta ei ne kait ikää katso.
Chopper/Cruiser polkupyörä mistä?
7
2034
Vastaukset
- Fillaristi_
Jos ei persie meinaa kestää nykyistä pyörää, niin tuossa chopperissa se vasta lujilla onkin. Kaikki paino tulee satulalle.
Onkohan se nykyinen fillarisi varmasti oikean kokoinen ja oikeissa säädöissä? - 18+18
miksi ei tavallinen mummis tai citypyörä? cruiserit ja varsinkin chopperit ovat hirvittäviä ajaa, ne eivät ole käyttöpyöriä vaan näyttöpyöriä. cruisereissa on hyviäkin pyöriä vähäiseen ajoon.
mutta millaiseen tarpeeseen ensinnäkin pyörän ensisijaisesti haluat ostaa? maastopyörästä chopperiin vaihtaminen kertoo ettei pyörän käyttötarkoitus ole kunnolla ajateltu. - vink vink
Hyvä kotimainen vaihtoehto on tutustua Pelago bikes -valikoimaan. Siellä on perinteisiä pystyssä ajettavia kaupunkipyöriä tavallisen liikkujan tarpeisiin.
- alkup.
Etsin vain oikein mukavaa pyörää ajamiseen. Lenkit parista kilometristä kahteenkymmeneen. Yritän vain selvittää mitä vaihtoehtoja on olemassa. Kiitos kommenteista. Nojapyörääkin olen ajatellut. Etsiminen jatkuu.
- nojaa
Käy katsomassa Lauttasaaressa pyörähuolto.com. Siellä on koeajettavana ainakin yksi HP velotechnikin nojapyörä. Tähän aikaan tilattuna toimitus on joskus juhannuksen tienoilla, joten jos on kiire...
- Alkup. Maantiepyöräi
Teräsrunkoinen maantiepyörä rennolla geometrialla on mukavin pystypyöristä.
- Nopeat faktat
Varsinaisia CRUISEREITA ei enää ole vuosiin saanut saa täältä S/K-bisneksen maasta uusina -- Bilteman versiota lukuunottamatta. Uutta & hintavaa merkkitossua voi tilata Virosta tai Saksasta ja käytettyä sellaista sopii väijyä Keltaisen Pörssin tai Tori.fin kautta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 455851
- 485346
- 483718
- 143675
Vimpelin liikuntahallilla tulipalo?
Katsoin, että liikuntahallista tuloo mustaa savua. Sitten ovet pärähti hajalle, ja sisältä tuli aikamoinen lieska. Toise963346- 313126
- 592884
- 572740
- 532400
- 381854