Kemin tilanteesta viime aikoina on annettu toivotonta kuvaa, melkein että olisi alistuttu, kunnei mitään uutta SUURTA ole saatu aikaan.
Mutta pitääkö aina olla uutta? Voisiko vaikka tutkia, että mikä menee hyvin, ja sitten tukea sitä ja saada laajentumismahdollisuuksia?
Kemin taloustilanteesta
4
179
Vastaukset
- ,,,,,,,,,,,
Kirpputorien keskittymä?
- ei huono
Monissa kaupungeissa ulkomailla on suuria alueita joissa on kirppiksiä ainoastaan.
Mitä muuten ostin, kun kävin Pariisissa?
No ostin vain kirppikseltä sadetakin, vähän erilainen mutta kätevä ja tarpeellinen nykyilmoilla. - GeeGan
ei huono kirjoitti:
Monissa kaupungeissa ulkomailla on suuria alueita joissa on kirppiksiä ainoastaan.
Mitä muuten ostin, kun kävin Pariisissa?
No ostin vain kirppikseltä sadetakin, vähän erilainen mutta kätevä ja tarpeellinen nykyilmoilla.Tää onki Kemi.
Kyllä Kemin talous saadaan kuntoon
jos se halutaan laittaa.
Ensin lakkautetaan puutarha puoli
joka on kemiläisille veron maksajille
hirvittävä meno erä.
Näistä suoja työpaikoista päästävä eroon
sitten kaupungintalosta turhat istujat lähetetään kotiin
ja verokirja perässä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 712993
- 482618
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322255- 792158
- 951966
- 321732
- 121556
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171507Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301320Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291319