Keräiletkö

kiltti mies

mitään tavaroita? :)

18

204

Vastaukset 18

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • keräilen

Dilldoja

• kiltti mies

Itse keräilen jäkis mies joukkue kuvia :)

• Tyhjiä palautuspulloja, nytkin niitä vintillä toista tuhatta

• albatrossi

kumiankkoja, shit!

• mies.

Pulloja kerään ja niitä on varasto täynnä. Varmaan saan yli tuhat euroa kun vien kauppaan

• En. Pyrin pääsemään eroon suuresta osasta nykyisistäkin tavaroista.

• manimäni

Rahaa :D Tähän mennessä vaan melko heikosti sujunut... :P

• määmy

Kilsoi bilikan mittariin, Kalevala korui & vanhoi- ja juhlalanttei

• Ikisinkku M

En oikeastaan, ennemminkin yritän pitää tavaroiden liiallisen kertymisen minimissä. Joo, no jos jotain niin viinipullovaraston pyrin pitämään sellaisena että siellä on aina mistä ottaa jos maistuu.

• Huono tapa:.

.

"Mutta yritän päästä eroon keräilemistäni tavaroista jos mahdollista"

har!1

.

• pullonkerääjä

Kerään

• Kerään mä 1800-1900 -luvun alun huonekaluja ym. kotiin liittyvää vanhaa kamaa. Autoja on tullu myös keräiltyä. Pitääs ens kesänä tehdä niille joku katos ku meinaa tila loppua.

• Nasdaq

Mä keräilen ystäviä.

(reps)

• jamppa.

Keräsin joskus postimerkkejä. Sitten yks mies halusi ostaa mun kokoelman ja sain siitä 15000 euroa.

• ex mex

Keräilen muiden jäljiltä. Muuten en hamstraa.

• Taasnäitä

Pienempänä keräsin kolikoita mutta nyt muuten vaan rahaa, tai siis en kuluta sitä mihinkään niin sillä tavalla sitä kerääntyy. Kolikoita on muuten vieläkin tallella monta pulloa.

• Hmmm...

No enpä juuri. Kitaroita ehkä, mutta niistäkin vain sellaisia mille on käyttöä ja joita on kivaa soittaa. En tekisi mitään jollain arvokitaralla, jos se ei muuten käteeni ja syliini istuis. Parempi, et sellaiset menee sellaisille joille ne natsaa soundillisesti ja kosketuksellisesti paremmin kuin mulle.

Tässä vähän kahen vaihella muuten, että hommaanko seuraavaksi jenkki-Telen tai jonkun Martinin...

• Pientä pähkäilyä...

Tämä?

http://www.f-musiikki.fi/kitarat-ja-vahvistimet/elektroakustiset-kitarat/martind17m-akustinen-kitara-d17m

Tai tämä?

http://www.f-musiikki.fi/kitarat-ja-vahvistimet/sahkokitarat/fenderam-std-tele-mn-3ts-110502700

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. kolme tunnistetta kaivatustasi

Anna kolme tunnistetta kaivatussasi!
      Ikävä
      73
      1358
    2. Kai mua vähän

Masentaa tämä kaikki. Tämä koko meidän välinen juttu on niin vaikea… Voitaisiinko molemmat lopettaa tilanteen ruokkimine
      Ikävä
      139
      1112
    3. Onko karhukanta jo liian iso? Lenkkeilijä kohtasi kontion juoksulenkillä

Rantasalmella lenkkeilijä kohtasi karhun. Kylällä karhun näkeminen on ollut tosi harvinaista. Onko karhukanta jo liian i
      Maailman menoa
      116
      768
    4. Vanhat konkarit ulos Elämäni biisistä - Yle selittelee

Elämäni biisi starttaa taas tänä syksynä. Mukana on ripaus uutta, mutta poissa on iso osa vanhaa... Poissa ovat Markku
      Tv-sarjat
      19
      663
    5. S-ryhmän Israel-boikotti liiketalouden opintojen tapausesimerkkinä

Tätä S-ryhmän Israel-boikottitapausta käsitellään jo kauppakorkeakoulujen ja johtamiskorkeakoulujen esimerkeissä. Se ant
      Maailman menoa
      24
      637
    6. Oot upea nainen, älä vähättele ittees

Ja tietojeni mukaan 2 muuta on susta kiinnostuneit mun lisäks. 👀
      Ikävä
      37
      616
    7. Mitä tehdä kun rakastan yhtä ja olen rakastunut toiseen

Kamala tilanne. Voinko pitää molemmat? 😁
      Ikävä
      67
      587
    8. Mitä vit,,tua!

Mikä hiivatin kommunistien teltta oli kirsikan nurkalla, olivat vähällä jäädä telttoinensa auton alle kun olivat sen kul
      Suomussalmi
      26
      559
    9. Mies miksi moinen vetäytyminen?

1) Olit loukkaantunut tai suuttunut 2) Sulla oli toinen nainen 3) Luulit, etten halua jatkaa tutustumista 4) Vai joku
      Ikävä
      52
      539
    10. Hyvä Kukkola! toitte tänne taas jotain uutta

Niin sitä pitää! Kehittää oikeasti tarjontaa. Nyt on maut kohdillaan! Käykäähän herkuttelemassa wingseillä ja siipiweikk
      Haapavesi
      64
      531
    Aihe