mitään tavaroita? :)
Keräiletkö
18
189
Vastaukset
- keräilen
Dilldoja
- kiltti mies
Itse keräilen jäkis mies joukkue kuvia :)
Tyhjiä palautuspulloja, nytkin niitä vintillä toista tuhatta
- albatrossi
kumiankkoja, shit!
- mies.
Pulloja kerään ja niitä on varasto täynnä. Varmaan saan yli tuhat euroa kun vien kauppaan
En. Pyrin pääsemään eroon suuresta osasta nykyisistäkin tavaroista.
- manimäni
Rahaa :D Tähän mennessä vaan melko heikosti sujunut... :P
- määmy
Kilsoi bilikan mittariin, Kalevala korui & vanhoi- ja juhlalanttei
- Ikisinkku M
En oikeastaan, ennemminkin yritän pitää tavaroiden liiallisen kertymisen minimissä. Joo, no jos jotain niin viinipullovaraston pyrin pitämään sellaisena että siellä on aina mistä ottaa jos maistuu.
- Huono tapa:.
.
"Mutta yritän päästä eroon keräilemistäni tavaroista jos mahdollista"
har!1
. - pullonkerääjä
Kerään
Kerään mä 1800-1900 -luvun alun huonekaluja ym. kotiin liittyvää vanhaa kamaa. Autoja on tullu myös keräiltyä. Pitääs ens kesänä tehdä niille joku katos ku meinaa tila loppua.
- Nasdaq
Mä keräilen ystäviä.
(reps) - jamppa.
Keräsin joskus postimerkkejä. Sitten yks mies halusi ostaa mun kokoelman ja sain siitä 15000 euroa.
- ex mex
Keräilen muiden jäljiltä. Muuten en hamstraa.
- Taasnäitä
Pienempänä keräsin kolikoita mutta nyt muuten vaan rahaa, tai siis en kuluta sitä mihinkään niin sillä tavalla sitä kerääntyy. Kolikoita on muuten vieläkin tallella monta pulloa.
Hmmm...
No enpä juuri. Kitaroita ehkä, mutta niistäkin vain sellaisia mille on käyttöä ja joita on kivaa soittaa. En tekisi mitään jollain arvokitaralla, jos se ei muuten käteeni ja syliini istuis. Parempi, et sellaiset menee sellaisille joille ne natsaa soundillisesti ja kosketuksellisesti paremmin kuin mulle.
Tässä vähän kahen vaihella muuten, että hommaanko seuraavaksi jenkki-Telen tai jonkun Martinin...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek194913Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden
"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia5262537Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk1462117Alahan tulla paikkaamaan tekojas
Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.182069- 191705
- 821624
- 1461515
- 1131121
- 127894
Olisitko maailmani?
Ajattelen sinua ja pelkään välillä, että olenko antanut sinulle liikaa kannettavaksi. Olenko vaatinut sinulta aivan liik40869