Isot rintaliivit jatukevat

pyöree

Mulla on monta hyvää rintaliiviä muotoonprässättyjä. Mun koko on 95-105 D-E Eivät ole parhaita juhlamenoon. Heiluu liikaa. Olen huomannut joillakin on kauheen pystyt rinnat vaikka on mun rintoja suuremmat. Ne kyllä on pitsiä ei kai jousta liikkuessa näkyy vain ohkasten vaatteiden läpi. Onko englannista tilatut rintaliivit hyvät joilla saa rinnat pystyyn ja ei heilu turhaan? Olen nähnyt sellaisia käytössä.

5

295

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Doreen
      • Kiva kuva. Katsokaa

Musta noi kaikki liivit näytti hyviltä, mutta ehkä noi palleatuelliset rintaliivit ja sitten tuo classic korseletti sukkanauhoineen ovat pathaat.

Näissä liiveissä on sitä jotakin, joka pistää vatsanpohjan värisemään ja muistot sinne 70 - 80 luvulle, jolloin me nuoret murrosikäiset tytötkin saatiin edes leikkiä olevamme oikeita naisia.

Housuliivit pitkillä punteilla kuuluivat myös tuonajan liivigarderoopiin. Kävipä joskus niinkin, että äiti ei päästänyt lauantaitansseihin, ennenkö tiukat lahkeellset housuliivit oli laitettu pikkuhousujen ja sukkanauhojen päälle.

Miksihän se äiti semmosia vaati?

• Ei roikku

Moi olen isorintainen, tai ehkä en. Mulla on rintaliivit 48 c-d englannin kokoa kai vastaa 100-110 eu kokoa, englannista kun tilaa saa varmasti rinnat pystyyn. On aina näyttävät, saa satiinia ja pitsiä.

• KOKEMUSTA ON

Olet oikeassa englannista saa velttorintaiset hyviä rintaliivejä saavat rinnat pystyyn ja näyttävat pikkulikoilta, myös vanhemmat tytöt.

• qwhhgg

Kokeile www.klingel.fi/naisten-vaatteet/naisten-muoti/alusasut/rintaliivit

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 617
      11141
    2. 24h Kirppis

Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?
      Jämsä
      13
      3678
    3. Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain

Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja
      Joensuu
      27
      2590
    4. Suomessa eletään liian pitkään

"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy
      Maailman menoa
      258
      2581
    5. Deodoranttiteollisuus

Annan ilmaisen vinkin. Kyseinen teollisuus voisi alkaa valmistaa kuolleen ruumiin hajua. Olisi varma hittituote, ainakin
      Jämsä
      4
      1828
    6. 209
      1348
    7. Sun ulkonäkö on

Kyllä viehättävä. Kauniit piirteet. Todella sievät. Ja olemus on ihana. Olet tehnyt vaikutuksen.
      Ikävä
      49
      1254
    8. Näyttääkö kaivattusi

Miten hyvältä ❤️
      Ikävä
      72
      1190
    9. Olen niin haaveillut

Sinusta. Ollut hullun rakastunut. Ajatellut kaikkea mitä yhdessä voisimme tehdä. Mutta ei ei yhtään mitään. Usko vaan lo
      Ikävä
      59
      1089
    10. Oletko koskaan

Tavannut/tuntenut ihmistä, jonka kanssa vuosisadan rakkaustarina olisi ollut mahdollinen, mutta joku este tuli väliin?
      Sinkut
      77
      1039
    Aihe