Mitä......?!

777

..Miksi puhelin pitää laittaa kiinni yöksi? Tämä on ihan uusi juttu 12 avioliittovuoden jälkeen. Tunnen itseni jo nyt huijatuksi ja surulliseksi.. :( kertokaa aviomiehet ja asialliset sellaiset.

6

188

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tuli mieleen

Jos et tiedä puhelimen avauskoodia, laittaa mies sen yöksi pois siksi, että hän voi nukkua rauhassa eikä tarvitse pelätä, että sinä hänen nukkuessaan katsoisit hänen puhelintaan. Syy; siellä on viestejä, joita hän ei halua sinun näkevän. Toinen nainen.
      Olen pahoillani, mutta tämä tuli itse kaiken tämän mitämoninaisimmilla tavoilla kokeneena heti mieleen. Mies voi sanoa, jos kysyt, että haluaa vain nukkua rauhassa, ettei puhelin soi tms... Tai raivostua, kun kysyt. Ei hän sinulle totuutta kerro. Turha edes kysyä. Ennemminkin alkaisin tarkkailla muita muuttuneita asioita hänen toimissaan, puhetyylissä sinua kohtaan, pukeutumisessa, laittautumisessa, poissaoloissa ja se tärkeä; onko puhelin nykyään aina mukana?
      Olen kokenut tuon ja kaikki mahdolliset kummalilisuudet ennen ja jälkeen paljastumisen. Selittelyt, vannomiset, suuttumiset, rakastamisen vannomisella tehdyt vakuuttelut, ettämitään suhdetta ei ole - itseasiassa kyllä varmaan ihan kaiken. Siihen lopulta väsyneenä päätin erota.
      En halua antaa katkeraa kuvaa, sillä sitä en ole. Minulle kävikin ja toivon, että sinun tapaus in ensinnäkin jotain ihan muuta ja vaikka miehelläsi olisikin jotain meneillään, ei se tarkoita, etteikö se voisi loppua kun hän ymmärtää, mitä sinussa on menettämässä. Ja liiton voi oikeasti aina korjata, jos molemmat haluaa.
      Nyt tästä tuli jo pitkä kirjoitus, ihan kuin tämä asia olisi selvä. Ei ole, tässävain yksi ajatus. Se voi olla jotain ihan muutakin.
      Tsemppiä, tiedän tuon kurjan tunteen, kun kummastelee...

• orjas oooooon...

Siis häh!??
      Miksi pitää kytätä ja kontrolloida kaikki!!??
      En ihmettele jos mies heittää mäkeen koko puhelimen, linnottautuu vaatekomeroon ja alkaa elää erakkoelämää! Kyllä siltä vaikuttaa, että miesparka elää nyt todella luupin alla. Eukko haukkana kyttäämässä ilmeitä, eleitä, kuka soitti, miksi,mitä asiaa!!!??? Tunnin myöhässä "norm" kotiintuloajasta, miksi!!!???? Vieraissa! Totta kai!!!
      Mikään selitys ei ole se oikea, mikään ei kelpaa.
      Jos avioliitto perustuu kyttäilylle, epäiluulolle ja epäilyille, syytöksille ja tenttaamiselle, ollaan kyllä melkoisen hakoteillä!?
      Opetelkaa hyvät naiset rakastamaan itseänne, hyväksymään ja kunnioittamaan itseänne, rakentakaa itsetunto!
      Terve itsetunto ei perustu kenenkään toisen varaan. Jos pettämistä ilmenee ym. on tietysti mietinnän ja puhumisen paikka. Jokainen ratkaiskoot sitten omalla kohdallaan mikä on paras ratkaisu.
      Siitä ei mihinkään pääse,että maailma on täynnä minua nuorempia, paljon kauniimpia, ihastuttavampia jne naisia, mutta me mieheni kanssa olemme sitoutuneet tähän liittoon. En voi sokaista miehen silmiä ettei hän näe niitä toisia. En voi sitoa miestä liekaan ja grillata 24h vrk mitä ajattelet, mihin katsot, kenelle puhut..... Huh! Jos luottamusta ei ole, se pitää opetella jos suhdetta haluaa jatkaa ja elää toisen kanssa myrkyttämättä toisen sen paremmin kuin omaakaan elämäänsä katkeralla kyttäilyllä ja rajoittamisella.
      Minä olen VAPAAEHTOISESTI oman mieheni kanssa. Samoin hän minun. Emme tässä olisi jos emme haluasi yhdessä tätä elämää kokea.
      Nyt naiset järki peliin!

• ilonpisara

Niinpä,terve itsetunto ei perustu toisen varaan. Minua ahdistaa mieheni,jota joudun jatkuvasti ns.kannattelemaan,olemaan se vahva osapuoli suhteessa. Niinpä ystävystyinkin mieheen,joka on aivan erilainen. Nyt vain mietityttää,mitenkä jatkossa tekisin....,tilanne on jatkunut jo vuosia !? Ja ikääkin on jo 55v.!

• Kysy joskus

luuria lainaksi. Esim kun olette sohvalla ja miehelläsi on puhelin vieressä niin pyydä lainaksi lähettääksesi viestin jollekkin.
      Jos saat luurin lainaksi nikoittelematta niin hyvältä näyttää!
      Jos et niin...sorry...

• 30 v. yhdessä

Minusta on outoa, jos parisuhteessa elävät ihmiset eivät tiedä toistensa puhelimen avauskoodia. Ei sitä puhelinta saa luvatta tutkia, mutta eikö se ole itsestään selvää.

• selvät merkit

Ei sitä puhelinta sulkea tarvitse. Meillä puhelimet laitetaan yöksi äänettömälle. Tuo kokonaan sulkeminen kyllä viittaa todellakin siihen, että on jotain salailtavaa ja varsinkin, jos ei ennen tehnyt niin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Muovikassikartelli

Kauppaketjut ovat yhdessä sopineet muovikassin yksikköhinnaksi 59 senttiä. Milloin viranomaiset puuttuvat tähän kartell
      Talousrikokset
      40
      2226
    2. Aidon persun tunnistaa Marinin palvonnasta

Oli kyse sitten Halla-ahosta tai Putinista. Ensimmäisenä aidolle persulle tulee mieleen Marin.
      Maailman menoa
      51
      1802
    3. Hallintooikeus..

"Asemakaavapäätös pysyy voimassa.Poikkeamista ja rakentamista koskevat luvat hylättiin" kertoo Pyhäjärven Sanomat netti.
      Pyhäjärvi
      132
      1727
    4. Olen rakastunut

varattuun joka ei eroa. Miten tunteista eroon? Tämä ei ole tavanomaista. On elämäni suuri rakkaus.
      Ikävä
      104
      1356
    5. Teit yllättävän siirron

Olet tähän saakka ollut tietyllä tapaa varovainen. Voi kai sanoa, että olemme kunnioittaneet toistemme rajoja. Tiedän,
      Ikävä
      54
      1080
    6. Jos se joskus oli molemminpuolista

niin hyvin me molemmat onnistuttiin pitämään toinen epätietoisena.
      Ikävä
      76
      1018
    7. Mikä on kaivattusi

ammatti?
      Ikävä
      62
      949
    8. Laita nyt se viesti

Tiedän että haluat tavata. Kirjoitat, pyyhit, kirjoitat... Lähetä se viesti 😗
      Ikävä
      54
      847
    9. Kaipaatko nainen

Semmoista tosi hankalaa ja arkaa miestä? Pitäisitkö hänet aina omanasi jos saisit hänet? Miten huomioisit hänen herkkyyd
      Ikävä
      102
      821
    10. Venäjä teki mahtavan iskun Kiovaan?

Miksi Ukraina ei kykene tekemään Moskovaan yhtä mahtavia iskuja.
      Maailman menoa
      269
      812
    Aihe