Kaikki miehet on samanlaisia paskoja

munatonta sakkia

Taas se on todistettu kyllä kaikki miehet on samanlaisia paskoja. Kerta toisensa jälkeen minut on jätetty, petetty tai muuten vain on löytynyt parempi nainen. Kun ei vaan meikäläinen nappaa niin ei nappaa. Kaiken naurettavuuden huippu oli tänään kun minun piti tavata eräs mies niin hän ilmoittaa, että ei pääsekkään kun on kipiänä paskan marjat sanon minä ja eilen ei ollut mitään. Naurettavaa paskaa nyt ei ole vastannut mitään kun minä sanoin, että miten sattuikin tälle päivää kun ei vaan kiinnosta se on se syy mutta kun ei ole munaa sanoa suoraan mutta kyllä sieltä illalla voi vielä viestiä tulla, ettei kiinnosta ei voi soittaa. Kaksi vuotta sinkkuna oltu kun edellinen mies kävi vieraissa. Sen jälkeen olen tavannut muutaman miehen mutta en ollut tarpeeksi kiinnostava kotona ku viihdyn kapakat on jo nähty. Tylsä olen ilmeisesti tylsä ruma paska. Aina on parempia naisia en koskaan riitä se on todistettu. Nyt tästä eteenpäin keskityn vain yhden illan hommiiin saa edes joskus lempeä ja hellyyttä muuten kun en sitä saa niin pitää alkaa harrastaan niitä kai niihinkin tottuu.

47

1379

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sinkkumies.

Et voi sanoa että "kaiki miehet" koska minuakaan et ole tavannut ja tutustunut.

• munatonta sakkia

Enkä halua tavatakkaan ellet ole munaa antamassa.

• mies 28v
        munatonta sakkia kirjoitti:

Enkä halua tavatakkaan ellet ole munaa antamassa.

Niin, olisiko nyt kuitenkin niin, että valitset itse ja kiinnostut sellaisista miehistä, jotka on taipuvaisia pettämään tai jättämään.Oletko siis miettinyt, minkälaisista miehistä olet kiinnostunut... tehnyt ns. luonne analyysin.Jokaisella kun on kuitenkin olemassa se tietty "perusmalli" mikä herättää helpoiten kiinnostuksen.Tästä syystä et voi myöskään sanoa että "kaikki miehet on munattomia paskoja".Ihmiset kun eivät kuitenkaan ole geneeristä massaa, vaan ihmiset on aina yksilöitä.

Enhän itsekkään sano että kaikki naiset haluaa komean ja rikkaan miehen.Tiedän, että näitä naisia on.Tiedän, että on erittäin paljon naisia joiden mielestä olen nössö enkä vetoa sitä varten, mutta tiedän myös, että on niitä naisia jotka etsii kaltaistani.

• Ikisinkku M

Tektstisi huutaa yhtä sanaa ja se on minä minä minä ja ehkä sen vuoksi se edellinen vieraisiin sortui ja tämä nykyinenkään ei uskalla tulla tapaamaan. Lisäksi naiselliseen tyyliin ei kuulu sellaiset ilmaukset kuin paskan marjat tms. eikä haukkua miehiä munattomiksi, jos olet samaan tyyliini hänelle kirjoitellut ja puhunut niin ei ihme jos ei haluakaan tavata. Tuollainen ronski tyyli ehkä toimii naisporukoissa mutta ei ketään miestä varmasti viehätä ja laskee kauneuspisteitä roimasti ulkoisesti kauniiltakin naiselta.

• munatonta sakkia

Eikä sinun tyylisi sovi pilkunviilaaminen.

Ajattelinpa juuri tänään alkaa v-mäiseksi liian kiltti olen aina ollut se on ollut heikkous antanu toisten kävellä yli mutta EI ENÄÄN PRKL! Kyllä nainenkin saa olla ronski munattomat miehet ei sitä kestä. Jos ei omana ihtenä riitä niin adios mother fucker.

• Reipas Mies

Kuvio on varmaankin "uusi" meneviä baari miehiä tulee ja menee ÄLÄ sitten vehtaa niiden baariiskijämiesten kanssa hei.

Se että luulet että ne baarienkusiset keskari-iskijät tulee liehittelemään baarissa on harhaluulo että seuraavana aamuna menekki olisi yhtä hyvä.

Tuollainen puhetyyli toimii lähiräkälässä euron kaljan äärellä, en ihmettele että samalla puheella miehet karkaa. Siis kiroilu on hyvä asia, jopa suotavaa kun on oikea tarve, kuten iskee vahingossa vasaralla sormeen. Se että v, k, p-sanat korvaavat pilkun puheessa on weeteetä. Ihan sama onko kallis kello tai viiden sadan takki.

Kyllä se monesti menee niin että huono parisuhde ei panemalla parane, monet ei osaa edes keskustella rakentavasti ja jos on jo itsensä kanssa hukassa niin eihän sellaiseen parisuhteeseen käy kuin uppoava laiva kuvaus. Sitä vaan pannaan ja syödään samasta jääkaapista ja end of story joku päivä.

Vaadi enemmän mieheltäsi! Voit löytää hyvän miehen, mutta sun pitää tehdä kansssa duunia hyvän miehen etsinnässä eikä vain passiivisena odottaa iskijää joka voi olla mitä sattuu.

• munatonta sakkia
        Reipas Mies kirjoitti:

Kuvio on varmaankin "uusi" meneviä baari miehiä tulee ja menee ÄLÄ sitten vehtaa niiden baariiskijämiesten kanssa hei.

Se että luulet että ne baarienkusiset keskari-iskijät tulee liehittelemään baarissa on harhaluulo että seuraavana aamuna menekki olisi yhtä hyvä.

Tuollainen puhetyyli toimii lähiräkälässä euron kaljan äärellä, en ihmettele että samalla puheella miehet karkaa. Siis kiroilu on hyvä asia, jopa suotavaa kun on oikea tarve, kuten iskee vahingossa vasaralla sormeen. Se että v, k, p-sanat korvaavat pilkun puheessa on weeteetä. Ihan sama onko kallis kello tai viiden sadan takki.

Kyllä se monesti menee niin että huono parisuhde ei panemalla parane, monet ei osaa edes keskustella rakentavasti ja jos on jo itsensä kanssa hukassa niin eihän sellaiseen parisuhteeseen käy kuin uppoava laiva kuvaus. Sitä vaan pannaan ja syödään samasta jääkaapista ja end of story joku päivä.

Vaadi enemmän mieheltäsi! Voit löytää hyvän miehen, mutta sun pitää tehdä kansssa duunia hyvän miehen etsinnässä eikä vain passiivisena odottaa iskijää joka voi olla mitä sattuu.

Mene sinä vaan nyrkin ja hellan väliin!

Ja mitä minä sanoin edellisessä kirjoituksessa? Ennen olin liian kiltti mutta nyt en joten kyllä vittua ja perkelettä tulen sanomaan jos haluan ja piste! Enpä tällekkään herralle mitään sanonut en kiroillu en mitään mutta nyt minun mitta on täysi laita se sinne sun paksuun kalloon se ja opettele lukemaan! Baarista en ole miehiä haalannu mutta nyt haluan vain niitä yhdeksi illaksi koska usko menny jo ja sillä hyvä!

Pitäkää tunkkinne!

• Ikisinkku M

Eikä sinun tyylisi sovi pilkunviilaaminen.

Ajattelinpa juuri tänään alkaa v-mäiseksi liian kiltti olen aina ollut se on ollut heikkous antanu toisten kävellä yli mutta EI ENÄÄN PRKL! Kyllä nainenkin saa olla ronski munattomat miehet ei sitä kestä. Jos ei omana ihtenä riitä niin adios mother fucker.

Joopa joo, lainausta alkuperäisestä "Kaksi vuotta sinkkuna oltu kun edellinen mies kävi vieraissa. Sen jälkeen olen tavannut muutaman miehen mutta en ollut tarpeeksi kiinnostava kotona ku viihdyn kapakat on jo nähty."

Niin että on muutamiakin miehiä ollut kierroksessa, vaikutat kyllä tuon perusteella sellaiselta ettei niitä kunnon miehiä kovin paljon kiinnosta. Yksi, kaksi, ehkä jopa kolmekin miestä tuossa ajassa olisi ihan ymmärrettävää mutta jos muutama onkin kymmenkunta siinä helposti tulee ajateltua että on semmoinen jakarinainen ettei sen kanssa oikein mitään kestävämpää voi alkaa rakentamaan. Ei koskaan tiedä mistä putkahtaa niitä ex-miehiä änkeämään takaisin naisen elämään.

• Kympin Nainen
        Ikisinkku M kirjoitti:

Joopa joo, lainausta alkuperäisestä "Kaksi vuotta sinkkuna oltu kun edellinen mies kävi vieraissa. Sen jälkeen olen tavannut muutaman miehen mutta en ollut tarpeeksi kiinnostava kotona ku viihdyn kapakat on jo nähty."

Niin että on muutamiakin miehiä ollut kierroksessa, vaikutat kyllä tuon perusteella sellaiselta ettei niitä kunnon miehiä kovin paljon kiinnosta. Yksi, kaksi, ehkä jopa kolmekin miestä tuossa ajassa olisi ihan ymmärrettävää mutta jos muutama onkin kymmenkunta siinä helposti tulee ajateltua että on semmoinen jakarinainen ettei sen kanssa oikein mitään kestävämpää voi alkaa rakentamaan. Ei koskaan tiedä mistä putkahtaa niitä ex-miehiä änkeämään takaisin naisen elämään.

Onneksi sinun moraalisi taipuu vonkaamaan varattujakin. Heidän kohdallaan ei sentään eksistä (ainakaan kovin usein) tarvitse välittää, riittää, että on varuillaan niiden nyksien varalta.

• Ikisinkku M
        Kympin Nainen kirjoitti:

Onneksi sinun moraalisi taipuu vonkaamaan varattujakin. Heidän kohdallaan ei sentään eksistä (ainakaan kovin usein) tarvitse välittää, riittää, että on varuillaan niiden nyksien varalta.

Itseasiassa ei juurikaan taivu, yleensä se on mennyt niinpäin että varatut voi vonkailla minua ja saatan flirrttiin jopa vähän osallistuakin mutta en vie punkkaan asti kuitenkaan kun olen ajattelen liikaa miltä se niistä nyksistä tuntuisi jos tietäisivät. Olen toisinaan joutunut antamaan "pakit" sinuakin kauniimmille vararuille naisille ihan tuon liian ajattelun vuoksi ja arvaapa vaan syökö se miestä sitten jälkeenpäin, tavallaan tuntuu että olipa hyvä kun ei tullut sekaannuttua mutta toisaalta harmittaa kun ei tullut sekaannuttua.

• munatonta sakkia
        Ikisinkku M kirjoitti:

No itse asiassa eron jälkeen on ollut tapailua tasan neljän kanssa kahden vuoden sisällä, että en ole jakis herralla pikkasen suuntavaisto sekasin.

Eikä sinulle kuulu se kuinka monta olen tapaillut vaikka 150 miestä.

• Kympin Nainen
        Ikisinkku M kirjoitti:

Itseasiassa ei juurikaan taivu, yleensä se on mennyt niinpäin että varatut voi vonkailla minua ja saatan flirrttiin jopa vähän osallistuakin mutta en vie punkkaan asti kuitenkaan kun olen ajattelen liikaa miltä se niistä nyksistä tuntuisi jos tietäisivät. Olen toisinaan joutunut antamaan "pakit" sinuakin kauniimmille vararuille naisille ihan tuon liian ajattelun vuoksi ja arvaapa vaan syökö se miestä sitten jälkeenpäin, tavallaan tuntuu että olipa hyvä kun ei tullut sekaannuttua mutta toisaalta harmittaa kun ei tullut sekaannuttua.

Jälleen kerran moraalisi ja mielipiteesi kääntyy päivästä toiseen kuin tuuliviiri; eilen olit innolla varattuja menossa vonkaamaan.

No, asia ei minua kiinnosta, kunhan tuli mieleen, että ehkä sinun pitäisi oma moraali kuntoon laittaa ennen kuin olet naisten moraalista huolissasi. Kannattaa siivota oma pesä ensin ennen kuin koko maailmaa lähtee pelastamaan.

En tajua tuota ”sinuakin kauniimpi” - kun emme tietääkseni tosiamme tunne - mutta vielä enemmän ihmetyttää, että miksi moraaliin perustuva päätös syö tai harmittaa miestä? Ei minua ainakaan yksikään oikeana ja moraalisena pitämäni valinta ole syönyt tai harmittanut. Päinvastoin.

• Ikisinkku M
        Kympin Nainen kirjoitti:

Jälleen kerran moraalisi ja mielipiteesi kääntyy päivästä toiseen kuin tuuliviiri; eilen olit innolla varattuja menossa vonkaamaan.

No, asia ei minua kiinnosta, kunhan tuli mieleen, että ehkä sinun pitäisi oma moraali kuntoon laittaa ennen kuin olet naisten moraalista huolissasi. Kannattaa siivota oma pesä ensin ennen kuin koko maailmaa lähtee pelastamaan.

En tajua tuota ”sinuakin kauniimpi” - kun emme tietääkseni tosiamme tunne - mutta vielä enemmän ihmetyttää, että miksi moraaliin perustuva päätös syö tai harmittaa miestä? Ei minua ainakaan yksikään oikeana ja moraalisena pitämäni valinta ole syönyt tai harmittanut. Päinvastoin.

Joo, toki voin aina vähän flirttailla, sehän on mukavaa ja saa hyvälle tuulelle kohteen, en kuitenkaan lähde seksiä harrastamaan kovinkaan helposti eli siinä menee raja.

Minun moraalissa ei ole mitään vikaa koska moraalisempaa ihmistä on aika vaikea löytää niin uskomatonta kuin se onkin ihan itsestänikin.

No ne naiset olen nähnyt ja aika vaikea on heitä ohittaa, onhan tietysti vähemmänkin tasokkaat toisinaan vihjailleet mutta jos noissa kauniissa pysytään niin sinuahan en tosiaankaan ole nähnyt niin voin olettaa joidenkin naisten olevan sinua kauniimpia vaikka kymppinä kirjoitteletkin. Jos on ollut mahdollisuus saada lämpöä ja läheisyyttä kivalta naiselta ja moraalisuuttaan (typeryyttään) sen tilaisuuden antaa mennä ohitse niin kyllä se toisinaan harmittaakin sitten jälkeenpäin.

• Ikisinkku M

No itse asiassa eron jälkeen on ollut tapailua tasan neljän kanssa kahden vuoden sisällä, että en ole jakis herralla pikkasen suuntavaisto sekasin.

Eikä sinulle kuulu se kuinka monta olen tapaillut vaikka 150 miestä.

Eihän se kuulukaan mutta jos opettelisit elämään yksiksesi niin voisi se hyväkin mies sitten vahingossa löytyä.

• munatonta sakkia
        Ikisinkku M kirjoitti:

Eihän se kuulukaan mutta jos opettelisit elämään yksiksesi niin voisi se hyväkin mies sitten vahingossa löytyä.

Yksinhän tässä saakin elää hautaan saakka.

• Kympin Nainen
        Ikisinkku M kirjoitti:

Joo, toki voin aina vähän flirttailla, sehän on mukavaa ja saa hyvälle tuulelle kohteen, en kuitenkaan lähde seksiä harrastamaan kovinkaan helposti eli siinä menee raja.

Minun moraalissa ei ole mitään vikaa koska moraalisempaa ihmistä on aika vaikea löytää niin uskomatonta kuin se onkin ihan itsestänikin.

No ne naiset olen nähnyt ja aika vaikea on heitä ohittaa, onhan tietysti vähemmänkin tasokkaat toisinaan vihjailleet mutta jos noissa kauniissa pysytään niin sinuahan en tosiaankaan ole nähnyt niin voin olettaa joidenkin naisten olevan sinua kauniimpia vaikka kymppinä kirjoitteletkin. Jos on ollut mahdollisuus saada lämpöä ja läheisyyttä kivalta naiselta ja moraalisuuttaan (typeryyttään) sen tilaisuuden antaa mennä ohitse niin kyllä se toisinaan harmittaakin sitten jälkeenpäin.

Vonkaaminen on täysin eri asia kuin flirtti. Käsittääkseni vonkaamisen päämäärä on aina punkkaan pääseminen.

Jos pidät omaa moraalisuuttasi typeryytenä, miksi oletat että kukaan moraalisaarnojasi kuuntelisi?

• Ikisinkku M
        Kympin Nainen kirjoitti:

Vonkaaminen on täysin eri asia kuin flirtti. Käsittääkseni vonkaamisen päämäärä on aina punkkaan pääseminen.

Jos pidät omaa moraalisuuttasi typeryytenä, miksi oletat että kukaan moraalisaarnojasi kuuntelisi?

No tavallaan joo jos noin ajattelee niin sitten se sanavalinta oli väärä, minusta kuitenkin vonkailua voi olla sekin että antaa ymmärtää että voisi olla mahdollista mutta ei silti ehkä kuitenkaan, samapa tuo jos on mukavaa.

Pidän moraalisuuttani typeryytenä toisinaan ihan vain siksi kun toki tiedän että voisi olla elämä helpompaa ja miellyttävämpääkin jos osaisi käyttäytyä yhtä moraalittomasti kuin moni muu, silti toki saan toivoa että myös niitä muita moraalisia olisi enemmän ja moraalittomia vähemmän. Maailmassa on vika ja mitä pienempi se on sen parempi olisi.

• Elämä on

Yksinhän tässä saakin elää hautaan saakka.

Mä luulen, että sulle on vasta nyt selviämässä, että naisilla taso laskee aika jyrkkään iän ja rapistumisen myötä. Ettei sullakin alkaisi olla strategiset luvut 35-20-6 (ikä-ylipaino-pisteet).

• toinenkin pettynyt

Tottahan tuo on valitettavasti. Hyvää ja kunnollista sekä kohtuu näköistä miestä ei ole olemassakaan.

• ruikuti ruikuti

Syytä vain omia miesvalintojasi.

• munatonta sakkia

Miksi pitää toisten tunteilla leikkiä kerro se? Sairasta nautintoako siitä saa toivottavasti karma koskaa tällaisille paskoille.

• Kiskisu

Viha on puhdistavaa. Kannattaa käyttää tunne hyväksi ja sanoa nyt saman tien kaikille muillekin, mitä on niistä aina ajatellut.

• Brutaalitotuus77

Korjaus: kaikki miehet, JOTKA SINÄ KELPUUTAT TREFFEILLE, ovat kaikki samanlaisia paskoja.

Varmasti totta. Kaikki hyvät miehet ovat luuseri reppanoita mielestäsi ja siksi olet tuomittu samaan sykliin loppuelämäksesi. Mahdollisesti.

• Sinä et nyt vain ymmärrä. Naisen ei pidä ihastua sellaisiin miehiin, jotka ovat puoleensavetäviä vaan valita tältä palstalta ätmi. Ei sillä kyllä ole pienintäkään kokemusta parisuhteista mutta silti se on satavarma, että hän ei ainakaan pettäisi eikä jättäisi.

• Sitoutuva M turnoff?

"Ei sillä kyllä ole pienintäkään kokemusta parisuhteista"

Miksi miehellä pitäisi olla kokemusta? Miten mies voi ikinä saada kokemusta jos ette halua kokematonta? Mitä pahaa on edes kokemattomuudessa?

• mies 86
    • toinenkin pettynyt

Tottahan tuo on valitettavasti. Hyvää ja kunnollista sekä kohtuu näköistä miestä ei ole olemassakaan.

• 5 + 11

Jos alat huoraamaan, luuletko kelpaavasi sitten paremmin? Huomioi ettei kortsu suojaa taudeilta kun sen etteivät töhnät lennä kyrvästä pilluun sisään, mutta muuten kyllä voi tulla tauteja. Esim. herpes ja syylät tarttuvat kortsusta huolimatta.

• munatonta sakkia

En ole rahasta pillua antanu.

Kumma kun nainen ei saa harrastaa yhden illan hommia mutta miehet saa hehän ovat sankareita sen jälkeen pyh.

• Timpan tytär

Grrrr, itsekin tekisi mieli päästä jonkin tatuoidun paskan käsittelyyn ;)

• kiltti mies.

" Ajattelinpa juuri tänään alkaa v-mäiseksi liian kiltti olen aina ollut se on ollut heikkous antanu toisten kävellä yli "

Kiltillä miehelläkään ei tee mitään.

• pano kelpaa muille

Hyvä esimerkki miten voi käydä, kun ei ATM kelpaa ja oma taso ei riitä KTM/YTM.

• munatonta sakkia

En halua tällä hetkellä ketään en en yksinkertaisesti ketään mulle vaan riitti jo! Yhden illan hommiin voin alkaa kai niihinkin tottuu pitää vaan tunteet tappaa kylmästi.

• yks ilta

Sori kun panin sua ja jätin. On katos oma vaimo kotona.

• munatonta sakkia

No mitä sitten roikut sinkku osiossa.

Eikä vois kyllä vähempää kiinnostaa mitä minustaki ajatellaan täällä Peräsuoli24 aivan sama ei mua kukaan tunne.

• lottamari.

Eihän se epätoivo mitään auta. Annat mielipahan tulla ja mennä,. siirryt olankohautuksella eteenpäin ja ajattelet, että hyvä kun tuli tässä vaiheessa ilmi miehen paskamaisuus, eikä vasta sitten, kun olet jo kurkkuasi myöten rakastunut ja se kertookin sinulle olevansa naimisissa tai pelkkä peluri, jolla on kymmenen muijaa kierroksessa.

Tulet vielä löytämään sen sinulle oikean..mutta jokainen pienikin kummallisuus tai poikkeavuus käytöksessä kannattaa huomioida. Pelimiehen kyllä tunnistaa sekunissa, jos osaa olla tarkkana.

• munatonta sakkia

Tää oli kyllä pelkkä pelimies täysi luuseri. Mitähän mielihyvää tällaiset saa? Itsetunnon kohotustako?

Tai sitten se oikea on jo kävelly ohi en vaan usko tätä samaa paskaa todeksi. Miksi en riitä? Miksi miesten on vaikea sanoa rehellisesti ettei kiinnosta ainasia tekosyitä keksitään.

• 8 + 13

Kyllä sieltä hyväkin vielä löytyy. Sun tarvii vaan hiukan opetella lukemaan ihmisiä paremmin.
      Tai sitten etit jonkun hyvän vakkarin, johon et mene ihastumaan. :)

• munatonta sakkia

Hah ja lehmät lentää ei ole olemassa minulle ketään sen olen jo todistanut en vain riitä pitää tyytyä kohtaloon end of story.

Vakkaripano pitää hankkia se on helpoin ja siihen en sotke tunteita. Helpommalla pääsee kun on vakkari ei tarvi joka viikonloppu etsiä eri mies.

Ei sitä rakkautta ole minulle suotu se on vaan kylmä fakta.

• Tatuoitu paska
    • mies 86

Minkälaista vastausta toivot tähän ketjuun? Myötätuntoa? Samanhenkisyyttä? Kannanottoa? Vaiko mahdollisia seksikumppaneitako yrität täältä kalastella? Varmaan niitäkin täältä löytyy, monet miehet tälläkin palstalla kärvistelevät jatkuvasti puutteessa, ainakin juttujensa perusteella.

• Anonyymi
      UUSI

Tukehtukkoon paskiainen ihan vaan kaloihin jos ei satu löytämään ketään "onnen koikkuin" vityu tuollaiset tyypit saisi upottaa tyyneen mereen. Saatananan roistot!

• Anonyymi
      UUSI

Alottajalle vinkki, että kukaan mies ei ole sen arvoinen josta pitää alkaa taisteleen ei tosiaankaan miehen huomiosta. Antaa paskan olla. Ansaitset parempaa kuin tämän paskan.

• Anonyymi
      UUSI

Kannattaa ahkerasti vain tumputtaa.

• Anonyymi
      UUSI

Yhden killan hommissa

• UUSI

Tuolta se joskus tuntuu, jos on saanut siipeensä. Sitten jonkun ajan päästä asiaa työstettyään huomaa, että ei niitä miehiäkään voi sulloa samaan muottiin.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Minkähän takia ns. persuille ei tunnu työ maistuvan?

Vaikuttavat olevan joutoväkeä syystä tai toisesta  – työttömiä tai työeläkeloisia. Muiden rahoilla pötköttelevää väkeä,
      Maailman menoa
      119
      4605
    2. Olit ihan

Kiihkona silloin. Sen näki ja lähes tunsi. Ei tainnut olla kaukana et olisit vetänyt lähellesi jos siihen olisi hetki tu
      Ikävä
      28
      3346
    3. Kaipaamasi miehen nimi?

Ja maakunta tai kaupunki?
      Ikävä
      20
      3235
    4. Miksiköhän vasemmistossa on niin paljon ns. tapatyöttömiä ja muita köyhiä?

Tokihan Minja Koskela oli sitä mieltä, että ei terveenkään ihmisen ole pakko tehdä töitä, sitä neuvoa moni vassu noudatt
      Maailman menoa
      47
      2969
    5. Oletko keskustellut kaivatustasi muiden

Kanssa lähiaikoina? Jos, onko keskustelu ollut positiivista tai negatiivista? Vaikuttaako keskustelut mielipiteeseesi ka
      Ikävä
      50
      2846
    6. Trump huonommassa kunnossa kuin Usasta virallisesti sanotaan?

"Terveys on vakaa mutta ei normaali".Uskallan melkein sanoa,että Trumpin terveydentilaa kaunistellaan.Myös se että se nu
      Maailman menoa
      121
      2806
    7. Kyllä on Vasemmistoliitosta Koskelan johdolla tullut todellinen ääripuolue

se on niin tulipunainen kuin olla voi, ja selvästi haluaa jatkuvasti eripuraa, ja repiä kansaa kahtia. Siinä on jo vuod
      Maailman menoa
      18
      2580
    8. Suomen veroaste 5 %-yks liian matala

Palauttamalla kokonaisveroaste 1990-luvun tasolle saadaan hyvinvointivaltion palvelut rahoitettua ilman velan ottoa.
      Maailman menoa
      113
      2305
    9. MTV: Harvinainen haastattelu! Vappu Pimiä kommentoi vihdoinkin uutta TTK-juontajaa

TTK-juontajaspekuloinnit käyvät edelleen kuumana. Kenet sinä haluaisit uudeksi TTK-juontajaksi? Kommentoi alle! Lue,
      Suomalaiset julkkikset
      14
      2125
    10. Vornanen ja oulainen

Voi voi Ville mihin sekaannuit🥶
      Oulainen
      8
      2022
    Aihe