Olin eilen baarissa kuskina kahdelle ATM-kaverilleni. Baariin tuli myös nuori kaunis nainen yksinään. Ensin naista yritti toinen ATM kavereistani, nainen ei lämminnyt. Seuraavaksi naista kävi yrittämässä joku isokokoinen hieman tukeva mies ja nainen ei lämmennyt tällekkään.
Seuraavaksi naista meni iskemään lyhyt, pipopäinen tatuoitu mies trendikkäissä vaatteissa ja valkoisissa tennareissa ja tälle miehelle nainen lämpeni. Kun tuo mies lähti käymään ilmeisesti vessassa niin naista kävi yrittämässä vielä joku mies, jonka nainen torjui. Loppuillan nainen vietti sen trendipellen kanssa, en tiedä pääsikö panemaankin.
Ja kaikki tuo tapahtui alle puolen tunnin aikana, jotenka seuraavat palstalla moneen kertaan sanotut asiat ovat totta:
a) Naisen ei tarvitse muuta kuin istua baarin nurkassa ja valita lähestyvistä miehistä "parhain"
b) Naiset ovat pinnallisia
Tapahtui siis just eikä melkein kuten palstalla kirjoitetaan.
Eilen baarissa tapahtui niin kuin on kirjoitettu
22
276
Vastaukset
- eräs atm
Selväähän oli alusta asti ettei nainen valitse ketään meistä äätämeistä, mielummin lähte vaikka yksin kotia
- Naisasialooseri.
Totta, mutta monet väittävät edelleen vastaan niin kerroin tuon esimerkin oikeasta elämästä.
Se on nimittäin sillälailla, että se mistä palstalla kirjoitetaan tapahtuu oikeasti tuolla ulkona. - eräs atm
Naisasialooseri. kirjoitti:
Totta, mutta monet väittävät edelleen vastaan niin kerroin tuon esimerkin oikeasta elämästä.
Se on nimittäin sillälailla, että se mistä palstalla kirjoitetaan tapahtuu oikeasti tuolla ulkona.Sillä poikkeuksella että kaikki ulkona olijat eivät ajattele koko ajan kaikkea negatiivista yksin liikkuvista ihmisistä, jostain syystä koko atm-ilmiötä ei monikaan tahdo tunnustaa vaan pitää sitä vitsinä
- 14+9
Se on nimittäin sillälailla, että se mistä palstalla kirjoitetaan tapahtuu oikeasti tuolla ulkona.En ymmärrä, miksi väitetään vastaan. Minusta (olen nainen) tuo on itsestään selvää. En itse ikinä tuhlaa iltaani läpän heittoon solidaarisuudesta epäkiinnostavan ja ikävystyttävän henkilön kanssa. En tietystikään käyttäydy huonosti, olen kuullut joidenkin naisten sanovan suoraan "painu v'ittuun", teen asian selväksi hienotunteisemmin. Mikäli ensimmäisen drinkin aikana ei ilmaannu mitään kiinnostavaa, lähden kotiin.
Päättelyssäsi on yksi perustavaa laatua oleva virhe: teesissäsi, jonka mukaan naisten ei tarvitse tehdä mitään ja he ovat pinnallisia viittaat naisiin yleisesti. Esimerkkitapauksessa kyseessä oli "nuori, kaunis nainen".
- Naisasialooseri.
Totta. Luulin, että se tajuttaisiin sanomattakin että tarkoitin nuoria ja kauniita naisia.
Mutta kyllä vanhempikin nainen baarista panoseuraa saa. - Naisasialooseri.
Muunlaisia en naisina pidäkään.
- kummitus
Muunlaisia en naisina pidäkään.
No siinä tapauksessa on varmasti vain ja ainoastaan reilua, jos nuoret ja kauniit naiset eivät pidä sinunlaisiasi katkeria kummajaisia miehinä. Turha valittaa. :)
- atm.
Se tatuoitu mies oli varmaan kakolan asukki ollut ennen tai sitten se oli vaan lomalla kakolasta.
- eräs atm
En ihmettelisi vaikka olisi lomalla kakolasta, ja kakolassa siitä syystä että oli piessyt jonkun kiltin atm:n sairaalakuntoon raivopäissään, palkintona tästä saa tietenkin nuorta naista kun atm joutuu kuntoutukseen traumojen kanssa
- Naisasialooseri.
eräs atm kirjoitti:
En ihmettelisi vaikka olisi lomalla kakolasta, ja kakolassa siitä syystä että oli piessyt jonkun kiltin atm:n sairaalakuntoon raivopäissään, palkintona tästä saa tietenkin nuorta naista kun atm joutuu kuntoutukseen traumojen kanssa
Ei ollut mikään kakolan asukki vaan sellainen nyrkillä tapettava trendipelle. Ei siis mikään jyystärikarjun näköinen.
- eräs atm
Ei ollut mikään kakolan asukki vaan sellainen nyrkillä tapettava trendipelle. Ei siis mikään jyystärikarjun näköinen.
Eli toinen naisten pinppiä alituiseen kostuttava miesfiguuri = Jännä-ähkijä
- pinnallinen aloitus
Ilmeisesti aloituksessa oletetaan, että ulkoinen viehättävyys ei voi esiintyä samassa ihmisessä kuin "sosiaalinen viehättävyys". Ulkoisesti vähiten viehättävä ei tietenkään voi olla tylsin, tyhmin, epäystävällisin ja muutoinkin surkeinta seuraa. Oikeastihan aloituksen perusteella ainoaksi ulkonäkökeskeiseksi ja pinnalliseksi voi nimetä vain aloittajan, hän kuvasi ulkonäköjä. Tarinan naisen valintaperusteita ei ilmeisesti tiedetä, hän on voinut tehdä valinnan hyvinkin syvällisin perustein.
- Naisasialooseri.
Tottakai kuvasin ulkonäköjä koska enhän minä tuntemattomista miehistä mitään muutakaan tiedä paitsi teitysti tuosta ATM-kaveristani tiedän, että hän on kunnollinen, luotettava ja väkivallaton.
Miten muka joku voi tehdä valinnan syvällisin perustein jos on tuntenut toisen kaksi minuuttia? Ei naista kiinnostanut selvittää minkälainen ATM kaverini on sisimmässään.
Ja sosiaalisten eli supliikkitaitojen perusteella tehtävä valinta on ihan yhtä pinnallista kuin ulkonäönkin perusteella tehtävä valinta. - tyhmääkin tyhmempi
Tottakai kuvasin ulkonäköjä koska enhän minä tuntemattomista miehistä mitään muutakaan tiedä paitsi teitysti tuosta ATM-kaveristani tiedän, että hän on kunnollinen, luotettava ja väkivallaton.
Miten muka joku voi tehdä valinnan syvällisin perustein jos on tuntenut toisen kaksi minuuttia? Ei naista kiinnostanut selvittää minkälainen ATM kaverini on sisimmässään.
Ja sosiaalisten eli supliikkitaitojen perusteella tehtävä valinta on ihan yhtä pinnallista kuin ulkonäönkin perusteella tehtävä valinta.Mitäpä se nainen tiesi teistä ätmeistö etukäteen? Vousiko olla että nainen basrissa arvioi teitä ihan samoin perustrin eli ulkonäöllisesti....
- PlayTheGame
"Seuraavaksi naista meni iskemään lyhyt, pipopäinen tatuoitu mies trendikkäissä vaatteissa ja valkoisissa tennareissa ja tälle miehelle nainen lämpeni."
Siis lyhyt mies pokasi kauniin, nuoren naisen.
Eikös tämän pitänyt olla mahdotonta?- Naisasialooseri.
Kuka sellaista on väittänyt? Itse olen ainakin aina sanonut, että miehen pituudella ei ole mitään väliä ja siitä ei varsinkaan ole mitään hyötyä jos naama on ruma. Moni YTM-kaverinikin on lyhyt, lyhyempi kuin se eilinen mies. Ja lyhyt oli kyllä se nainenkin.
- mies.
Tärkeintä on että tatuoitu jännä mies pääsi panemaan naista eikä atm kaverisi.
- Elävä planeetta
Luonnonlakeja vastaan on turha taistella. Monet muutkin eläimet, valitsevat laumasta uroksia sen omasta mielestään parhaimman yksilön.
Se on vaan opittava ja sopeuduttava tähän looserin rooliin. Ätminä syntyy ja ätminä kuolee.- Naisasialooseri.
Jos eletään kuin muutkin eläimet niin minä olisin hakannut tai tappanut sen trendipellen ja pannut sitä naista väkisin.
- 14+12
Jos eletään kuin muutkin eläimet niin minä olisin hakannut tai tappanut sen trendipellen ja pannut sitä naista väkisin.
Ai, miten se ätmi on kunnon mies -juttu oikein menikään?
- kummitus
Useimmat naiset varmaankin toivovat sekä ulkoisesti että sisäisesti kiinnostavaa miestä. Koska baarissa ei kenenkään naamasta näy tuo sisäinen kiinnostavuus, niin on pakko lähteä siitä, että edes tuo ensimmäinen asia on kunnossa ja sisäinen kauneus tai sen puute selviää sitten tutustuessa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial221801Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras1561789Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva3481528Mies profiloin sinut
Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.2111133Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221128- 1441128
- 285995
- 11985
Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."
Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt4969Pirkanlinna yleisötapahtuma
Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks49928