Olen ollut vuoden sinkkuna, ja huomannut yhden aika erikoisen kaavan toistuvan. Kiinnostun miehestä, olen ihastunut, perhosia vastanpohjassa, seksuaalista värinää....kaipaan läheisyyttä, kosketuksia ja odotan seksiä.
Seksi tapahtuu, ja koen aina jonkinsortin pettymyksen sen jälkeen. Koko se ihana jännitys ja innostus ja ihastuminen häviää, enkä halua että mies enää koskettelee tms, enkä missään nimessä halua että jää yöksi. Haluan että hän häipyy sen kymmenne minuutin tai tunnin halailun jälkeen, jotta saan olla rauhassa.
Kertooko tämä siitä, etten ole tavannut vain sitä oikeaa vielä, ja se seksi, josta haaveilin rikkoo kuplan, ja samalla kiinnostus lopahtaa, vai mistä tässä on kyse.
Eikö minun naisena pitäisi kiintyä seksin jälkeen enemmän, ei vähemmän?
En nyt osaa huolestua kuitenkaan, koska edelleen ajattelen ja tiedän että sen oikean kohdattua nääin ei kävisikään....Mutta tunnen olevani ns miesmäinen, eli en kaipaa ketään tuhisijaa siihen viereeni yöksi seksin jälkeen, vaan se alkaa vain ärsyttämään.
Voi kumpa joku mies tulisi ja muuttaisi tämän kaavan! Ehkä en sitten vaan ole tykännyt oikeasti kenestäkään sinkkuna?
Kiinnoksen loppu seksin jälkeen
17
3838
Vastaukset
- Kiskisu
Tapahtuu tuo vain yhden seksikerran jälkeen ja toista ei tule?
- meshta
Joo, joskus olen jopa jättänyt miehen ihan sen seksin jälkeen, koska koko mies on alkanut ärsyttämään/kuvottamaan.
Pelkäänköhän minä kiintyä, vai mistä on kyse? Tai sit seksi liian aikaisin?
Onko muilla tällaista? - Kiskisu
meshta kirjoitti:
Joo, joskus olen jopa jättänyt miehen ihan sen seksin jälkeen, koska koko mies on alkanut ärsyttämään/kuvottamaan.
Pelkäänköhän minä kiintyä, vai mistä on kyse? Tai sit seksi liian aikaisin?
Onko muilla tällaista?Niin se menee useimmilla ensimmäisen kerran jälkeen. Myös miehet kärsivät ilmiöstä. Ei johdu kiintymyksen pelosta tai liian aikaisesta seksistä, mutta jos seksiä harrastaa liian nopeasti tutustumisesta, on helppo uskoa sen johtuvan siitä.
- 1+7
Oon huomannut itselläni ihan samanlaisen piirteen. Nyt on ollut sutinaa erään miehen kanssa, ollaan oltu sängyssä pari kertaa.
Ekan seksi kerran jälkeen pyöri vielä perhoset vatsassa, ja olin iloinen kun mies jäi yöksi viereen. Nyt muutaman tapaamisen myötä, kaikki se ihastumisen hehku on hävinnyt. Seksi on alkanut ehkä vähän jopa jotenkin kuvottaa ja tuntua jotenkin pakkopullalta, vaikkei siinä mitään vikaa ole. Ja en tajua, mutta mua harmitti ihan vietävästi, kun mies jäi jälleen yöksi, olisin halunnut herätä yksin.
Mies on ilmeisesti ihastunut minuun? Jatkuvasti juttelee ja hehkuttaa kuinka ihastunut on. Seksin aikana sanoi mulle muka "rakastavansa" mua, ja että tahtoisi seurustella, kutsui mua myös jatkuvasti "hellittely nimillä", mua lähinnä ahdisti ja vähän hävetti koska en osannut vastata mitään.
En tunne enää mitää, en pienintäkään ihastusta, kaikki se jännitys ja seksin toivominen on hävinnyt. Ja tämä ei ole ensimmäinen kerta, kun mulla käy näin. En ole koskaan saanut muodostettua kehenkään aitoa parisuhdetta, koska vähän ajan päästä kyllästyn ja alan kaipaamaan yksin oloa. :(
Mua on alkanut vähän pelottaa, että tulenko ikinä löytämään "sitä oikeaa", jonka kanssa ei kävisi näin. Tahtoisin kyllä seurustella, haaveenani on perustaa joskus perhe, mutta pelottaa, että tulenko koskaan kykenemään siihen, jos sama kaava jatkuu...- Eskonara
Mies vaan pelaa vähän väärin. Miehen pitäisi esittää enemmän vaikeasti tavoiteltavaa eli pyörittää useita naisia samanaikaisesti, niin nainen saa saalistaa.
- meshta
Voi että, tunnen juuri kuten sinäkin!
En voi kuin ihmetellä tätä tunnetta, seksin jälkeen vain ajattelin että tajuaisi nyt lähteä. Ajattelin etten vain halua omaan kotiini tuollaista hikistä tuhisevaa tyyppiä, joka alkaa aamulla taas lääppimään ja sotkee asuntoani :D Miksi niiden pitää aina muuten sotkea niin paljon?
En todellakaan odottanut sitä hetkeä että aamulla keittäisimme kahvit yhdessä, siitä puhumattakaan, että vielä tekisimme jotain tuona päivänä. Eikä se tajunnut lähteä, ja "jouduin" viettämään koko aamupäivän sen kanssa... jotenkin se taas väsytti koko tilanteen niin etten halua edes nähdä sitä enää.
Minua okeasti ärsytti, että omassa asunnossa hengaa joku tyyppi, _minun_ sängyssäni :(
En oikeastaan osaa tulla muuhun lopputulokseen, kuin että se ei vain ole oikea suhde ja mies, jos intimiteetti ei tunnu hyvältä, ja oman tilan jakaminen.
Kunpa tapaisin miehen, jonka kainalosta oikeasti haluan herätä.- 1+7
^Ihan kuin mun suusta!
Toisinaan kaipaan ja tahdon seksiä, sekä tuntea toisen läheisyyden, mutta kun olen sitä saanut, ei voisi enää vähempää kiinnostaa ja ahdistaa kun toinen jää "roikkumaan".
Tahtoisin vain löytää miehen jonka seurasta oikeasti nauttisin ja pystyisin olemaan ihan oma-itseni. Sellaisen tyypin jonka kanssa tuntuisi "oikealta", mutta mahtaakohan koskaan tulla vastaan..
En ole pinnallinen, vaativa tms, kuljen avoimin mielin, enkä vaadi mieheltä mitään ihmeitä.
"Nykyinenkin" on ihan tavallinen tallaaja ja tosi mukava kaveri, mutta mun puolelta se kaikki intohimo ja ihastus, mitä oli alussa, on jo kadonnut, vain muutaman seksi-kerran jälkeen. Mua ei vois oikeestaan enää vähempää kiinnostaa, että ollaanko vai eikö.. :(
Vähän nolot fiilikset, kun toinen latelee jatkuvasti toinen toistaan siirappisempia ja kliseisempiä juttuja, ja mä en tiedä miten vastaan, kun en tunne samoin.
En tiedä tunteeko mieskään oikeasti niin, vai haluaako vain miellyttää.
Pahiten ärsyttää, jos kyseinen mies jää yöksi.. Katsellut tyyppiä koko päivän ja sitten se jää vielä yöksikin, miksei se mene vain kotiinsa?
Ja vaikka oltais juuri harrastettu seksiä, kohta alkaa taas hiplaus ja ihme ruinaus, kun itse haluaisin nukkua. Sama homma aamulla, ahdistaa herätä lääppimiseen, edenkin kun mulla on aamuisin seksi vähiten mielessä.
Ja kun en tunne sitä juuri mitenkään, täysin vieras ihminen mun asunnossa, mun vieressä, vielä silloinkin kun herään.
Löydänköhän koskaan sellaista, kenen kanssa ei tuntuisi tältä?
- noeivarmaantipu
Oletteko harkinneet pistävänne ilmoituksen s*******opiston sivuille?
Valkkaa asiakkaiksi varattuja miehiä joilla heti seksin jälkeen kiire kotiin vaimon ja lapsien luokse. Eivät jää hengailemaan teidän kämpille.
Todellinen win-win-win tilanne. Saatte seksiä, mies ei jää roikkumaan ja saatte vielä rahaakin. Ja tienata voi tonneja kuussa.
Kokeilkaapa!Ihan pieni ajatusvirhe tuossa ehdotuksessasi: jos mies ostaa seksiä niin hän ostaa nautinnon itselleen, ei hän maksa siitä että tyydyttää naisen.
- noeivarmaantipu
helka kirjoitti:
Ihan pieni ajatusvirhe tuossa ehdotuksessasi: jos mies ostaa seksiä niin hän ostaa nautinnon itselleen, ei hän maksa siitä että tyydyttää naisen.
Pyh, siinä mitään virhettä ole. Ei nuo toisiaan pois sulje. Ja vaikka niin joskus kävisikin ettei ollut hääviä, on näillä palveluntarjoajilla varaa tienesteillään ostaa välineitä joilla voi pitää omaa kivaa kunhan perheenisä on poistunut rappukäytävään.
- ..........
Siis nämähän on kuin suoraan pelimiehen suusta, paitsi että ovat naisten kirjoituksia. Jännää on ja panettaa ja sitten kun saa sitä kullia, niin kiinnostus loppuu ja siirrytään seuraavaan.
- osimoilleen näin
Ei sänkyyn VIERAAN ihmisen kanssa! Opetelkaa ensin tuntemaan toisenne, niin ei VIERAS ihminen ällötä. Tuo on juurikin kropan tapa kertoa asia, että pää ei tajua mitä sydän haluaa.
- Kiskisu
Kyllä uudet asiat aina rasittaa ja uuden kokemuksen jälkeen pitää päästä omaan rauhaan laskettumaan. Eka työpäivä uudessa työpaikassa - vaikka työkaverisi olisi pitkäaikainen tuttu muusta yhteydestä. Myös seksiin tottuminen vaatii aikaa.
- piiloalfa
Tuo on vain himoa ja kun saat sen tyydytettyä, niin tietenkin kiinnostus katoaa. Et ole ollut ihastunut.
Orgasmin jälkeen elimistöön alkaa erittyä prolaktiinia, joka laskee seksuaalista halua. Miehillä heti, naisilla vähän viiveellä. Sen takia naiset tykkäävät halailla vielä seksin jälkeen, mutta miehet eivät. - 40 pillun AT-mies
Minulle käy aina noin. Alkaa oikein ärsyttämään koska kaikki nussimani naiset ovat olleet käytettyjä huoria. Olen ajatelllut, että se johtuu siitä. Tämä inho heitä kohtaan saatuani heiltä pillua.
- akateemikko
Oletko harkinnut panorinkejä?
- seksin yli-papitar
Et ole tainnut vielä ymmärtää, että seksi on muutakin kuin selällään makaamista.
Opettele harrastamaan seksiä HYVIN, niin huomaat mikä ero siinä on.
Moni mieskin tyytyy pelkään jyystämiseen, eikä edes ymmärrä vaatia lahnalta enempää. Onhan sekin parempi kun ei mitään.
Treenaa paikat kuntoon ja opettele käyttämään niitä. Asentoja on muitakin kuin ne perus viisi. Vaadi myös mieheltä enemmän kuin sen kolme minuuttia.
Kyllä se fiilis on ihan erilainen hyvän seksin jälkeen kun molemmat on ihan taju kankaalla. Silloin ei käy edes mielessä etteikö uusintaa tulisi, se tulee nimittäin takuulla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään
Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää1383819Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa
Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri3362954Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla
Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt81855Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."
Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa51588Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?
Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja41069- 71924
Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan
Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar38854- 44764
- 65731
Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan
Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat22708