Miksi en riitä?

turha elämä

Tänään piti olla treffit mutta mies peru kun on yllätten tullut kipeeksi ja pyh. Kumma kun eilen oli terve kuin pukki.

Ei ollut tarpeeksi pokkaa sanoa, ettei kiinnosta tietty voihan semmoinen viesti vielä tulla. Mikähän siinä onkin kun kerta toisensa jälkeen käy näin. Lopetan deittailun vähäksi aikaa ellen lopullisesti. Usko menee jo. Mä en riitä vain koskaan jo penskana sain kuulla koulussa kuinka paska ihmine olen ja nyt miehet tekee samaa vaikka nyt olen jo aikuinen ihminen. Tää ei voi olla enään vaan totta. Ei ole töitä ei mitään miksi täällä pitää olla vaan toisten jalkoissa hyödyttömänän kysynpä vaan. En koskaan ole tarpeeksi jotain. En vain riitä.

3

175

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • turha elämä

Pientä lisäystä .. vastasin sitten tälle miehelle takaisin mutta nyt ei ole kuulunut mitään sanoin suoraan, että epäilyttävää käytöstä, että sopivasti sattui tälle päivää minä niin tunnen nämä kuviot kun pakkeja olen saanut elämäni aikana, ettei niitä kukaan uskoisi edes todeksi kuinka paskamaisesti minulle on tehty milloin on jätetty toisen naisen takia, petetty tai en vain kiinnosta. Viimeisin ajoi minut jopa kämpiltään pois kun pientä erimielisyyttä tuli ja hän ei osannut puhua asioista vaan ajoi raakasti pois ja kotiin oli matkaa 200 km ja nyt tämä viimeisin joka on "kipeenä" kun ei edes suostu enää vastaan mitään niin selvä merkki, että kiinni jäi valehtelusta. Kerran kesällä vuonna 2013 oli samanlainen tapaus miksi aina näin en meinaa enään todeksi uskoa. Ihan uskomatonta.

• 43343ffdfd

Aloitan kertomalla kuinka itse olin samassa tilanteessa..tein aloitteita naisille, hymyilin mutta ei mitään vastakaikua 9,5/10 kerrasta. Kaikki naiset kuitenkin aina kehui kuinka olen hyvä, herkkupala naisille ja juuri semmoinen mitä he kaipaavat blaablaa...

Kävin läpi suuren muutoksen itsessäni. Rupesin pitämään huolta ulkonäöstäni, urheilin, laitoin elämäni järjestykseen mutta suurin muutos oli se että lopetin naisten perässä juoksemisen ja päätin että en kysy enää yhtäkään naista ulos. Pelkkä oman itsetuntoni ja -varmuuden nouseminen pilviin muutti tilanteeni sellaiseksi että huomaan kaupungilla kävellessäni kuinka naiset jää tuijottamaan minua.

Nyt olen löytänyt semmoisen naisen jota en villeimmissä unelmissakaan olisi ikinä uskonut saavan. Kaunis kuin mikä, fiksu, hauska, lämminsydäminen..semmoinen jonka perään miehet kuolaavat. Tämä ei ole kehumista vaan se että miten käänsin kelkkani itsesäälivästä vahvaksi mieheksi joka ei jää itkemään vaan ottaa kaikesta vastuun ja menee tilanteisiin itsevarmuudella mitään pelkäämättä muutti naisten suhtautumiseni ihan täysin.

Itsetunnolla ja itsevarmuudella pääsee sinne mihin haluaa.

• sinkkumies.

Sama juttu naisista. Ei kelpaa mikään mies.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Eutanasia - miksi eläimelle sallitaan armokuolema, mutta ihmiselle ei?

Olen pitkään ihmetellyt yhtä asiaa Suomessa. Kun koira kärsii parantumattomasta sairaudesta ja kovista kivuista, eläinlä
      Arvot ja etiikka
      28
      11538
    2. Veli Sofia teki urosmehiläisen työn

Paljastaessaan kuinka TPS:ssä ei joukkuehenki toimi sooloilijoiden vuoksi, jonka takia koko seura ei pärjää kilpailussa
      Maailman menoa
      60
      4119
    3. Unisex-vessat

Ahdistaa. Miksi kaikki pitää tasapäistää tasa-arvon nimissä? Tasa-arvo on sitä, että kunnioitetaan sukupuolien erilaisu
      Tunteet
      125
      3335
    4. Sosiaalidemokratia romahtanut kautta maailman

nuoret eivät enää kannata järjetöntä aatetta, joten demarien täytyy hakea kannattajia mamuista. Ruotsin sos.demit jo kie
      Maailman menoa
      201
      2655
    5. Miksi Seta ja Sofia Virta ei vaadi muslimeita kunnioittamaan priden-arvoja?

Kuten tiedetään niin islam ei hyväksy sitä mitä pride edustaa. Seta-pomo Mikkonen nosti hirveän äläkän kun yksi tepsin
      Maailman menoa
      114
      2363
    6. Vastuun ottaminen omasta hyvinvoinnista

Olen huomannut tuttavapiirissäni ihmisiä, joilla on mt-diagnooseja. Sen sijaan, että millekään asialle yritettäisiin teh
      205
      1894
    7. Sofia Virralle täydet 12 pistettä!

Kun ei jäänyt mukaan vähemmistöjen sortamista epäsuorasti tukevaan joukkueeseen. Urheilijoiden pitäisi olla esikuvia.
      Maailman menoa
      340
      1251
    8. Kuvaile kaivattusi

ulkonäkö. Asiattomatkin kommentit saa laittaa. -🏚️
      Ikävä
      68
      1048
    9. Miksi Hotelli Kainuuta dissataan?

Ihmetyttää tämä jatkuva yhden yrityksen arvosteleminen. Ikäänkuin mikään ei olisi hyvin. Kuitenkin yritys työllistää, ta
      Kuhmo
      20
      957
    10. Missä milloin

Missä milloin nähdään?
      Ikävä
      65
      850
    Aihe