Uusi vertaistukikeskustelu laihduttajille :)

Naurispää

Edellisissä keskusteluissa on edetty jo niin pitkälle, että tuntuisi vähän tyhmältä liittyä joukkoon vasta tässä vaiheessa... Tästä alkais siis uusi vertaistukikeskustelu laihduttajille, liittykää mukaan jos tahdotte, tsempataan toisiamme ja saadaan motivaatiota työskennellä tuloksien saamiseksi!

Minun aloitusmitat: pituus noin 156 cm ja pituus 57 kg. Normaalipainon rajoissa ollaan siis oikeastaan, mutta kiinteytyminen ei olisi pahitteeksi, ylimääräiset jalkaläskit sais vähän kyytiä :P Suunnitelmissa roskaruuan ja sokerin pois kitkemistä ruokavaliosta, vihannesten ja liikunnan lisäämistä, ja tavoitteena 54 kg!

6

208

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • normaalipainoinen

Tarvitsetko todella vertaistukea kolmen kilon pudotukseen?Onko tuo kolme kiloa niin vaikea pudottaa ettet siihen kykene yksin?

• Naurispää

Pystyisin siihen yksinkin. Mun mielestä yhdessä on vain kiva jakaa onnistumisen tunnetta ja motivaatiota, eikä minulla ole terveydellisesti oikeastaan syytä pudottaa kolmea kiloa enempää. Sitä paitsi ei tämä ole keskustelu ole vain minua varten!

• paras neuvo

oisittelen sulle proteiinipitoista ruokavaliota, runsasti liiikuntaa ja hiukan hiilareita.

• Kävelydietti

Moi, mä liityn mukaan. Alkutavoite voisi olla 5kg. En jaksa tehdä pidempiä suunnitelmia. Lähtöpaino tänään 60,90kg. Ajattelin punnita itseni joka aamu ja jos paino on noussut tai pysynyt samana kävellä kaksi kierrosta tavallista (sauva)kävelylenkkiäni, muuten vain yhden. lisäksi vähentää rasvaa ja sokeria ja
      syödä terveellisemmin. Haluan takaisin normaalipainooni ja parantaa kuntoani.
      Kiva jos muitakin liittyy mukaan tähän tukikeskusteluun. Pientäkään painonpudotusta ei kannata aliarvioida!

• että sellaista

Edelliselle sen verran, että paino voi pelkän päivänkin sisällä heitellä muutaman kilon korkeammalle tai sitten vastoin matalemmalle. Turhaan punnitset itseäsi päivittäin juuri tuon takia.
      Joinain päivinä syö/juo enemmän, kehoon kertyy nestettä jne ja paino voi nousta.

• vaude, mikä neuvo

Ooksä oikeasti ihan pihalla? Kaikki teitää että paino vaihtelee päivän aikana. Oot kyllä mahtava neuvoja ja vertaitukihenkilö. Kateex käy

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 532
      8517
    2. Aamuseuraa/rehevää naista

uhkean rehevät m-xxxl naiset/rouvat/pari 18-80v kutsu luokses 31.1 aamusta päiväpanoille 32v hetero mies.oon innokas nuo
      Keuruu
      4
      3662
    3. 24h Kirppis

Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?
      Jämsä
      7
      2193
    4. Suomessa eletään liian pitkään

"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy
      Maailman menoa
      157
      1153
    5. Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain

Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja
      Joensuu
      17
      796
    6. Olen niin haaveillut

Sinusta. Ollut hullun rakastunut. Ajatellut kaikkea mitä yhdessä voisimme tehdä. Mutta ei ei yhtään mitään. Usko vaan lo
      Ikävä
      57
      722
    7. Sun ulkonäkö on

Kyllä viehättävä. Kauniit piirteet. Todella sievät. Ja olemus on ihana. Olet tehnyt vaikutuksen.
      Ikävä
      34
      715
    8. Oletko koskaan

Tavannut/tuntenut ihmistä, jonka kanssa vuosisadan rakkaustarina olisi ollut mahdollinen, mutta joku este tuli väliin?
      Sinkut
      68
      706
    9. Näyttääkö kaivattusi

Miten hyvältä ❤️
      Ikävä
      42
      676
    10. En voi ottaa

Jos ikinä aiot ottaa yhteyttä, niin tee se nyt. On aika, kun todella todella tarvitsisin sinua. Naiselle.
      Ikävä
      36
      637
    Aihe