Uusi vertaistukikeskustelu laihduttajille :)

Naurispää

Edellisissä keskusteluissa on edetty jo niin pitkälle, että tuntuisi vähän tyhmältä liittyä joukkoon vasta tässä vaiheessa... Tästä alkais siis uusi vertaistukikeskustelu laihduttajille, liittykää mukaan jos tahdotte, tsempataan toisiamme ja saadaan motivaatiota työskennellä tuloksien saamiseksi!

Minun aloitusmitat: pituus noin 156 cm ja pituus 57 kg. Normaalipainon rajoissa ollaan siis oikeastaan, mutta kiinteytyminen ei olisi pahitteeksi, ylimääräiset jalkaläskit sais vähän kyytiä :P Suunnitelmissa roskaruuan ja sokerin pois kitkemistä ruokavaliosta, vihannesten ja liikunnan lisäämistä, ja tavoitteena 54 kg!

6

281

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • normaalipainoinen

Tarvitsetko todella vertaistukea kolmen kilon pudotukseen?Onko tuo kolme kiloa niin vaikea pudottaa ettet siihen kykene yksin?

• Naurispää

Pystyisin siihen yksinkin. Mun mielestä yhdessä on vain kiva jakaa onnistumisen tunnetta ja motivaatiota, eikä minulla ole terveydellisesti oikeastaan syytä pudottaa kolmea kiloa enempää. Sitä paitsi ei tämä ole keskustelu ole vain minua varten!

• paras neuvo

oisittelen sulle proteiinipitoista ruokavaliota, runsasti liiikuntaa ja hiukan hiilareita.

• Kävelydietti

Moi, mä liityn mukaan. Alkutavoite voisi olla 5kg. En jaksa tehdä pidempiä suunnitelmia. Lähtöpaino tänään 60,90kg. Ajattelin punnita itseni joka aamu ja jos paino on noussut tai pysynyt samana kävellä kaksi kierrosta tavallista (sauva)kävelylenkkiäni, muuten vain yhden. lisäksi vähentää rasvaa ja sokeria ja
      syödä terveellisemmin. Haluan takaisin normaalipainooni ja parantaa kuntoani.
      Kiva jos muitakin liittyy mukaan tähän tukikeskusteluun. Pientäkään painonpudotusta ei kannata aliarvioida!

• että sellaista

Edelliselle sen verran, että paino voi pelkän päivänkin sisällä heitellä muutaman kilon korkeammalle tai sitten vastoin matalemmalle. Turhaan punnitset itseäsi päivittäin juuri tuon takia.
      Joinain päivinä syö/juo enemmän, kehoon kertyy nestettä jne ja paino voi nousta.

• vaude, mikä neuvo

Ooksä oikeasti ihan pihalla? Kaikki teitää että paino vaihtelee päivän aikana. Oot kyllä mahtava neuvoja ja vertaitukihenkilö. Kateex käy

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään

Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää
      Maailman menoa
      138
      3839
    2. Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa

Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri
      Maailman menoa
      336
      2974
    3. Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla

Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt
      Tv-sarjat
      9
      1872
    4. Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."

Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa
      Suomalaiset julkkikset
      5
      1608
    5. Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?

Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja
      Tv-sarjat
      4
      1089
    6. Mun kaikkialta häviäminen

Ei liity sinuun. Muista se. ❤️ Mua kiusataan enkä mä enää jaksa.
      Ikävä
      71
      934
    7. Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan

Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar
      Kaste
      38
      864
    8. Onko teillä

minkä tyyppisiä seksifantasioita kaivattunne kanssa?
      Ikävä
      44
      774
    9. Inhottaa ajatus siitä

Miten monia olet pannut.
      Ikävä
      65
      741
    10. Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan

Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat
      Kuhmo
      22
      728
    Aihe