Uusi vertaistukikeskustelu laihduttajille :)

Naurispää

Edellisissä keskusteluissa on edetty jo niin pitkälle, että tuntuisi vähän tyhmältä liittyä joukkoon vasta tässä vaiheessa... Tästä alkais siis uusi vertaistukikeskustelu laihduttajille, liittykää mukaan jos tahdotte, tsempataan toisiamme ja saadaan motivaatiota työskennellä tuloksien saamiseksi!

Minun aloitusmitat: pituus noin 156 cm ja pituus 57 kg. Normaalipainon rajoissa ollaan siis oikeastaan, mutta kiinteytyminen ei olisi pahitteeksi, ylimääräiset jalkaläskit sais vähän kyytiä :P Suunnitelmissa roskaruuan ja sokerin pois kitkemistä ruokavaliosta, vihannesten ja liikunnan lisäämistä, ja tavoitteena 54 kg!

6

248

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • normaalipainoinen

Tarvitsetko todella vertaistukea kolmen kilon pudotukseen?Onko tuo kolme kiloa niin vaikea pudottaa ettet siihen kykene yksin?

• Naurispää

Pystyisin siihen yksinkin. Mun mielestä yhdessä on vain kiva jakaa onnistumisen tunnetta ja motivaatiota, eikä minulla ole terveydellisesti oikeastaan syytä pudottaa kolmea kiloa enempää. Sitä paitsi ei tämä ole keskustelu ole vain minua varten!

• paras neuvo

oisittelen sulle proteiinipitoista ruokavaliota, runsasti liiikuntaa ja hiukan hiilareita.

• Kävelydietti

Moi, mä liityn mukaan. Alkutavoite voisi olla 5kg. En jaksa tehdä pidempiä suunnitelmia. Lähtöpaino tänään 60,90kg. Ajattelin punnita itseni joka aamu ja jos paino on noussut tai pysynyt samana kävellä kaksi kierrosta tavallista (sauva)kävelylenkkiäni, muuten vain yhden. lisäksi vähentää rasvaa ja sokeria ja
      syödä terveellisemmin. Haluan takaisin normaalipainooni ja parantaa kuntoani.
      Kiva jos muitakin liittyy mukaan tähän tukikeskusteluun. Pientäkään painonpudotusta ei kannata aliarvioida!

• että sellaista

Edelliselle sen verran, että paino voi pelkän päivänkin sisällä heitellä muutaman kilon korkeammalle tai sitten vastoin matalemmalle. Turhaan punnitset itseäsi päivittäin juuri tuon takia.
      Joinain päivinä syö/juo enemmän, kehoon kertyy nestettä jne ja paino voi nousta.

• vaude, mikä neuvo

Ooksä oikeasti ihan pihalla? Kaikki teitää että paino vaihtelee päivän aikana. Oot kyllä mahtava neuvoja ja vertaitukihenkilö. Kateex käy

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ketä tietää

Missä ammuttiin pyssyllä.
      Kotka
      66
      6441
    2. Ei tunnu, että välität yhtään

Tuntuu, että et edes muista minua koko ihmistä. 😢
      Ikävä
      71
      5868
    3. Vimpelin liikuntahallilla tulipalo?

Katsoin, että liikuntahallista tuloo mustaa savua. Sitten ovet pärähti hajalle, ja sisältä tuli aikamoinen lieska. Toise
      Vimpeli
      136
      5185
    4. Onko kaipaamallasi

Naisella silikonit 🤔
      Ikävä
      62
      4055
    5. Näytitpä taas niin hyvältä!

Nautit tilanteesta täysin rinnoin. Sinä olet kuin
      Tunteet
      14
      3925
    6. Veikeä Satu

Tuu jutteleen, kaipaan sua. Oot kuuma nainen.
      Ikävä
      38
      3329
    7. Oletko nyt

Onnellinen mies naisesi kanssa?
      Ikävä
      73
      3138
    8. Rakastatko?

Ala kertomaan se ja heti
      Ikävä
      68