Olen 52v. nainen hämeestä. Painoa on reilusti yli normin(30kg).Meinasin tehdä elämäntapa muutoksen ja pudottaa ylimääräiset kilot pois. Kohdallani ei voi dieeteistä enää puhua koska ne ei toimi vaan palaan kerta toisensa jälkeen lähtöruutuun.Jos löytyy muita samassa tilanteessa olevia ois kiva vaihtaa ajatuksia ja kokemuksia.Mukavaa kevättä kaikille...
Kohtalotovereita?
7
93
Vastaukset
- Lilli66
Lue Apua Laihduttaminen teksti
- Pulleva
Joo,nää Herbalifen tuotteet on testattu..Hemmetin kalliita..
- takkitäynnä
Löytyyhän meitä....täälä ilmoittautuu heti yks......ikää vähä vähemmän, mutta ylipainoa ainaki saman verran kuin sulla ja laihdutushistoria pitkä......
- Pulleva
Mikä sulla on meininki? Mulla alkaa huomen aamuna kaurapuurolla,jonkinlaista runkoa olen saanut tehtyä noihin päivän aterioihin. kehonkoostumus mittaus kertoi päivittäisen protskun ja juotavan veden määrän.Näillä mennään nyt ens alkuun...
- leenamari
hei täällä kanssa yksi 57v. ylipainoinen, tein vuoden alusta elämän tapa remonttini , jätin ruokavaliostani perunat,pastat riisit ja leipää vain yksi pala aamulla kahvin kanssa,en nauti kahvileipiä enkä karamellejä,syön paljon kasvisruokia ja marjoja rahkan ja raejuuston kanssa,joka päivä kävelen ja toisinaan poljen kuntopyörällä,olen laihtunut vuoden alusta kahdeksan kiloa,tarkoitukseni ei ole laihtua nopeasti vaan olen iloinen kun paino putoaa hitaasti ja kesään on vielä hyvää aikaa laihtua..(lähtöpainoni oli 88.8kg pituus 162cm,) ja vettä juon päivässä 1,5-2 litraa...iloista kevättä kaikille !
- Pulleva
Hienoa leenamari ja tsemppiä jatkoon...perässä tullaan..:)
- takkitäynnä
Mä kans aloitan taas kerran huomenna, onhan huomenna maanantai ja hyvä päivä aloittaa =).
Pyörä kaivettu esille "talven" jälkeen ja pyöräily olis yks millä yritän saada elämää kevyemmäksi ja toinen suuri juttu olis herkkujen vähentäminen.
Näillä nyt aluksi yritän päästä taas vauhtiin.....sen verran historiaa, jotta syksy meni mukavasti ja paino laski reilut 10 kiloa, mutta jouluna "hölläsin" tahtia ja homma jumissa edelleen =( .
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400005328527Aamuseuraa/rehevää naista
uhkean rehevät m-xxxl naiset/rouvat/pari 18-80v kutsu luokses 31.1 aamusta päiväpanoille 32v hetero mies.oon innokas nuo4366224h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?72193Suomessa eletään liian pitkään
"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy1571163Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain
Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja17806Sun ulkonäkö on
Kyllä viehättävä. Kauniit piirteet. Todella sievät. Ja olemus on ihana. Olet tehnyt vaikutuksen.37736Olen niin haaveillut
Sinusta. Ollut hullun rakastunut. Ajatellut kaikkea mitä yhdessä voisimme tehdä. Mutta ei ei yhtään mitään. Usko vaan lo57732Oletko koskaan
Tavannut/tuntenut ihmistä, jonka kanssa vuosisadan rakkaustarina olisi ollut mahdollinen, mutta joku este tuli väliin?68706- 42686
En voi ottaa
Jos ikinä aiot ottaa yhteyttä, niin tee se nyt. On aika, kun todella todella tarvitsisin sinua. Naiselle.36637