Olen 52v. nainen hämeestä. Painoa on reilusti yli normin(30kg).Meinasin tehdä elämäntapa muutoksen ja pudottaa ylimääräiset kilot pois. Kohdallani ei voi dieeteistä enää puhua koska ne ei toimi vaan palaan kerta toisensa jälkeen lähtöruutuun.Jos löytyy muita samassa tilanteessa olevia ois kiva vaihtaa ajatuksia ja kokemuksia.Mukavaa kevättä kaikille...
Kohtalotovereita?
7
101
Vastaukset
- Lilli66
Lue Apua Laihduttaminen teksti
- Pulleva
Joo,nää Herbalifen tuotteet on testattu..Hemmetin kalliita..
- takkitäynnä
Löytyyhän meitä....täälä ilmoittautuu heti yks......ikää vähä vähemmän, mutta ylipainoa ainaki saman verran kuin sulla ja laihdutushistoria pitkä......
- Pulleva
Mikä sulla on meininki? Mulla alkaa huomen aamuna kaurapuurolla,jonkinlaista runkoa olen saanut tehtyä noihin päivän aterioihin. kehonkoostumus mittaus kertoi päivittäisen protskun ja juotavan veden määrän.Näillä mennään nyt ens alkuun...
- leenamari
hei täällä kanssa yksi 57v. ylipainoinen, tein vuoden alusta elämän tapa remonttini , jätin ruokavaliostani perunat,pastat riisit ja leipää vain yksi pala aamulla kahvin kanssa,en nauti kahvileipiä enkä karamellejä,syön paljon kasvisruokia ja marjoja rahkan ja raejuuston kanssa,joka päivä kävelen ja toisinaan poljen kuntopyörällä,olen laihtunut vuoden alusta kahdeksan kiloa,tarkoitukseni ei ole laihtua nopeasti vaan olen iloinen kun paino putoaa hitaasti ja kesään on vielä hyvää aikaa laihtua..(lähtöpainoni oli 88.8kg pituus 162cm,) ja vettä juon päivässä 1,5-2 litraa...iloista kevättä kaikille !
- Pulleva
Hienoa leenamari ja tsemppiä jatkoon...perässä tullaan..:)
- takkitäynnä
Mä kans aloitan taas kerran huomenna, onhan huomenna maanantai ja hyvä päivä aloittaa =).
Pyörä kaivettu esille "talven" jälkeen ja pyöräily olis yks millä yritän saada elämää kevyemmäksi ja toinen suuri juttu olis herkkujen vähentäminen.
Näillä nyt aluksi yritän päästä taas vauhtiin.....sen verran historiaa, jotta syksy meni mukavasti ja paino laski reilut 10 kiloa, mutta jouluna "hölläsin" tahtia ja homma jumissa edelleen =( .
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.605798- 1155010
Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.4062967Ovatko naiset lopettaneet sen vähäisenkin vaivannäön Tinderissa?
Meinaan vaan profiileja selatessa nykyään valtaosalla ei ole minkäänlaista kirjoitettua tekstiä siellä. Juuri ja juuri s961455Suomi vietiin Natoon väärin perustein. Viides artikla on hölynpölyä. Yksin jäämme.
Kuka vielä uskoo, että viides artikla takaa Suomelle avun, jos Suomeen hyökätään. Liikuttavasti täällä on uskottu ja ved3401129- 65971
- 29968
Sydämeni on sinun luona
Koko ajan. Oli ympärilläni ketä oli niin sinä olet vain ajatuksissa ja tunteissa. En halua muiden kosketusta kuin sinun46886Trump ja Venäjä
Huomasitteko muuten... Käytännössä ainoat valtiot, joille Trump EI eilen asettanut typeriä tariffejaan, olivat Venäjä ja109867Jatkuva stressitila
On sinun vuoksesi kun en tiedä missä mennään mutta tunteeni tiedän ainoastaan52839