En kehtaa lähettää viestejä

Mies netistä

Jotenkn minulle on tullut nyt fiilis, että en kehtaa enään lähetellä viestejä naisille nettitreffeillä. Jotenkin vain tuntuu, että viestini ovat loukkaus heitä kohtaan ja oikeus lähetellä viestejä on vain komeilla miehillä. En ole mikään ihannemies, en varmasti mikään komea ja ylipainoakin hieman on. Naisten viestiboksit pullistelevat miesten viesteistä niin tuntuu vain turhalta kuormitukselta lähetellä heille viestejä. En ole koskaan mitään törky viestejä lähetellyt vain ihan asiallisia, joissa kerron itsestäni ja kommentoin / peilaan profiilissa kerrottuja asioita.

Tiedän tämän olevan idiotismia, mutta miten päästä tästä eroon?

7

297

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Reallisti

Poista profiili ja erakoidu kotiisi.

• no 1

Sama juttu. Eikä naiset edes vastaa niin en enää lähettele viestejä.

• sgfgdfgdfg

Helpointa kun ostaa plus paketin ja rankkaa suoraan kaikki naiset pois jotka ovat saaneet yli 15 mieheltä kuussa viestin. Tosta määrästä n. 5 on vongannut vain seksiä, 5 ei sovi mitenkään ihannekumppani profiiliin ja jäljelle jääneistä viidestä on jo ihan hyvät tsäänssit saada vastaus.

• Just näin

En mäkään enää lähettele aloituksia naisille. Ei vaan yksinkertaisesti huvita enää. Profiilia en oo kuitenkaan vielä poistanu. Vois senkin tehdä.

• No voi ei!

Tunnistan tuon "ujouskohtauksen" joka nettideittaillessa silloin tällöin tulee, ja itse olen toiminut niin että olen kerännyt rohkeutta kirjoittamalla hyvin tarkkaan mietityn viestin jonka kirjoittanut parinkin päivän saatossa aina lukien sen uudelleen ja pohtien mikä toimii ja mikä ei.

Sitten vaan silmät kiinni, Lähetä-napia painamaan ja kunnon hajonnalla. Anna itsellesi aikaa!

E-kontakti.fissä on Pluspalvelussa ominaisuutena Match-hakukone, jossa pystyt kohdentamaan viestisi esimerkiksi henkilötietojen, harrastusten tai mielenkiinnon kohteiden mukaan ja lähettämään viestin kerralla useille, jopa sadoille naisille. Kerran se vaan kirpaisee :D

Lisää vinkkejä: http://www.e-kontakti.fi/blogi/kirjoita-hyva-ensimmainen-viesti-nettideittipalvelussa-5-vinkkia/

Tsemppiä mies netistä!

t: Heli E-kontakti.fi

• Omat kokemukset

Toimii naisilla, mutta ei miehillä.

Olin itse aluksi hyvinkin innostunut nettideittailusta. Etsin naisia jotka tuntuivat saman henkisiöltä ja muutenkin "omaa tasoa" vastaavia, enkä siis etsinyt mitään 10v nuorempia kaunottaria tms. Kirjoitin persoonallisia ja henkilökohtaisia viestejä valitsimilleni naisille. En vongannut, ehdotellut seksiä tai muutenkaan hölmöillyt.

Yleensä naiset kävivät lukemassa viestin, mutta käytännössä kukaan ei vastannut. Vähitellen päätelin että kaltaiseni tavallisen miehen on ihan turha nettideittailla, koska naiset etsivät täältä jotain parempaa, ihan naisen itsensä ominaisuuksista riippumatta.

Enää en nettideittaile, koska petyin siihen pahasti ja se sai vain itsetunnon murenemaan.

• ruma.

Ruman ei kannata lähetellä viestejä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset

Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi
      Maailman menoa
      72
      4949
    2. Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron

Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal
      Maailman menoa
      116
      4669
    3. Jäikö meidän välit

Mielestäsi Kesken?
      Ikävä
      80
      4143
    4. Olisipa saanut sinuun

Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak
      Ikävä
      101
      4057
    5. Mitäs nyt sijoittajat?

Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no
      Maailman menoa
      122
      3074
    6. Miks tän meidän

Rakkauden on pitänyt olla näin vaikeaa?
      Ikävä
      35
      2808
    7. muista olla

VAROVAINEN! m
      Ikävä
      28
      2747
    8. Elän vastoin

Kaikkia arvoja kun en pysy sinusta erossa.
      Ikävä
      37
      2722
    9. Onneksi on edes yksi kuva

Susta mitä voin välillä ihastella ja kaipailla sua😔
      Ikävä
      40
      2713
    10. Olisitpa se hellä

Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k
      Ikävä
      23
      2554
    Aihe