Mitä teen kun miehelle oma aika rakkaan harrastuksen, tietokoneen, kanssa on tärkeämpi kuin parisuhde? Ennen näin ei ollut, mutta nyt kaikki vähäinenkin aika minkä voisi viettää yhdessä meneekin pelaten.. ennen asiat olivat ns. tasapainossa ja molemmilla omaa aikaa mutta myös yhteistä "parisuhdeaikaa". En haluaisi hajottaa lapsemme perhettä, mutta mitä tehdä kun olet illasta toiseen yksinäinen? Puhuminen/keskustelu ei auta, ei tingi omasta ajastaan edes yhdeksi illaksi viikossa, vaan ennemmin eroaa kaiketi. Vedänkö sisulla lapsemme takia vai hajotanko perheemme?
mitä tehä, oma aika tärkeämpi kuin parisuhde?
4
262
Vastaukset
- sinkkumies.
Alat minun rakastajaksi niin saat huomiota ja hellyyttä
- mies39v..
Mulla on samankaltainen tilanne naisystäväni kanssa.
Arkipäivisin hän käy töissä, urheiluharrastuksissa, tapaa ystävättäriään.
Sitten illalla sen 2-3 tuntia ennen nukkumaanmenoa haluaa olla yksin. Katsoo televisiota, lukee, jne. Ei ole kiinnostunut siitä, että olisin hänen seurassaan, rakasteltaisiin ja nukahdettaisiin sen jälkeen yhdessä.
Viikonloppuisin hän on aivan toinen ihminen, varsinkin muutaman oluen jälkeen.- nalkuttava akka
Minulla on miesystäväni kanssa samanlainen tilanne.
Hän käyttää paljon aikaa koneella silloinkin, kun olemme saman
katon alla. Se ärsyttää suunnattomasti.
Ei auta, vaikka siitä mainitsen.
Hän toteaa, että ei hän ainakaan vahdi mitä toinen koneellaan tekee.
En kyllä mielestäni vahdi. Olen antanu hänen olla koneella.
Yritän vihjailla, että yhdessäkin vois jotain tehdä.
Pitäs tietää mitä tehdään. Helvattu pitääkö koko ajan tehdä jotain. Miksi ei voi vaan olla ja nauttia toisistaan.
- mies39v..
"Miksi ei voi vaan olla ja nauttia toisistaan. "
Voi kunpa naisystäväni ajattelisi kuten sinä. Mä kans saan toisen läheisyydestä enemmän nautintoa kuin esim. jonku leffan tuijottamisesta tai musiikin kuuntelusta. Itseasiassa kun olen käynyt elokuvissa muutaman kerran hänen kanssaan, niin en ole osannut edes antautua elokuvan vietäväksi vaan kaikki ne ovat tuntuneet ihan tylsiltä. Kun taas yksin ollessani en ole vielä montaakaan löytänyt jota en olisi jaksanut loppuun saakka katsoa.
Hän taas on sellainen, että koko ajan pitäisi tehdä jotain, että aika ei tulisi pitkäksi. Itse haluaisin joskus keskellä päivää esim. yhdessä makailla sängyssä ja antaa mielikuvituksen tuoda keskustelunaiheita. Hän taas ei osaa olla paikallaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään
Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää1383839Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa
Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri3362974Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla
Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt91872Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."
Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa51608Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?
Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja41089- 71934
Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan
Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar38864- 44774
- 65741
Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan
Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat22728