Joogaamalla taivaaseen!

Vain he!

Vain joogaa harrastaneet pääsevät taivaaseen.

14

229

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Veressä voima on!

      Usko Jeesukseen! Jeesus kärsi ristillä verinen orjantappurakruunu painettiin verta vihmovaan päähän verisenä päivänä verta janoten ylipappi langetti verisen tuomion veriruskeat ovat syntimme jotka ovat sovitetut verisellä sijaissovituksella Jeesuksen veressä voimaa on HALLELUIAH !!
      Juokaamme Jeesuksen veri ja syökäämme liha!

      • AJAN HARHA

        MIELEN HARHAA.... tiedosta totuus itsessäsi ei sinun ulkopuolellasi...
        Pelkä usko ei tee mitään todeksi..


      • yooga harha
        AJAN HARHA kirjoitti:

        MIELEN HARHAA.... tiedosta totuus itsessäsi ei sinun ulkopuolellasi...
        Pelkä usko ei tee mitään todeksi..

        Juuri päinvastoin.

        Uskomalla,siis USKOMALLA Jeesukseen Kristukseen ja tunnustamalla että Hän kuoli syntiemme vuoksi,haudattiin ja kolmantena päivänä Hän astui ylös taivaisiin ja istui Jumalan oikealle puolelle ja sieltä käsin tulee tuomitsemaan sekä ELÄVÄT että kuolleet saat ikuisen elämän.

        Joka Häneen uskoo ei ikinä kuole ja vaikka kuolisikin saa elää.

        Ihmisessä on synti joka hallitsee häntä."Minä viheliäinen ihminen" sanoi Paavali.(ai niin.te ette häntä tunnustamiksi?)

        Totuus on Jesuksessa.Hän on tie totuus ja elämä.Joka uudestisyntyy ylhäältä saa Pyhän hengen ja Pyhän hengen kasteen.Pyhä Henki paljastaa totuuden.

        Ja se totuus ei ole mikään intialainen nyt tyhjää potkaissut rumilus joka liritti ihmisiä silmään ja ajoi ihmisiin demonin.


      • Näihinkinkökinkinkö?
        yooga harha kirjoitti:

        Juuri päinvastoin.

        Uskomalla,siis USKOMALLA Jeesukseen Kristukseen ja tunnustamalla että Hän kuoli syntiemme vuoksi,haudattiin ja kolmantena päivänä Hän astui ylös taivaisiin ja istui Jumalan oikealle puolelle ja sieltä käsin tulee tuomitsemaan sekä ELÄVÄT että kuolleet saat ikuisen elämän.

        Joka Häneen uskoo ei ikinä kuole ja vaikka kuolisikin saa elää.

        Ihmisessä on synti joka hallitsee häntä."Minä viheliäinen ihminen" sanoi Paavali.(ai niin.te ette häntä tunnustamiksi?)

        Totuus on Jesuksessa.Hän on tie totuus ja elämä.Joka uudestisyntyy ylhäältä saa Pyhän hengen ja Pyhän hengen kasteen.Pyhä Henki paljastaa totuuden.

        Ja se totuus ei ole mikään intialainen nyt tyhjää potkaissut rumilus joka liritti ihmisiä silmään ja ajoi ihmisiin demonin.

        Ai niinkuin näihin ja kymmeniin tuhansiin muihin kaltaisiisi:

        http://keskustelu.suomi24.fi/node/13137393


      • yooga harha
        Näihinkinkökinkinkö? kirjoitti:

        Ai niinkuin näihin ja kymmeniin tuhansiin muihin kaltaisiisi:

        http://keskustelu.suomi24.fi/node/13137393

        Harmittaako yoogi kun osuin naulan kantaan.Ei sulla sitten ollut muuta sanottavaa henkisessä köyhdyydessäsi "Näihinkinkökinkinkö"?


      • Näihinköhänkinköhän?
        yooga harha kirjoitti:

        Harmittaako yoogi kun osuin naulan kantaan.Ei sulla sitten ollut muuta sanottavaa henkisessä köyhdyydessäsi "Näihinkinkökinkinkö"?

        Se osui naulan kantaan joka osui, ja toinen ei.


    • sinkoilenavaruudessa

      Olen vegaani

    • All wrong words

      Pakko olla trolli...

      "Jooga" alunperin tarkoitti "yhteyttä Jumalan kanssa", mutta on monia teitä yhteyteen Jumalan kanssa... Joogaksi sanotaan monta keinoa, kaikki erilaisia. Ohjeita on monia, myös meditaatioon, osa jopa haitallisia. Synnyttääkö tekosi elämässäsi rauhaa vaikka kaaosta? Siitä voit päätellä mitä kannattaa tehdä, ja kyllä, Sinulla on lupa olla oikeassa.

      • Joogalla taivaaseen

        Ei välttämättä ole trolli, jos jooga käsitetään laajasti: yhteydeksi Jumalan kanssa. Kuka tahansa joka on yhteydessä Jumalan kanssa, on menossa taivaaseen.


    • Joogan saloja

      Suuri joogi mestari Eckhart sanoi: "Jumala on käsitettävä ei-Jumalaksi".

      Eli Jumala ei ole objekti tai joku erityinen kappale tai olento. Jooga on yhteyttä Jumalan kanssa, joka on ei-Jumala.

      • Munamunkki.

        Luin "munajoogarista" sillä oli ihan muut yhtymiset mielessä.


      • Vertailun vuoksi

      • iiiiii

        Eckhartia voi tietysti pitää suurena ja mestarina, mutta joogalla ei ole mitään tekemistä hänen jutuissaan.


    • iiiiii

      Joogassa ei ole taivasta eikä helvettiä. Ei kannata trollata eikä sotkea.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      574
      3814
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3298
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2781
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2719
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2114
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2071
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1917
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1835
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1770
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1729
    Aihe